برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

 
برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت
دوره های و کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت، به صورت ترمیک، فشرده، خصوصی، انلاین و هیبرید و حضوری برگزار می‌شود تا زبان آلمانی را به شما آموزش داده تا به موفقیت برسید.

تدریس زبان آلمانی در رشت

اگر قصد دارید تا زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است به موسسه معتبر و متخصصی در زمینه آموزش زبان آلمانی مراجعه کنید. چنانچه در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، آکادمی سپانو ،بهترین انتخاب برای آموزش زبان آلمانی شماست. این آموزشگاه، با تجربه 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، با کمک گرفتن از اساتید و کتاب های معتبر و مناسب، آلمانی را به شما آموخته و شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده می‌کند.

برگزاری آزمون بین المللی ecl توسط سپانو در ایران

آزمون زبان آلمانی ecl امتحانی بین المللی است که در کشور های متعددی برگزار می شود. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط موسسه آلمانی سپانو در رشت برگزار شده و به زبان‌آموزان کمک کرده است تا به راحتی بتوانند در این آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر خود را دریافت کنند. ECL سطوح مختلفی را شامل می شود تا افراد به تفکیک در سطوح متفاوت شرکت کرده و مدرک سطح مورد نظر خود را دریافت کنند.

تدریس آلمانی توسط بهترین مدرس رشت

برگزاری کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

 در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

در سپانو دوره های آمادگی آزمون آلمانی نیز برگزار می‌شود و شما می‌توانید با گذراندن این دوره ها، خود را برای آزمون ها حاضر کنید و با کسب نمرات عالی این امتحانات بین المللی را پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که زبان آموزان سپانو ،با شرکت در دوره های متنوع آکادمی سپانو، توانسته اند در آزمون های متعدد آلمانی موفقیت های بسیاری به دست آورند.

کلاس ترمیک آلمانی در رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک آلمانی شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

آموزش آلمانی در دوره فشرده سپانو در رشت

یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید.

دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت، سپانو

برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برایهماهنگ شدن در کلاسهای ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره های آموزش آلمانی به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. در صورتی که دارای یکی از شرایط زیر هستید، بهترین دوره برای شما، دوره خصوصی آلمانی است. 

آموزش زبان آلمانی در رشت

موفقیت در آلمانی با سپانو

تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

ثبت نام در موسسه سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ کانون زبان سپانو پیام ارسال کرده و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید