آزمون ecl و آزمون telc زبان آلمانی

 
آزمون ecl و آزمون telc زبان آلمانی
برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در آزمون های زبان آلمانی نظیر آزمون ecl و آزمون تلک ، آزمون گوته یا آزمون dsh و TestDaF شرکت کنید.

مقایسه آزمون های ecl و telc زبان آلمانی

اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا دیگر کشورهای آلمانی زبان را دارید، شرط اول این است که مدرک زبان آلمانی داشته باشید. این مدرک برای ارائه به دانشگاه ها و موسسات تحصیلی و کاری لازم و ضروری است. بری دریافت مدرک زبان آلمانی نیز راهی جز موفقیت در آزمون های زبان آلمانی نیست. این بدان معناست که اگر به هدف مهاجرت فکر می کنید، قبل از هر چیز باید به تقویت مهارت های زبان آلمانی بپردازید. بعد از آن در یکی از آزمون های گوته، DSH، TestDaF، آزمون تلک یا ECL ویا آزمون های دیگر زبان آلمانی شرکت کنید.

پس قبل از هر چیز باید درمورد آزمون های مختلف زبان آلمانی اطلاعات کافی به دست بیاورید و با توجه به موقعیت خودتان در یکی از آزمون ها شرکت کنید. در این مطلب قرار است درمورد مقایسه آزمون های ECL و آزمون تلک اطلاعاتی به دست بیاورید تا متوجه شوید که بهتر است در کدام آزمون شرکت کنید. برای مقایسه آزمون های ECL و گوته ، و آزمون های DSH یا ECL، و همچنین ECL و TestDaF بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید.

آزمون ecl و TELC:

قبل از مقایسه آزمون های زبان آلمانی باید اطلاعات کلی درمورد آن ها داشته باشید. برای اینکه درمورد آزمون های تلک و ECL مطالبی را بدانید، روی هر کدام از آن ها کلیک کنید و وارد مطلب شوید. سپس به همین مطلب برگردید تا جزییات این دو آزمون با اهمیت را با هم بررسی کنیم.

سنجش مهارت های آلمانی

در هردوی این آزمون ها، هر چهار مهارت زبان آلمانی شما (شامل مهارت های خوانداری، نوشتاری، شنیداری و گفتاری) مورد بررسی قرار می گیرد. اما در آزمون تلک، علاوه بر این موارد، بخش دیگری به نام «عناصر زبانی» وجود دارد که در آن به طرح سوالاتی درمورد جزییات متن می پردازد. با سنجش تمامی این مهارت ها در زبان آلمانی، نمره آزمون شما به صورت دقیق اعلام می شود.

آلمانی در رشت

سطح نمرات آزمون های آلمانی:

 برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. در آزمون ECL نمره شما هم به صورت جدا گانه در ارتباط با هر مهارت، و هم به صورت کلی (میانگین نمرات مهارت ها) اعلام می شود. اما در آزمون تلک، نمره شما فقط به صورت جداگانه برای هر مهارت اعلام می شود. و این نمرات در آزمون تلک به صورت طبقه بندی شده، سطح شما را در هر مهارت مشخص می کند.

مدت اعتبار آزمون های آلمانی

بیشترین نگرانی افراد در مورد مدت اعتبار آزمون هاست. اما اگر قصد شرکت در هر کدام از آزمون های تلک یا ECL را دارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. چون مدت اعتبار مدرک هردوی این آزمون ها، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

هزینه آزمون ECL و آزمون TELC

برای اطلاع از هزینه آزمون های آلمانی باید با مرکز آزمون ها تماس بگیرید. چون این قبیل از اطلاعات، مدام در حال تغییر است و نمیتوان عدد دقیقی را برایشان منظور کرد.

در کدام آزمون آلمانی شرکت کنم؟

همانطور که در ابتدای مطلب خواندید، فرقی ندارد که شما در کدام آزمون شرکت می کنید. اما نکته مهم اینجاست که باید بتوانید نمره قبولی را در هر کدام از این آزمون ها کسب کنید تا مدرک مورد نظر خود را دریافت کنید. پس در هر صورت باید به مطالب زبان آلمانی مسلط شوید تا بتوانید آزمون را به راحتی، پست سر بگذارید.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

تنها راه موفق شدن و کسب نمره خوب و قابل قبول در آزمون ها این است که به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشید. برای مسلط شدن به مطالب هم باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

موفقیت در آزمون آلمانی

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. مثلا می توانید یکی از هزاران برنامه مرتبط با زبان آلمانی را دانلود کنید و بر روی موبایل خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید. و یا می توانید با کمک یک معلم خصوصی به یادگرفتن این زبان بپردازید. شما همچنین می توانید یک کتاب آموزش زبان آلمانی خریداری کنید و سپس سعی و تلاش کنیید تا مطالب را از آن یاد بگیرید. اما هیچ کدام از این موارد، راه حل کار شما نیست. بهترین راه برای آموزش این زبان، شرکت در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در یک آموزشگاه معتبر است که در این زمینه تخصص داشته باشد. اما چنین آموزشگاهی کجاست؟

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت:

 اگه در رشت یا هر کدام از دیگر شهر های استان گیلان زندگی می کنید، پس خوش شانس هستید. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود دارد که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار تخصصی عمل میکند و می تواند کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی کند. سپانو دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

علاوه بر این سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه دارد. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی را به خوبی سنجیده، نحوه آموزش کتاب های مختلف زبان آلمانی را بررسی کرده ودر آخر بهترین را انتخاب کرده است. شما در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگری هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... را می توانید آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

ثبت نام در دوره های آلمانی رشت در سپانو

برای ثبت نام در دوره های زبان آلمانی می توانید از طریق سایت سپانو اقدام کنید و یا به آموزشگاه مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید با ما تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خودت ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید