کلاس های فشرده آلمانی در رشت در سپانو

 
کلاس های فشرده آلمانی در رشت در سپانو
اگه میخوای زبان آلمانی رو یاد بگیری و زمان کمی داری باید در دوره های فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو شرکت کنی. سپانو دوره های ترمیک و خصوصی زبان آلمانی هم برای تو داره.

آموزش آلمانی با کلاس های فشرده

 

اگه میخوای زبان آلمانی رو یاد بگیری و زمان کمی داری، اصلا نگران نباش. چون آموزشگاه سپانو، کلاس های فشرده زبان آلمانی رو در رشت برگزار میکنه و این یعنی میتونه در کمترین زمان، بیشترین مطالب رو بهت آموزش بده. اما علاوه بر این، علت های زیاد دیگه ای هم وجود داره که باعث میشه با دونستن اون ها هرچه سریع تر آلمانی رو در دوره های فشرده زبان در سپانو یاد بگیری.

آموزش آلمانی در رشت

اگه در رشت ساکن هستی و دنبال یه آموزشگاه خوب برای آموزش آلمانی میگردی، سریعا به سپانو مراجعه کن. چون سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت هستش و برای این ادعا دلایل مختلفی وجود داره. سپانو در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره و این یعنی در این مدت دوره های مختلف رو مورد بررسی قرار داده و میدونه که چه دوره ای برای چه گروه از افرادی مناسبه. یکی از این دوره ها که آموزشگاه سپانو برای زبان آلمانی برگزار میکنه، دوره فشرده است.

دوره فشرده آلمانی در سپانو

این دروه ها مناسب افرادی هست که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. این افراد به خاطر شرکت در آزمون ها باید در مدت زمان کم، به تسلط کافی در زبان آلمانی برسن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

شرایط کلاس های فشرده آلمانی

 کلاس های این دوره 2 روز در هفته برگزار میشه و هر جلسه 2 ساعت و 40 دقیقه طول میکشه. در نهایت افراد توی این دوره ها هر سطح و هر کتاب رو در 3 ماه تموم میکنن. یعنی اگه توی این دوره ها شرکت کنی، طی 3 ماه اول آموزش، سطح A1 رو میخونی و تموم میکنی و وارد 3 ماهه دوم میشی. طی 3 ماه بعدی سطح A2 رو میخونی و همین طوری تا سطحی که زبان آلمانی رو احتیاج داری و دوست داری، ادامه میدی.

دوره ترمیک آلمانی

گاهی اوقات افراد شرایط متفاوتی از چیزی که گفته شد، رو دارن. این گروه از افراد فرصت محدودی برای آموزش آلمانی ندارن و میتونن با خیال راحت این زبان رو یاد بگیرن. اگه فکر میکنی به هر دلیلی میخوای در دوره های ترمیک یا حضوری زبان آلمانی شرکت کنی، به سپانو بیا تا یه آموزش حرفه ای رو تجربه کنی.

آموزش آلمانی در سپانو

حتما با خودت میگی که بین این هم آموزشگاه چرا باید سپانو رو انتخاب کنم؟ این سوال نشون میده که به مسلط شدن و عمیق یادگرفتن آلمانی فکر میکنی. سپانو برای تو که میخوای آلمانی رو بهتر از هر کس دیگه ای یاد بگیری بهترن گزینه است. چون سپانو در زمینه آموزش آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره و این یعنی بیشتر از 10 سال انواع دوره های مختلف، کتاب های متعدد، اساتید و نحوه تدریس هاشون رو مورد بررسی قرار داده. از بین این موارد بهترین ها رو انتخاب کرده تا در دسترس علاقه مندان به آموزش این زبان بذاره. این یعنی شما از همین ابتدا باید خیالتون از یه آموزش با کیفیت راحت باشه.

علاوه بر این آموزش آلمانی شما در سپانو در کنار اساتید حرفه ای  مسلط به آموزش صورت میگیره. این اساتید ضمن توجه به همه نکات برای تدریس بهتر، این کار رو از روی کتاب starten wir اانجام میده. چون این کتاب ویژگی های زیادی داره که به یادگرفتن بهتر مطالب برای تو کمک میکنه. اگه دوست داری آلمانی رو از روی کتاب دیگه ای یاد بگیری هم به سپانو مراجعه کن. چون توی دوره های خصوصی زبان آلمانی در سپانو میتونی آموزش رو به همون صورتی که خودت دوست داری، تجربه کنی.

بهترین موسسه آلمانی

ثبت نام در آموزشگاه آلمانی

هر زمان که تصمیم گرفتی تا زبان آلمانی رو آموزش ببینی، به سپانو بیا. راستی تو میتونی توی سپانو علاوه بر زبان آلمانی زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و …. رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی میتونی به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره ها تماس بگیری. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی به این شماره توی واتس اپ پیام بدی و سوالاتت رو از ما بپرسی. 09215231719 و  یا بایه کلیکمستقیما با ما در واتس اپ صحبت کنی.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

پس اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما داشته باشی اینجا کلیک کن و وارد سایت ما شو. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید