شاید حریف اصلی شما در آزمون آیلتس، زمان باشد!

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

شاید حریف اصلی شما در آزمون آیلتس، زمان باشد!

 

  • برای تمرین آیلتس فرصت کافی ندارم، کار زمان می‌برد، مسئولیت ها وقتم را میگیرند، زندگی وقت برایم نمیگذارد!
  • خواندن و درک مطلب را به موقع به پایان نمیرسانم، برای نوشتن مقاله آیلتس زمان بیشتری لازم است. 
  • باید در چهار هفته مدرک آیلتس خود را بگیرم وگرنه فرصت شغلی ام را از دست میدهم.

 

به نظر می رسد دشمن اصلی ما در آزمون آیلتس زمان است.

به طور خلاصه، اگر برای تمرین، فرصت کافی نداشته باشید، نمیتوانید تکنیک های آیلتس لازم را یاد بگیرید و با بحران کمبود زمان در آزمون مقابله کنید. در نتیجه برای روز برگزاری آزمون آیلتس آمادگی کامل را نخواهید داشت.

 

 اگر میخواهید با قدرت به مصاف زمان و آزمون آیلتس بروید، نکات زیر را در نظر داشته باشید: 

 

 - قبل از ثبت نام  در آزمون آیلتس، محاسبه کنید آیا زمان کافی برای مطالعه و تمرین دارید؟ اگر نه بهتر است شرکت در آزمون آیلتس را به تعویق بیاندازید.

 - آیا با زمانی که به مطالعه و آمادگی برای آزمون آیلتس اختصاص میدهید، به نمره دلخواهتان میرسید؟ معمولا آزمون آیلتس قدم اول برای هدف های دیگر است، به یاد داشته باشید اگر با عجله بخواهید این مرحله را پشت سر بگذارید احتمال موفق نشدنتان زیاد است.

 - بررسی کنید در هفته های پرمشغله چقدر به آمادگی برای آزمون آیلتس اختصاص خواهید داد. در برنامه ای مناسب باید حتما هرروز مطالعه جای داشته باشد حتی اگر شده 20 دقیقه. 

 - اگر زمان کمی برای مطالعه دارید، چند آزمون آزمایشی آیلتس بدهید ولی نه هر روز. افزایش مهارت را اولویت قرار دهید مثلا روی انواع مختلف سوالات تمرکز کنید یا گرامر خود را (اگر لازم میدانید) تقویت کنید.

 - پیشرفت خود را با آزمون های ماک (آزمایشی) آیلتس ارزیابی کنید، بدین صورت از میزان آمادگی خود برای آزمون آیلتس با خبر میشوید و درمیابید آیا تمرین هایتان موثر بوده اند یا نه!

 - هر روز به روشی ارتباط با زبان انگلیسی را حفظ کنید، خبر بخوانید، برنامه تلوزیونی نگاه کنید، چیزی بنویسید یا با فردی گفت و گو کنید. این روش ها معمولا برای یادگیری زبان موثرند.  هر چه خود مهارت زبانی تان قوی تر باشد، آزمون آیتلس ساده تر میشود. هرگز  اهمیت انگلیسی عمومی را دست کم نگیرید. 

- همانطور که محدودیت زمان میتواند در آزمون آیلتس فاجعه بوجود آورد، تسلط بر آن به موفقیت شما کمک زیادی میکند. با تمرین زیاد عالی میشوید! 


در پایان میخواهم بگویم تجربه تدریس به داوطلبان آزمون آیلتس به من نشان داده است که اگر قبل از آزمون مناسب تمرین کرده باشید، در آزمون فرصت کافی خواهید داشت تا هرکاری را به راحتی انجام دهید و بدون فشار و نگرانی به نمره دلخواهتان، و حتی 7 یا 8 برسید.

منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید