دلایلی که ثابت میکنه آلمانی آسونه._ آلمانی آسان در سپانو در رشت

 
دلایلی که ثابت میکنه آلمانی آسونه._ آلمانی آسان در سپانو در رشت
آموزش زبان آلمانی در ابتدا شاید سخت به نظر برسه اما یادگرفتن این زبان از اون چیزی که فکرشو میکنی، آسون تره. در این مطلب مواردی رو میخونی تا مطمئن بشی که چرا یادگرفتن این زبان آسونه؟

آلمانی رو آسون یاد بگیر.

اگه تا به حال فقط به خاطر اینکه فکر میکردی زبان آلمانی سخته، اون رو یاد نگرفتی، پس همین الان شروع کن. چون بعد ازخوندن این مطلب متوجه میشی که آلمانی از چیزی که فکر میکنی، خیلی آسون تره. حتما با خودت میگی که مگه قراره چی توی این مطلب بخونم؟ من بهت میگم. اینجا فقط چند مورد ساده از دلایلی رو برات میگم که ثابت میکنه یادگرفتن زبان آلمانی آسونه. پس هر چه سریع تر تصمیم بگیر و آموزش آلمانی رو در یه آموزشگاه خوب شروع کن. اگه میخوای بدونی چه آموزشگاهی برای آموزش آلمانی مناسبه، پس این مطلب رو تا انتها بخون.

چرا باید آلمانی یاد بگیرم؟

قبل از هر چیز بهتره بدونی که چرا لازمه تا زبان آلمانی رو یاد بگیری. زبان آلمانی در دنیای امروزه کاربرد های زیادی داره. مثلا میتونی با یادگرفتن این زبان کسب درآمد کنی و پول به دست بیاری. همچنین میتونی با یادگرفتن این زبان مهاجرت کنی. البته این مهاجرت به روش های متفاوتی صورت میگیره. مثلا میتونی برای تحصیل در دانشگاه های آلمان یا کشورهای آلمانی زبان از اون استفاده کنی. یا برای اشتغال و کار پیدا کردن به آلمان بری.

اشتغال در آلمان هم راه های مختلفی داره. مثلا یکی از این راه ها، شرکت در دوره های فنی آوسبیلدونگ هستش . افراد در این دوره ها همزمان با تحصیل به کار می پردازن و حرفه هم یاد میگیرن. خب چی از این بهتر. شاید تو نفر بعدی برای شرکت در این دوره ها باشی.

دلایلی که ثابت میکنه آموزش آلمانی آسونه:

خب حالا که فهمیدی چرا لازمه تا زبان آلمانی یاد بگیری، پس باید آموزش رو شروع کنی. البته قبلش لازمه تا مطمئن بشی مسیری که در پیش داری، شاید طولانی باشه اما سخت نیست. پس برای دونستن این دلایل به خوندن این مطلب ادامه بده.

1. آلمانی مشابه خیلی از زبان هاست.

آلمانی با خیلی از زبان های دیگه هم ریشه است. این قضیه باعث میشه تا در صورت دونستن و یا مسلط بودن به یکی از این زبان ها، بتونی آلمانی رو خیلی سریع تر از بقیه افراد یاد بگیری. پس اگه زبان انگلیسی، هلندی، نروژی و سوئدی رو بلدی، هر چه سریع تر آلمانی رو یاد بگیر. راستی اگه به آلمانی مسلط بشی، میتونی زبان های دیگه رو هم آسون تر یاد بگیری.

حالا اگه دوست داری که هر کدوم از این زبان ها رو یاد بگیری، به آموزشگاه سپانو مراجعه کن. چون تو در سپانو میتونی زبان های گفته شده رو در دوره های مختلف و مورد علاقه ات بگذرونی. سپانو علاوه بر زبان های گفته شده، زبان های خارجه دیگه ای هم مثل فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، چینی، کره ای و.. رو بهت آموزش میده. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از سپانو به دست بیاری، انتهای این مطلب رو بخون و یا وارد سایت سپانو بشو.

2.تلفظ

تلفظ کلمات در زبان آلمانی خیلی آسونه. برای واضح شدن این موضوع، بهتره بگم که در زبان آلمانی هر چیزی رو که مینویسی، میخونی. یعنی تلفظ کلمات درست مثل چیزی هستش که مینویسی. همین عامل در زبان آلمانی، باعث میشه تا آموزش برای افراد مبتدی تا حد زیادی راحت تر بشه. پس اگه تو هم میخوای که این زبان رو شروع کنی و یا مبتدی و اول راه آموزش هستی، نگران این موضوع نباش. البته چند حرف در زبان آلمانی وجود داره که در هیچ زبان دیگه ای یافت نمیشه. اگه این چند حرف رو یاد بگیری، دیگه هیچ مشکلی در تلفظ واژه ها در این زبان نداری.

3. املای کلمات

همونطوری که خوندی، زبان آلمانی به اون صورتی که نوشته میشه، خونده میشه. پس نوشتن و املای این کلمات هم آسونه. اما این موضوع رو فراموش نکن که برای تسلط و راحت تر انجام دادن هر کاری، احتیاج به تمرین و تکرار داری.

املای کلمات در آلمانی آسونه.

4. صرف افعال و گرامر

شاید جالب به نظر برسه اما در زبان آلمانی افعال با قاعده و بی قاعده هر دو از یه الگوی مشخص برای صرف شدن استفاده میکنن. این الگو تا حد زیادی شبیه زبان انگلیسی هستش. پس اگه زبان انگلیسی رو تا سطح مشخصی بلد هستی، این مرحله از آموزش رو به راحتی هر چه تمام تر میگذرونی. البته به خاطر تفاوت های جزئی که گرامر آلمانی با انگلیسی داره، ممکنه برای زبان آموزانی که آموزش آلمانی رو به تازگی شروع کردن و قبلا انگلیسی خوندن، سخت به نظر میرسه. اما در واقع گرامر آلمانی خیلی آسون تر از گرامر انگلیسی هستش. این موضوع رو بعد از مسلط شدن به این زبان متوجه میشی.

5. واژگان

آلمانی شباهت زیادی به زبان انگیسی داره و بسیاری از واژگانش رو هم از انگلیسی گرفته. پس اگه از قبل انگلیسی رو تا حدی میدونی، یادگرفتن آلمانی، کار چندان سختی نیست. این دو زبان اونقدر به همدیگه شباهت دارن که خیلی از افراد پیشنهاد میکنن که اگه انگلیسیی بلدی، آلمان هم یاد بگیر. حتی اگه انگلیسی رو بلد نیستی میتونی با تمرین و تلاش بیشتر هر دو زبان رو به صورت هم زمان یاد بگیری. چون در واقع با یاد گرفتن کلمه ای اون رو برای هر دو زبان ( البته با تغییر دادن جزئی) یاد گرفتی. البته این قضیه برای همه واژه ها درست نیست و فقط واژه های مشترک رو میتونی با این روش یاد بگیری.

کجا زبان آلمانی یاد بگیرم؟

جواب من برای این سوال قطعا «سپانو» ست. چون این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی رو سنجیده، نحوه آموزش کتاب های مختلف زبان آلمانی رو بررسی کرده و از بین اون ها، بهترین رو انتخاب کرده. علاوه بر این دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی و دیگر زبان ها برگزار میکنه تا تو بتونی با توجه به شرایط خودت بهترین دوره رو انتخاب کنی.

برای اینکه مطمئن بشی که چرا لازمه تا زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری، در مورد زبان آلمانی در سپانو بخون. اگه سوالی در رابطه با کلاس ها داری، و یا تصمیم به ثبت نام گرفتی، به سپانو مراجعه کن و یا با این شماره تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید