قوانین شرکت در آزمون آلمانی ecl

 
قوانین شرکت در آزمون آلمانی ecl
اگر قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl را دارید، باید قوانین و مقررات آن را رعایت کرده و خود را برای این امتحان بین المللی آماده کنید. اگر میخواهید قوانین و همچنین توصیه های لازم جهت شرکت در آزمون ecl را بخوانید، این مطلب را دنبال کنید.

شرکت در آزمون آلمانی ecl در ایران

یکی از آزمون های مهم زبان آلمانی، امتحان بین المللی ecl است. شما با شرکت در این آزمون میتوانید مدرک بین المللی خود را دریافت کرده و به دانشگاه یا مراکز کاری و تحصیلی مد نظر خود ارائه دهید. شما برای ثبت نام در این آزمون میتوانید با مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت موسسه سپانو، اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس خود را برای آزمون آماده کنید. اما قبل از هر چیز باید قوانین و مقررات شرکت در آزمون را بدانید تا به خوبی رعایت کرده و سپس در آزمون شرکت کنید.

قوانین برگزاری امتحان بین المللی آلمانی ecl

هر امتحان، هر کلاس و هر دوره ای قوانین مخصوص به خودش را دارد و اصلا عجیب نیست اگر آزمون بین المللی ecl نیز مانند دیگر آزمون ها قوانینی داشته باشد. شما در این مطلب میتوانید در ابتدا قوانین و مقررات مخصوص آزمون ecl را بخوانید و سپس توصیه هایی را بیاموزید که لازم است برای آزمون رعایت کنید. توجه به این نکات تا حد زیادی به شما در موفقیت در آزمون ecl کمک خواهد کرد و راه رسیدن به مدرک را برای شما هموار تر میکند.

ضوابط شرکت در آزمون آلمانی ای سی ال

  •  ورقه ثبت نام خود را چاپ کنید و برای امتحان همراه خود بیاورید. لطفاً اطلاعات شخصی خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه اشتباه حداقل یک روز قبل از تاریخ امتحان، آن را از طریق ایمیل به سایت آزمون اطلاع دهید.

  •  لازم است به موقع حضور داشته باشید و حداقل 20 دقیقه قبل از شروع امتحان در محل امتحان حاضر شوید.

  •  برای شرکت در آزمون باید شناسه تصویری خود را همراه داشته باشید (گذرنامه، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، مجوز اقامت). کارت دانشجویی پذیرفته نمی شود.

  •  در طول امتحان فقط می توانید برگه های آزمایشی، شناسنامه و لوازم مورد نیاز برای شرکت در امتحان را روی میز خود نگه دارید.

  •  تنها زمانی می توانید اتاق امتحان را ترک کنید که ناظر به شما اجازه انجام این کار را بدهد.

آزمون ecl آلمانی

  • استفاده از خودکار رنگی (رنگ های غیر از آبی  مشکی ) در ورقه آزمون مجاز نیستند.

  •  لغت نامه های چاپی تک زبانه یا دو زبانه را می توان در طول بخش ارتباط کتبی آزمون به استثنای فرهنگ لغت های موضوعی استفاده کرد. بنابراین استفاده از هرگونه یادداشت های دست نویس و یا واژه نامه های الکترونیکی مجاز نیستند.

  • شما اجازه ندارید که در هر زمانی که دلتان میخواهد از جلسه ازمون خارج شوید. چون تنها زمانی می توانید اتاق امتحان را ترک کنید که ناظر به شما اجازه انجام این کار را بدهد.

  •  برای داوطلبانی که در آزمون موفق شده اند، گواهی های بین المللی، تقریباً یک ماه پس از انتشار نتایج در اولین فرصت در دسترس خواهد بود.در مدت یک سال پس از تاریخ امتحان، می‌توانید درخواست جایگزینی گواهی صادر شده خود را در صورتی که داده‌ها به اشتباه در فرم درخواست ارسال شده باشد، درخواست کنید. اگر گواهی به رسمیت شناخته شده توسط ایالت، حاوی داده های اشتباه باشد و بنا به درخواست داوطلب و بسته به ماهیت خطا، مرکز اعتباربخشی آزمون های زبان های خارجی سازمان آموزشی گواهی جدیدی صادر می کند (مثلاً در مورد نام غلط املایی در داخل).

*حالا که این مطلب را خوانید و به خاطر سپردید، بهتر است به نکات اضافه تری هم دقت کنید تا بتوانید این آزمون را به راحتی هر چه تمام تر پشت سر بگذارید...

نکات ضروری برای شرکت در امتحان ecl

  •  لطفا قبل از روز امتحان تاریخ، زمان و مکان امتحان خود را بررسی کنید.

  • لطفا تلفن همراه خود را در کل جلسه امتحان خاموش نگه دارید.

  • لطفا حداقل دو خودکار آبی یا مشکی با خود داشته باشید. فقط استفاده از رنگ های آبی یا مشکی در آزمون مجاز هستند.

  •  بهتر است دستورالعمل های تست خود را به دقت بخوانید و آنها را دنبال کنید. خواندن این موارد تا حد زیادی میتواند به شما در پاسخ به سوالات کمک کند.

  •  اگر در مورد کاری که باید انجام دهید شک دارید، لطفاً از ناظر بپرسید. زیرا در صورتی که سوالی نپرسید، ممکن است برای انجام وظایف امتحانی به شما کمکی نکنند.

  •  در صورت مشاهده مواردی که ممکن است بر نتیجه آزمون یا شرایط برگزاری آزمون تأثیر بگذارد، به ناظر اطلاع دهید و از آنها بخواهید که آن را به صورت کتبی ثبت کنند.

  • لطفاً به سخنان ناظر (کسی که بر آزمون نظارت دارد) گوش دهید و دستورات او را دنبال کنید و در صورت ناخوانا یا ناقص بودن، فوراً به او اطلاع دهید.

آزمون آمادگی ecl در رشت

چگونه برای آزمون ecl آماده شوم؟

در صورتی که قصد شرکت در این آزمون را دارید، خوب است بدانید که ضمن توجه به نکات مطرح شده، باید خود را به صورت تخصصی برای آزمون آماده کنید. برای انجام این کار بهتر است بعد از گذراندن مراحل آموزش آلمانی و سپس تمرین، در دوره های آمادگی آزمون های زبان آلمانی شرکت کنید. شما میتوانید با مراجعه به موسسه یا ورود به سایت آموزشگاه سپانو و ثبت نام در این دوره، خود را برای شرکت در آزمون آلمانی ecl موفق شدن آماده کنید. شما در این دروه ها می توانید به بررسی نمونه سوالات آزمون ecl توسط اساتید مجرب پرداخته و با یادگرفتن روش های حل سوالات، به مطالب آلمانی، مسلط شده و در مدت زمان آزمون به سوالات مشخص شده پاسخ درست دهید.

اگر قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

همچنین می توانید این شماره را نیز در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ موسسه سپانو صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام آکادمی سپانو، توییتر و  همچنین فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع شوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید