تدریس زبان آلمانی رشت در سپانو

 
تدریس زبان آلمانی رشت در سپانو
اموزش زبان آلمانی به روشی آسان را در اموزشگاه سپانو در رشت تجربه کنید._ مکالمه زبان آلمانی خود را در رشت در سپانو بیاموزید.

تدریس زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

اگه میخوای به آلمان یا کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنی، حتما میدونی که برای انجام این کار، باید مدرک زبان آلمانی داشته باشی. برای دریافت مدرک هم باید در یکی از ازمون های زبان آلمانی مثل گوته، ecl یا هر آزمون دیگه ای شرکت کنی و در اون نمره حد نساب رو بگیری. برای این کسب موفقیت، چیزی که خیلی مهمه اینه که به زبان آلمانی مسلط باشی تا بتونی به راحتی و در مدت زمان محدود به سوالات جواب بدی.

چطوری به زبان آلمانی مسلط بشم؟

برای داشتن تسلط کافی روی هر زبانی مخصوصا زبان آلمانی باید هر روز تمرین کنی. اما قبل از اینکه چیزی رو یاد نگیری، نمیتونی تمرین کنی . پس قبل از هر چیز لازمه تا زبان آلمان رو از ابتدا یاد بگیری. حالا یه مسئله جدید تری به وجود میاد و اون اینه که کجا و توسط چه کسی باید آلمانی یاد بگیری؟

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

شروع هر کاری رو باید درست انجام بدی تا بتونی مسیرت رو تا آخر درست طی کنی. برای شروع کردن یادگرفتن یه زبان خارجه باید از یه فرد متخصص کمک بگیری. مثلا استاد خوبی که روی مطالب مسلط باشه و بتونه مطالب رو کاملا بهت آموزش بده. چنین اساتید حرفه ای رو باید در آموزشگاه های زبان پیدا کنی. اما نه هر آموزشگاهی.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

آموزش آلمانی رشت در سپانو

باید آموزشگاهی رو انتخاب کنی که در زمینه آموزش آلمانی تجربه کافی داشته باشه و بتونه کلاس ها رو برات با هر شرایطی که داری برگزار کنه. همچنین آموزشگاهی خوبه که بتونه زبان آلمانی رو تا جایی که دوست داری بهت آموزش بده. یعنی وقتی در کلاس های انجا ثبت نام کردی، بتونی با خیال راحت به آموزش بپردازی و دیگه نگران برگزاری دوره ها و کلاس هات نباشی.

زبان آلمانی آسان در آکادمی زبان سپانو

اگه در رشت یا حتی استان گیلان زندگی میکنی، یعنی خیلی خوش شانسی. چون سپانو یه آموزشگاه خفن و کاربلد در زمینه آموزش زبان آلمانی هستش. چون دوره های مختلفی برای همه افراد با همه شرایط برگزار میکنه تا علاقه مندان به زبان آلمانی بتونن بدون هیچ محدودیتی در کلاس ها شرکت کنن. علاوه بر این سپانو همه ویژگی های مهم یه آموزشگاه زبان آلمانی رو داره. اگه دوست داری چند مورد از این موارد رو بدونی، ادامه این مطلب رو بخون.

بهترین اساتید زبان آلمانی گیلان در سپانو

 اساتید زبان آلمانی سپانو و حتی زبان های دیگه با تسلطی که بر روی مطالب دارن، توانایی تدریس در همه دوره های زبان آلمانی مثل دوره های فشرده، دوره های زبان آلمانی خصوصی و همچنین ترمیک زبان آلمانی رو دارن. تو بعد از ثبت نام در سپانو نگران  نحوه آموزش آلمانی از طرف اساتید نباش. و اطمینان داشته باش که اگه بعد از آموزش در کلاس، توی خونه هم هر روز تمرین و تکرار کنی، مطالب کاملا در ذهنت میمونه و در کوتاه ترین زمان به تسلط کافی میرسی. در این صورت میتونی با خیال راحت در هر کدوم از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنی و موفق بشی.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

برگزاری تعین سطح دقیق زبان آلمانی در انتهای سطوح

اگه قبلا زبان آلمانی رو جایی نخوندی و میخوای از صفر شروع کنی، بهتره که این زبان رو در سپانو یاد بگیری تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببینی. اما اگه یه مدتی زبان آلمانی رو در آموزشگاه دیگه ای آموزش دیدی یا مدت ها قبل در سپانو این زبان رو یاد گرفتی و الان میخوای آموزش رو ادامه بدی، باز هم به سپانو بیا. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار میکنه. در این صورت افراد کاملا میتونن از سطحشون مطمئن باشن و به آموزش زبان آلمانی شون ادامه بدن.

دوره های زبان آلمانی سپانو در رشت

 سپانو در رشت برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکنه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش زبان آلمانی بپردازن. برای مثال، سپانو برای افرادی که زبان آلمانی رو برای علاقه آموزش میبینن و فرصت محدودی برای آموزش ندارن، دوره های ترمیک برگزار میکنه. اما برای افرادی که برای آموزش زبان آلمانی و دریافت مدرک شون عجله دارن، دوره های فشرده برگزار میکنه. همچنین افرادی که توانایی شرکت در این کلاس ها رو به هر دلیلی ندارن، میتونن در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنن.

راستی همه این دوره ها به سه صورت، آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشه. و تو برای آموزش زبان آلمانی میتونی با توجه به علاقه خودت، یک راه رو از بین این همه روش آموزشی انتخاب کنی.

بهترین منابع و کتاب آموزش آلمانی

 اساتید در سپانو زمان زیادی رو صرف کردن تا بتونن بهترین منابع رو برای آموزش زبان های مختلف انتخاب کنن. مثلا از کتاب starten wir برای آموزش زبان آلمانی استفاده میکنن. چون این کتاب برای آموزش در همه دوره های زبان آلمانی مثل دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی یا حتی آنلاین و حضوری هم کاربردیه.

کانون زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون جامع در انتهای سطوح

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو نسبت به بقیه موسسات زبان آلمانی اینه که آزمون های جامع بسیار دقیق در انتهای هر سطح برگزار میکنه. در آموزشگاه سپانو همه افراد بعد از تموم کردن یکی از سطوح، باید در آزمون اون سطح شرکت کنن. این افراد تنها در صورتی میتونن به سطح بعدی راه پیدا کنن و آموزش رو ادامه بدن که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبول رو به دست بیارن.

ثبت نام در کلاس های سپانو در رشت

برای ثبت نام در دوره های زبان آلمانی در سپانو کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی وارد سایت سپانو بشی یا به صورت حضوری به موسسه بیای و ثبت نام کنی. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید