سوالات متداول درمورد آزمون ecl

 
سوالات متداول درمورد آزمون ecl
برای کسب اطلاعاتی درمورد شرایط شرکت آزمون ecl و نحوه سوالات این آزمون، این مطلب را بخوانید. برای یادگرفتن زبان آلمانی به روشی آسان به بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو مراجعه کنید.

درمورد آزمون ecl چه میدانید؟؟

 اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون و دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما لازم است. در غیر این صورت به نتیجه نهایی خود نمی رسید. چون تمامی دانشگاه ها و موسسات برای ادامه تحصیل و کار در آلمان و کشور های آلمانی زبان، برای پذیرش شما به چنین مدرکی احتیاج دارند. اما خوب است بدانید، اینکه در چه آزمونی شرکت می کنید، چندان اهمیتی ندارد اما در آن آزمون باید نمره خوبی دریافت کنید تا مدرک خود را دریافت کنید. اما در این مطلب قرار است در مورد یکی از آزمون های معتبر زبان آلمانی اطلاعات زیادی به دست بیاورید و با اطمینان در این امتحان سرنوشت ساز شرکت کنید.

امتحان آلمانی ecl

آزمون ecl آزمونی بین المللی است که به زبان های مختلفی برگزار میشود. یکی از مهم ترین زبان های این آزمون، زبان آلمانی است. این امتحان بین المللی، اعتبار زیادی در جهان دارد و مدرک آن برای ارائه به مراکز کاری و تحصیلی معتبر است. پس هر زمان که تصمیم گرفتید به یکی از کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنید، میتوانید با خیال راحت در این آزمون شرکت کرده و با در دست داشتن مدرک به مقصدتان برسید.

اما قبل از هر چیز لازم است اطلاعات کلی درمورد آزمون آلمانی ecl بدانید. بعد از کسب اطلاعاتی از آزمون ممکن است سوالاتی برایتان پیش بیاید. سوالاتی که برای خیلی از افراد مشابه است. در این مطلب قرار است به پاسخ چنین سوالاتی دست بیابید. پس اگر شما هم ابهاماتی در مورد آزمون ecl آلمانی دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید و با من همراه باشید.

آلمانی آسان در رشت

سوالات متداول آزمون ecl آلمانی

شرایط سنی شرکت در آزمون ecl چگونه است؟

از آنجا که این آزمون یک آزمون زبان عمومی است که هیچ گروه سنی، فرهنگ، کشور یا حرفه ای را هدف قرار نمی دهد. و آزمون برای افرادی که در سال تقویمی آن سال، 14 ساله شوند، میتوانند در ازمون شرکت کنند.

آزمون آلمانی ecl چه سطوحی را در بر میگیرد؟

این آزمون در سطوح a2 و b1 و b2 و c1 برگزار میشود. زبان آموزان برای شرکت در هر سطحی که بخواهند مجاز هستند و میتوانند بعد از کسب حد نمره مطلوب، مدرک خود را دریافت کنند. اما برای سنجش در هر سطحی، سوالات محدودی با زمان بندی های خاصی وجود دارد که میتوانید با کلیک بر روی مطلب «سطوح آزمون آلمانی ecl » در این زمینه اطلاعاتی به دست آورید.

اعتبار آزمون ecl چقدر است؟

این آزمون، توسط  انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا یعنی Alte تایید شده است. علاوه بر این، سوالات ecl توسط نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD نیز مورد تایید قرار گرفته است. پس با خیال راحت میتوانید ر این آزمون شرکت کنید و خیال خود را از این بابت راحت کنید.

ALTE (انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا)

همچنین آزمون ecl برخلاف بسیاری از آزمون ها اعتباری مادام العمر دارد. این یعنی شما بعد از دریافت مدرک این آزمون تا هر زمانی که بخواهید میتوانید مدرک خود را به موسسات کاری و تحصیلی مد نظرتان ارائه دهید. اما این مورد را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از موسسات بعد از مدتی این مدرک را از افراد قبول نمی کنند و چنین می پندارند که بعد از گذشت این مدت مطالب در ذهن افراد کمرنگ خواهد شد. پس بعد از دریافت مدرک خود هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

مهلت ثبت نام آزمون ecl تا چه زمانی است؟

  به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

شرکت در آزمون ecl آلمانی

نمره سوالات آزمون ای سی ال چگونه محاسبه میشود؟

 سوالات بخش های مختلف این آزمون بدین گونه است که هر کدام از مهارت ها شامل 20 سوال است. هر مهارت آزمون آلمانی شامل دو بخش است که آزمون دهندگان باید در هر بخش به 10 سوال پاسخ دهند. هر سوال شامل 1.25 نمره است و در حالت کلی آزمون از 100 نمره بررسی خواهد شد.

برای قبول شدن در کل آزمون باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون ECL را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. اما در آزمون های دیگر چنین چیزی وجود ندارد. و بدین معناست که شما دو مهارت را پاس نشده اید. این یعنی شانس قبولی شما در آزمون ECL بسیار بیشتر از سایر آزمون هاست.

بهترین راه برای موفقیت در آزمون این است که سوالات آزمون را برای خودتان شبیه سازی کرده و نمونه سوال حل کنید. شما میتوانید با کلیک بر روی لینک روبه رو نمونه سوال بخش شنیداری آزمون ecl را دانلود کنید.    نمونه سوالات بخش listening سطح A2 آزمون ecl

چگونه در آزمون ecl آلمانی موفق شوم؟

برای دریافت نمره خوب در آزمون راه حل میانبری وجود ندارد. تنها روش این است که به خوبی تلاش و تمرین کنید. اما قبل از تمرین کردن باید درست آموزش ببینید. برای یادگرفتن زبان آلمانی به روشی صحیح، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو در زمینه تدریس المانی بیشتر از 10 سال تجربه دارد و این یعنی در طی این سال ها تمامی نقاط ضعف و قوت آموزش را بررسی کرده است. سپانو برای شما آموزشی شیرین را در کنار اساتید با تجربه و حرفه ای و با استفاده از منابع معتبر آموزشی رقم میزند. برای شرکت در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو میتوانید به آکادمی زبان سپانو در رشت بیایید یا وارد سایت سپانو شویداما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

آزمون آلمانی ecl در گیلان

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید