درمورد آزمون تلک (TELC) چه میدانید؟

 
درمورد آزمون تلک (TELC) چه میدانید؟
اگر قصد مهاجرت به آلمان یا کشو رهای آلمانی زبان را دارید، مدرک آزمون تلک (TELC) را دریافت کنید. زبان آلمانی در رشت را در سپانو بیاموزید.

آزمون تلک زبان آلمانی

 

در فکر مهاجرت به آلمان و تحصیل در یکی از کشور های آلمانی زبان هستید؟ قصد اشتغال و کسب درآمد در آلمان را دارید و میخواهید زندگی و آینده خود را در این کشورها بگذرانید؟ اگر جوابتان به یکی از این سوال ها «بله » است، این مطلب را بخوانید. چون در این مطلب قرار است شما را با آزمون TELC آشنا کنم تا زبان آلمانی خود را در این آزمون به نمایش بگذرانید.

آزمون تلک (TELC) چیست؟

تلک یکی از آزمون های مهم برای تعیین سطح زبان آلمانی است که معمولا جهت کار یا پذیرش تحصیلی در آلمان و یا کشور های آلمانی زبان مورد استفاده قرار می گیرد. این آزمون در سراسر جهان با بیش از 3000 مراکز، که دفتر مرکزی آن در فرانکفورت هست برگزار می گردد. مدرک این آزمون مورد تایید کلیه دانشگاه های آلمان و سفارت آلمان می باشد. پس مدرک مهمی محسوب می شود که میتواند سطح زبان آلمانی شما را نشان دهد.

آزمون تلک به چه زبان هایی برگزار میشود؟

خوب است بدانید که این آزمون به زبان های مختلفی مثل انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی ، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، لهستانی و عربی برگزار می شود. اما یکی از مهم ترین این زبان ها که کاربرد زیادی هم باید افراد متقاضی مهاجرت دارد، آزمون زبان آلمانی است. زیرا آزمون این زبان برای مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان مورد استفاده قرار میگیرد.

مهارت های مختلف مورد ارزیابی در آزمون TELC :

در این آزمون، مهارت های مختلفی مورد ارزیابی قرار میگیرد تا سطح زبان آلمانی شما را به طور دقیق نشان دهد. در آزمون تلک مهارت های خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری از شما آزمون گرفته می شود. و در نهایت نمره شما در هر بخش اعلام خوهد شد.

آزمون زبان آلمانی

سطوح مختلف آزمون:

همانطور که میدانید، نمره ای که در مهارت های مختلف این آزمون کسب میکنید، سطح زبان آلمانی شما را مشخص میکند. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از هر چیز باید سطحی که برای هدفتان نیاز دارید را بدانید و برای آن تلاش کنید. مثلا اگر قصد اقدام برای مهاجرت کاری به آلمان را دارید، باید امتحان سطح B1 را بدهید.

مدت اعتبار آزمون تلک زبان آلمانی

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای متقاضیان این آزمون و بقیه آزمون های زبان آلمان مطرح میشود، این است که مدرک آزمون تا چه حد معتبر است. درمورد این آزمون باید به شما بگویم که اصلا نگران نباشید. چون مدرک آزمون TELC همانند آزمون گوته و دیگر آزمون های زبان آلمانی کاملا معتبر است. و شما میتوانید این مدرک این آزمون را به دانشگاه ها و مراکز مختلفی برای کار یا تحصیل ارائه دهید. مهلت اعتبار مدرک این آزمون هم مادام العمر است و شما هر زمانی که بخواهید میتوانید آن را به دانشگاه ها یا مراکز تحصیلی و کاری ارائه دهید.

آیا برای مهاجرت باید فقط در آزمون TELC شرکت کنم؟

قطعا پاسخ درست برای جواب این سوال، «خیر» است. یعنی برای مهاجرت های کاری و تحصیلی لازم نیست که فقط در این آزمون شرکت کنید. شما علاوه بر این میتوانید در دیگر آزمون های زبان آلمانی نظیر آزمون گوته، TestDaf، DSH و .. شرکت کنید و با مدرک آن ها به مقصدتان برسید.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

تنها راه موفق شدن و کسب نمره خوب و قابل قبول در آزمون ها این است که به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشید. برای مسلط شدن به مطالب هم باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. مثلا میتوانید یکی از هزاران برنامه مرتبط با زبان آلمانی رو دانلود کنید و روی موبایل خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید. و یا میتوانید با کمک یک معلم خصوصی به یادگرفتن این زبان بپردازید. شما همچنین میتوانید یک کتاب آموزش زبان آلمانی خریداری کنید و سپس سعی و تلاش کنیید تامطالب را از آن یاد بگیرید. اما هیچ کدام از این موارد، راه حل کار شما نیست. بهترین راه برای آموزش این زبان، شرکت در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در یک آموزشگاه معتبر است که در این زمینه تخصص داشته باشد. اما چنین آموزشگاهی کجاست؟

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت:

اگه در رشت یا هر کدام از دیگر شهر های استان گیلان زندگی می کنید، پس خوش شانس هستید. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود دارد که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار تخصصی عمل میکند و میتواند کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی کند. سپانو دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند. علاوه بر این سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه دارد. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی را به خوبی سنجیده، نحوه آموزش کتاب های مختلف زبان آلمانی را بررسی کرده ود رآخر بهترین را انتخاب کرده است. شما در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگری هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... را می توانید آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

چگونه در سپانو ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در دوره های زبان آلمانی میتوانید از طریق سایت سپانو اقدام کنید و یا میتوانید به آموزشگاه مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید با ما تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودت ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشوید.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید