اعتبار آزمون ecl چقدر است؟

 
اعتبار آزمون ecl چقدر است؟
آزمون ecl زبان آلمانی از اعتبار زیادی در جهان برخوردار است. مدرک آزمون ای سی ال اعتباری مادام العمر دارد و برای ارائه و مهاجرت های کاری و تحصیلی معتبر است.

آزمون آلمانی ecl

اگر در فکر مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان هستید و قرار است در آینده ای نزدیک به کار یا تحصیل در یکی از این کشور ها بپردازید، پس باید مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی را دریافت کنید. حتی اگر میخواهید که به تدریس این زبان هم بپردازید، باید بدانید که انجام هر کاری با استفاده از زبان آلمانی، بدون در دست داشتن مدرک مربوطه امکان پذیر نیست.

دریافت مدرک زبان آلمانی

برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در یکی از آزمون های آلمانی شرکت کرده و در آن موفق شوید. موفقیت به منظور کسب نمره مطلوب در آزمون است. برای انجام این کار باید تمرین کنید تا به این زبان مسلط شوید. اما از آنجایی که تمرین کردن بدون آموزش امکان پذیر نیست، باید به آموزش زبان آلمانی بپردازید.

آموختن زبان آلمانی در رشت

 برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین و کوتاه ترین راه که سریع تر و دقیق تر شما را به نتیجه مطلوب می رساند، شرکت در کلاس ها و دوره های مختلف زبان آلمانی است. اگر  در رشت یا هر کدام از دیگر شهر های استان گیلان زندگی می کنید، پس خوش شانس هستید. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود دارد که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار تخصصی عمل میکند و می تواند کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی کند. سپانو دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

کانون زبان آلمانی در رشت

شرکت در آزمون ecl

بعد از اینکه زبان آلمانی را به خوبی یاد گرفتید، حالا باید در یکی از آزمون های آلمانی شرکت کنید. آزمون ecl یکی از معتبر ترین آزمون های زبان آلمانی در جهان است. این آزمون به انواع زبان های زنده دنیا برگزار میشود که از مهم ترین این زبان ها، زبان آلمانی است. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این برنامه برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

بخش های مختلف آزمون ecl

آزمون ecl بخش های مختلفی را شامل میشود تا بتواند به صورت دقیق سطح افراد را مشخص کرده و نحوه برخود آن ها را در موقعیت های روزمره یا موقعیت های پیچیده تر بسنجد. این آزمون همچنین در سطوح مختلفی اعم از a2 و b1 و b2 و c1 برگزار میشود و افراد میتوانند با توجه به سطوح خود در آزمون شرکت کرده و موفق شوند.

سطح نمرات در آزمون ای سی ال

در آزمون ECL هر چهار مهارت زبان آلمانی شما مورد بررسی قرار می گیرد. سپس نمره شما در هر چهار مهارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند. برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید.

اعتبار آزمون ecl چقدر است؟

 آزمون ecl زبان آلمانی از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. در واقع این موضوع نشان دهنده این است که آزمون ecl آلمانی اعتبار زیادی در سطح جهانی دارد. بنابراین شما با خیال راحت میتوانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را به هر نهاد دانشگاهی یا کاری جهت تحصیل یا اشتغال ارائه کنید.

تعیین سطح زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون ecl در ایران

  سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران هستش. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. از آنجا که مهلت اعتبار مدرک آزمون ecl مادام العمر است، شما میتوانید تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنید.

برای شرکت در آزمون کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

ثبت نام در آزمون آلمانی ای سی ال

 به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

ثبت نام در دوره های سپانو

آکادمی زبان سپانو با برگزاری دوره های مختلف زبان آلمانی به موفقیت زبان آموزان در آزمون های مختلف آلمانی کمک میکند. برای ثبت نام در هر یک از دوره های آلمانی به سپانو مراجعه کنید یا وارد سایت سپانو شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دوره ها و کلاس های آلمانی سپانو میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. 

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید