برترین موسسه آلمانی در رشت، سپانو

 
برترین موسسه آلمانی در رشت، سپانو
برای شرکت در دوره های آموزشی زبان آلمانی میتوانید با مراجعه به موسسه سپانو، در کنار بهترین اساتید آلمانی در رشت به یادگرفتن زبان بپردازید._ سپانو اولین برگزار کننده ازمون ECL در ایران

آموزش زبان آلمانی، سخت یا آسان؟؟

اگر به تازگی یادگرفتن زبان آلمانی را شروع کرده اید اما بسیار درمورد سخت بودن این زبان شنیده اید، دست نگه دارید. شاید زبان آلمانی از دور زبان سختی به نظر برسد اما اگر یادگرفتن آن را شروع کنید، متوجه خواهید شد که با زبان آن چنان خارق العاده ای رو به رو نیستید. برای تایید این موضوع نیز دلایل متنوعی وجود دارد که شما با خواندن مطلب «زبان آلمانی آسونه» می توانید به آن پی ببرید.

یادگرفتن زبان آلمانی

قبل از خواندن ادامه این مطلب بهتر است بدانید که مغز افراد توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد. از یادگرفتن مطالب مختلف گرفته تا موارد دیگر. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان آلمانی را یاد بگیرید، بدون هیچ گونه تعللی آموزش را شروع کنید. اما انجام دادن هر کاری زمانی آسان خواهد بود که آن را از راه درست پیش بگیرید. برای آموزش زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. برای مثال می توانید آموزش را با کتاب های خودآموز شروع کنید یا با استفاده از نرم افزار های آموزشی آلمانی بیاموزید و هزاران روش دیگر. اما قطعا بهترین راه این است که مطالب را از اساتید مجرب و مسلط به این زبان بیاموزید. برای پیداکردن چنین اساتیدی بهتر است به موسسات آموزشی آلمانی مراجعه کنید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

آموزش آلمانی در آکادمی زبان سپانو

آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت با کمک اساتید مجرب در تدریس آلمانی، به شما در یادگرفتن صحیح مطالب کمک می کند. شما با مراجعه به سپانو می توانید در یکی از دوره های آموزشی آلمانی مثل فشرده، ترمیک و خصوصی ثبت نام و سپس شرکت کنید. خوب است بدانید که این دوره ها به سه صورت حضوری، آنلاین و هیبرید (تلفیقی از حضوری و آنلاین) برگزار می شود و شما می توانید با هر شرایطی که دارید، در این دوره ها شرکت کنید. اگر می خواهید بدانید که چرا باید در موسسه سپانو آلمانی بیاموزید، ادامه این مطلب را بخوانید.

بهترین اساتید رشت در سپانو

اگر دنبال مدرس و استاد خوب برای یادگرفتن زبان آلمانی هستید، آموزشگاه سپانو در اختیار شماست. بهترین اساتید زبان آلمانی در رشت در سپانو تدریس می کنند و شما میتوانید با شرکت در یکی از دوره های سپانو، از آموزش توسط آن ها بهره مند شوید. علت این امر بر می گردد به اینکه اساتید سپانو، تجربه بالایی در این زمینه دارند و علاوه بر این از منابع درست و صحیح آموزشی استفاده می کنند.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

منابع آموزش زبان آلمانی

در سپانو زبان آلمانی به مدت بیشتر از 10 سال تدریس می شود. و در این مدت، انواع روش های آموزشی و نحوه تدریس و همچنین استفاده از کتاب های آموزشی بررسی شده اند و از بین آن ها بهترین ها برای آموزش به شما انتخاب شده است. یکی از کتاب هایی که در سپانو توسط اساتید تدریس میشود، کتاب Sicher «زیشر» است. این کتاب مانند کتاب starten wir برای آموزش در دوره های مختلف مانند فشرده و ترمیک و خصوصی طراحی شده است و شما می توانید از آن بهره مند شوید. اما در آموزشگاه سپانو شما برای آموزش در سطوح A1 و A2 و B1 از کتاب اشتارتن ویا و برای سطح B2 از کتاب زیشر استفاده می کند.

دریافت مدرک زبان آلمانی

بعد از اینکه مطالب زبان آلمانی را یاد گرفتید، باید مدرکی برای آنچه آموخته اید، داشته باشید. برای انجام این کار باید در یکی از آزمون های آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را به دست آورید. چون تنها در این صورت است که می توانید مدرک زبان آلمانی دریافت کنید. برای گرفتن نمره خوب در آزمون های بین المللی آلمانی، لازم است تا به مطالب مسلط باشید. بعد از آموزش و تمرین مطالب میتوانید در دوره های آمادگی آزمون آلمانی شرکت کنید. این دوره ها توسط موسسه سپانو برگزار می شود و کمک زیادی به شما در یادگرفتن مطالب می کند. برای شرکت در دوره های سپانو می توانید به مرکز آموزشگاه در رشت مراجعه کرده و اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

آلمانی آسان در رشت

برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی

اگر قصد دریافت مدرک زبان آلمانی را دارید، باید بدانید که موسسه سپانو آزمون ecl آلمانی را برای اولین بار در ایران توسط کنسرسیوم آزمون های آلمانی برگزار می کند. بنابراین شما می توانید با شرکت در این آزمون به راحتی در ایران و در رشت مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید و هدف خود را نهایی کنید. لازم است بدانید که مدرک این آزمون، برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی زبان‌آلمانی معتبر است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید، می توانید در آزمون بین المللی ecl در ایران شرکت کرده و مدرک آن را دریافت کنید.

برای ثبت نام در این آزمون وارد سایت موسسه آلمانی سپانو شوید و اطلاعات خود را وارد کنید. شما می توانید قبل از ثبت نام در این آزمون از ما در مورد اطلاعات کلی آن مشاوره بگیرید. سپس با خیال راحت در آن شرکت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید