سوالات شبیه سازی شده listening سطح A2 آزمون ecl

سوالات شبیه سازی شده listening سطح A2 آزمون ecl
اگر میخواهید نمره خوبی در آزمون شنیداری ecl زبان آلمانی به دست بیاورید، بهترین راه حل این است که نمونه سوالات ازمون را مطالعه کنید.

شرکت در آزمون آلمانی ecl در ایران

اگر قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl را دارید، بهتر است بدانید، راه موفقیت در آزمون این است که بتوانید نمره خوبی به دست آورید. برای دریافت نمره خوب هم باید به تمامی مهارت ها مسلط باشید. در این مطلب میتوانید چند راه حل ساده برای تقویت مهارت شنیداری زبان آلمانی خود بیاموزید. پس برای موفق شدن در مهارت listening آزمون ecl این مطلب را تا انتها بخوانید.

تقویت مهارت شنیداری آزمون ecl آلمانی

موسیقی گوش کنید.

برای تقویت هر مهارتی باید همان کار را چندین و چند بار انجام دهید و مرور کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید listening های زبان آلمانی را بهتر متوجه شوید باید موسیقی آلمانی گوش کنید. در این صورت هم از موزیک های آلمانی لذت میبرید و هم به موفقیت خود در آزمون آلمانی کمک میکنید.

تکرار کنید.

بعداز چندین دفعه که به یک موسیقی آلمانی گوش میدهید، کم کم سعی کنید که کلمات را با آن تکرار کنید. اینگونه به راحتی و در بهترین زمان زبان آلمانی خود را تمرین میکنید. با انجام این کار در آینده ای نزدیک موفق خواهید شد.

کلمات نا مفهوم را جدا کنید.

بعد از انجام این مراحل ممکن است کلماتی وجود داشته باشند که شما از معنی و نحوه استفاده آن ها در جمله مطمئن نباشید. در چنین مواقعی حتما واژه ها مربوطه را از دیکشنری پیدا کنید و یاد بگیرید.

مهارت شنیداری ecl

کلاس شرکت کنید.

اگر در همه مهارت ها ی زبان آلمانی ضعیف هستید، نگران نباشید. شما با شرکت در کلاس های ترمیک یا فشرده آکادمی زبان سپانو میتوانید به آموزش زبان بپردازید. همچنین میتوانید با ثبت نام و شرکت در کلاس های خصوصی سپانو با تمرکز کامل به تقویت هر کدام از مهارت هایی که در آن ضعف دارید، بپردازید.

برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید یا وارد سایت سپانو شوید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

موفق شدن در ازمون المانی ecl

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با سوالات آزمون ecl ، نمونه سوالات را مطالعه کنید و با اطمینان کامل در آزمون شرکت کنید. برای ثبت نام در آزمون میتوانید با شماره زیر تماس گرفته و ثبت نام کنید.  09120079048

برای اینکه نمونه سوالات listening سطح A2 آزمون ecl را بخوانید، روی لینک زیر کلیک کنید، فایل pdf را دانلود کرده و بخوانید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید