آموزش زبان آلمانی با کتاب Sicher « زیشر » در سپانو در رشت

 
آموزش زبان آلمانی با کتاب Sicher « زیشر » در سپانو در رشت
اگر تصمیم دارید به آموزش زبان آلمانی بپردازید، بهتر است این کار را به صورت صحیح و درست انجام بدهید. شما با مراجعه به آکادمی زبان سپانو می توانید آلمانی را با منابع خوب زبان آلمانی و بهترین اساتید رشت یاد بگیرید.

چرا آلمانی یاد میگیریم؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی دلایل زیادی وجود دارد. برای مثال بعضی از افراد این زبان را به دلیل علاقه ای که به آن دارند، می آموزند. همچنین ممکن است بسیاری از زبان آموزان به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی تصمیم به آموزش آلمانی گرفته باشند. از آنجا که آلمان دانشگاه های معتبر و پیشرفته ای دارد، سالانه افراد زیادی را به تحصیل در آنجا مشتاق می کند. علاوه بر این آلمان با ظرفیت های کاری متعددی که ایجاد می کند، باعث اشتغال زایی برای افراد می شود. برای مثال مقصد کاری زبان آموزان آلمانی نیز می تواند باشد. اگر شما جزو هر کدام از این افراد هستید و یا حتی اگر دلیل دیگری برای یادگرفتن این زبان دارید، باید این زبان را به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید به آن مسلط شوید و در آزمون های آلمانی نمره خوبی به دست آورده و مدرک کسب کنید.

استفاده از منابع معتبر زبان آلمانی

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آموزش زبان آلمانی رعایت کنید، استفاده از منابع معتبر است. این یک امر بدیهی است که شما باید یادگرفتن زبان را با کمک کتاب و منبعی پیش بگیرید. بنابران باید در انتخاب این کتاب بسیار دقت کنید. افرادی که به تازگی به آموزش می پردازند، بسیار سخت می توانند کتابی مناسب را برای یادگرفتن شان انتخاب کنند. چون این افراد باید تمامی موراد را اعم از مناسب بودن کتاب برای سطح مورد نظرشان، آموزش صحیح، دارا بودن تمرین های به اندازه و کاربردی و.... بررسی کرده و به نتیجه درستی برسند. اگر شما هم به تازگی به آموزش زبان آلمانی می پردازید، توصیه من به شما این است برای انجام این کار از یک استاد یا حداقل کسی که این زبان را قبلا آموزش دیده است، کمک بگیرید.

آموزشگاه زبان آلمانی

قطعا بهترین روش برای انتخاب یک کتاب خوب برای آموزش این است که از یک آموزشگاه زبان آلمانی کمک بگیرید. چون هر آموزشگاهی شامل چندین و چند استاد کاردرست است که هر کدام تجربه کافی را برای تشخیص منابع خوب برای آموزش دارند. اگر در رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان زندگی می کنید، می توانید به آکادمی زبان آلمانی سپانو مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری دوره های متنوع برای انواع زبان ها و همچنین استفاده از منابع معتبر آلمانی میتواند کمک زیادی به شما در آموزش آلمانی کند.

کتاب خواندن_ آموزش آلمانی در رشت

کتاب Sicher «زیشر» برای آموزش آلمانی

مجموعه کتاب های آموزشی زبان آلمانی !Sicher شما را برای فعالیت در زندگی روزمره، کار، تحصیل و آموزش آماده می کند و می توانید با داشتن مهارت در این حوزه ها، امنیت شغلی و اجتماعی داشته باشید. تقویت مهارت های جامع برای زبان آموزان سطح پیشرفته زبان آلمانی از ویژگی های کلیدی و اصلی این مجموعه آموزشی است. علاوه بر این موراد این کتاب ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را برای آموزش آلمانی مناسب می کند.

موضوعات درسی کتاب Sicher 

این کتاب موضوعات مختلفی را برای تدریس انتخاب کرده است تا افراد آموزشی متنوع و جذاب را تجربه کنند. علاوه بر این تمرین های متعدد، متنوع و حساب شده ای بر اساس آموزش دارد که به زبان آموزان کمک بسیار زیادی در فهم و درک مطالب می کند.

گروه هدف کتاب زیشر و زبان آموزان

زبان آموزان بزرگسال و جوانان در تمامی موسسات آموزش عالی و همچنین آموزشگاه ها و موسسات زبان آلمانی در جهان در سطوح متوسطه میتوانند این زبان را با کتاب Sicher یاد بگیرند.

سطوح مختلف و جلد های Sicher

این کتاب در چهار سطح برای زبان آموزان وجود دارد و در دو ویرایش سه و پنج جلدی به علاقه مندان به این زبان  ارائه می شود. لازم به ذکر است که این کتاب، سطوح متوسط تا پیشرفته یعنی  B1+ ، B2، و C1 را شامل می شود. لازم است بدانید که منبع آموزشی Sicher در نسخه پنج جلدی و سه جلدی شامل کتاب درسی، کتاب کار و CD می باشد.

آمادگی آزمون آلمانی

محتوای آموزشی کتاب زیشر

هر درس از این کتاب موضوع خاصی را بخش شما آموزش می دهد و در کنار آن به تمرین و آموزش انواع مهارت های زبان آلمانی شامل مهارت خوانداری، نوشتاری، شنیداری و مکالمه و همچنین گرامر و واژگان می پردازد. در انتهای هر درس چک لیست کوچکی وجود دارد که به زبان آموزان کمک می کند ثمرات و نتایج یادگیری خود را بررسی کنند.

علاوه بر این موراد مطالب نگاشته شده در این کتاب محتوای به روز و معتبری درباره مسائل زندگی روزمره، کار، مطالعه، آموزش و مطالعات فرهنگی دارند و همچنین متون متنوعی درقالب روزنامه، ایمیل، بروشور، دعوت نامه و مصاحبه دارد. تمامی این موراد به شما کمک می کند تا به تقویت مهارت آلمانی خود بپردازید و کاملا به این زبان تسلط بیابید.

منبعی مناسب برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

همانطور که می دانید بعد از آموزش باید مدرکی برای اثبات این مهارت خود داشته باشید، مخصوصا اگر قصد مهاجرت دارید. چون شما در صورتی می توانید ویزای ورود به آلمان را دریافت کنید که مدرک زبان آلمانی داشته باشید. از آنجا که هدف بسیاری از افراد برای یادگرفتن زبان آلمانی، مهاجرت به آلمان است، این کتاب به گونه ای طراحی شده است تا افراد را کاملا برای آزمون های آلمانی آماده کند. بنابراین شما می توانید با یادگرفتن آلمانی از روی این کتاب، در آینده ای نزدیک در آزمون آلمانی شرکت کرده و بعد از دریافت نمره خوب، مدرک خود را دریافت کنید.

امتحانات بین المللی زبان آلمانی

شرکت در آزمون زبان آلمانی در ایران

آکادمی زبان آلمانی سپانو برای آموزش این زبان به علاقه مندان از منابع معتبری نظیر  starten wir و کتاب Sicher استفاده می کند تا افراد را به خوبی برای آزمون های زبان آلمانی آماده کند. علاوه بر این، سپانو با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آلمانی، به افراد در دریافت نمره خوب در این آزمون ها کمک می کند. لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو در رشت برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl را برگزار می کند و شما در صورتی که تصمیم به دریافت مدرک آلمانی گرفتید می توانید با ورود به سایت سپانو، در این آزمون ثبت نام کنید.

  اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو و همچنین آزمون بین المللی ecl دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013 

شما می توانید این شماره را نیز در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ آموزشگاه سپانو صحبت کنید.

فراموش نکنید که ما را در فضای مجازی موسسه نیز دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید