خوب بخوایند و نترسید (بخش دوم)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

 

انواع مختلف سوالات را بشناسید.

مدل های بسیار متفاوتی از سوالات وجود دارند که باید پیش از امتحان این مدل ها را بشناسید و به تکنیک های پاسخ دادن به آنها آشنا شوید. بسیار مهم است که پیش از آزمون اصلی آیلتس انواع سوالات را تمرین کنید و تکنیک هایی را که سبب می شود بتوانید سریع تر پاسخ دهید را بیابید.

بیاموزید که چگونه زیر نکات مهم را خط بکشید.

پیش از آزمون اصلی آیلتس تمرین کنید که کلمات کلیدی و مهم را پیدا و زیر آنها خط بکشید، اگر بیاموزید که چگونه زیر نکات مهم را خط بکشید و کلمات کلیدی را پیدا کنید می توانید بهتر متن را مرتب می کنید و زمان بیشتری برای پاسخ دادن به سوالات خواهید داشت.

اگر در متن موضوعی پیدا کردید که به نظرتان با سوالی مرتبط است، زیر آن را خط بکشید. اما ضمنا بررسی کنید که در پاراگراف های بعد درباره آن موضوع مطلبی گفته شده است یا خیر. ممکن است در سطرهای بعد پاسخ مناسب تری برای آن سوال پیدا کنید. کنار هر قسمتی را که زیر آن خط می کشید شماره سوالی را که فکر می کنید با آن مرتبط است یادداشت کنید. اینکه راحت هستید به چه طریقی مطالب مهم را مشخص کنید کاملا بستگی به سلیقه و سبک کاری خودتان دارد، اما توصیه می کنم در این کار زیاده روی نکنید زیرا گیج کننده خواهد بود.

به کلمات تطبیقی و مترادف با کلمات کلیدی توجه داشته باشید.

یکی از اشتباهات رایج این است که به دنبال این باشید که دقیقا عین کلمه ای که در سوال آمده است را در متن اصلی بیابید و تصور کنید این همان پاسخ دقیق است. کلمات سوال معمولا به شکل مترادف یا چکیده می آید یا به شکل جمله ای با توضیح دیگری که همان معنی را به شما منتقل کند، بنابراین اشتباه است اگر دقیقا به دنبال همان کلماتی باشید که در سوال آمده است. سوالات معمولا به ترتیبی طراحی می شوند که در متن آمده اند. دانستن این نکته موجب می شود که زمان زیادی برای پیدا کردن پاسخ هدر ندهید.

پاسخ هایتان را در پاسخ نامه وارد کنید.

پیش از آزمون اصلی هم حتما پاسخ هایتان را در پاسخ نامه و در زمان 60 دقیقه وارد کنید. شرایط آزمون های آزمایشی هر چه بیشتر شبیه آزمون اصلی آیلتس باشد، نتیجه بهتری به دست می آید و اشتباهات احتمالی کمتر می شود.

منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید