کتاب خود آموز آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت

 
کتاب خود آموز آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت
کتاب German Demystified یه کتاب خودآموز برای یادگرفتن زبان آلمانی هستش. _ آلمانی در رشت _ آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت

کتاب آموزش آلمانی German Demystified

یادگرفتن زبان آلمانی کاری لذت بخشه که در عین حال فایده های زیادی برای افراد داره. آموزش این زبان برای افرادی که قصد مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان رو دارن، لازم و ضروریه. علاوه بر این افراد زیادی هر روز به خاطر سفر به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان و یا علاقه ای که نسبت به این زبان دارن، تصمیم میگیرن تا آلمانی یاد بگیرن. اگه تو هم دوست داری که این زبان رو یاد بگیری، با من تا انتهای این مطلب همراه باش.

یادگرفتن زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی کار آسونیه. اما اگه اون رو از راه درستی پی نگیری، ممکنه برات تبدیل به یه کار سخت و طاقت فرسا بشه. برای انجام دادن هر کاری هزاران روش وجود داره اما افراد فقط باید ی راه رو انتخاب کنن و در اون راه تلاش کنن تا به نتیجه برسن. توی این مطلب میخوام دو تا از راه های آموزش زبان آلمانی رو بهت آموزش بدم تا از همین الان یادگرفتن رو شروع کنی.

آموزش زبان آلمانی به صورت خودآموز

یکی از روش های یادگرفتن زبان آلمانی اینه که این زبان رو به صورت خود آموز یاد بگیری. یعنی خودت برای خودت تلاش و تمرین کنی تا به مطالب مسلط بشی. اما همونطوری که میدونی، این کار رو باید با کمک یه کتاب انجام بدی. پس قدم دوم اینه که یه کتاب مناسب برای آموزش پیدا کنی.

کتاب مناسب برای آموزش آلمانی

یکی از کتاب هایی که برای آموزش این زبان مناسبه، کتاب زبان آلمانی starten wir هستش. اگه تحت آموزش در آموزشگاهی هستی، این کتاب رو انتخاب کن. چون این کتاب برای آموزش زبان در همه دوره ها، و همه سطوح مناسبه و میتونه تو رو به راحتی برای آزمون های مختلف زبان آلمانی آماده کنه. اما اگه میخوای در کنار کلاس رفتن، با استفاده از کتاب، آلمانی رو تمرین کنی تا به این زبان مسلط بشی، کتاب Teach Yourself German رو تهیه کن.

کتاب خود آموز زبان آلمانی

یکی دیگه از کتاب های خودآموزی که کمک زیادی برای یادگرفتن و تمرین زبان آلمانی بهت میکنه، کتابی هستش به اسم کتاب German Demystified. این کتاب ویژگی مثبت زیادی داره که اون رو تبدیل به یه کتاب عالی برای خود آموختن زبان آلمانی میکنه. اگه دوست داری تا اطلاعاتی در مورد این کتاب به دست بیاری، ادامه مطلب رو بخون و بعد این کتاب رو تهیه کن و آموزشت رو ادامه بده.

کتاب German Demystified زبان آلمانی

این کتاب 20 بخش مختلف داره تا مطالب مربوط به گرامر زبان آلمانی رو به صورت دسته بندی بهت یاد بده. در این کتاب واژگان ضروری، صفت های مفید و قواعد و حتی راه درست برای پرسیدن سوالات به تو آموزش داده میشه. در واقع این نوع از آموزش باعث میشه تا یادگرفتن زبان آلمانی به زبان ساده و سرگرم کننده برات صورت بگیره. در انتهای هر فصل از این کتاب، سوالاتی وجود داره که تو میتونی با استفاده از اون، خودت رو برای تقویت زبان آلمانی تست کنید. بعد از تمرین درک مطلب و نوشتن در انتهای هر فصل میتونی با سرعت مسیر آموزشت رو ادامه بدی.

آموزش زبان آلمانی German Demystified

ویژگی های مثبت کتاب خود آموز German Demystified برای آموزش زبان آلمانی

علاوه بر مواردی که گفته شد، این کتاب ویژگی های مثبت دیگه ای هم داره که چند مورد از اون ها رو با هم میخونیم:

1. این کتاب برای تمرین مهارت های نوشتن و صحبت کردن و مکالمه خیلی خوبه. با یادگرفتن و مسلط شدن به این مهارت ها زبان آلمانی رو در زندگی خودت به طور کامل وارد میکنی.

2.موضوعات متعددی رو شامل میشه که میتونه موضوعات روزمره، عبارت های گفت و گویی و اطلاعات فرهنگی رو به طور کامل در بر بگیره.

3. امتحاناتی که در پایان هر فصل برگزار میشه، مهارت های مختلف زبان آلمانی رو در تو تقویت میکنه.

4. این کتاب برای همه سطوح و همه افراد مناسبه چون میتونه برای افراد مبتدی به اندازه کافی ساده باشه و برای افراد سطح بالاتر به اندازه کافی چالشی و مفید باشه.

مسلط شدن به زبان آلمانی

اگه میخوای زبان آلمانی رو فقط با استفاده از همین چند تا کتاب یاد بگیری، باید بهت بگم که مسلط شدن به این زبان کار سختیه. یعنی باید کلی تلاش کنی. شاید هم به نتیجه مورد علاقه ات نرسی. اما اگه این کار رو از راه درستش انجام بدی، شک نداشته باش که موفق میشی. راه درست یادگرفتن زبان آلمانی شرکت در کلاس های آموزش زبان در یه موسسه کاردرست و معتبره.

آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت

اگه در رشت زندگی میکنی پس حتما سپانو رو میشناسی. چون سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شهر رشت هستش. این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

لوگوی سپانو

علاوه بر این سپانو زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، چینی ، کره ای ، ایتالیایی و... رو بهت آموزش میده. این یعنی تو هر زمانی که خواستی زبان دیگه ای هم یاد بگیری، میتونی همزمان و در کنار زبان آلمانی اون رو آموزش ببینی. علاوه بر این در سپانو دوره های مختلف زبان آلمانی برگزار میشه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش این زبان پر کاربرد بپردازن. مثلا افراد زیادی از شهر های دیگه استان گیلان مثل لاهیجان، انزلی، لنگرود، آستانه، صومعه سرا، شفت و شهر های دیگه در دوره های حضوری و آنلاین ما شرکت میکنن. و زبان آلمانی رو در کنار اساتید حرفه ای سپانو یاد میگیرن.

ثبت نام در آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های زبان آلمانی و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه که به سپانو مراجعه کنی. اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.اینستاگرام سپانو


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید