آزمون ecl آلمانی چگونه است؟

 
آزمون ecl آلمانی چگونه است؟
سپانو، اولین برگزار کننده آزمون ecl در ایران است که با برگزاری دوره ها و کلاس های فشرده، ترمیک و خصوصی آلمانی، به پیروزی و موفقیت شما در آزمون ای سی ال آلمانی کمک میکند.

شرکت در امتحان زبان آلمانی ecl

شرکت در آزمون ecl و داشتن مدرک زبان آلمانی این امتحان برای افرادی لازم و ضروری است که میخواهند به آلمان و یا یکی دیگر از کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنند. پس اگر شما هم چنین هدفی را در ذهن می پرورانید، باید بدانید که شرط اول انجام این کار، داشتن مدارک لازم برای مهاجرت است. یکی از مهم ترین مدارکی که لازم است داشته باشید، مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی است. برای انجام این کار باید در آزمون شرکت کنید. اما فقط شرکت در آزمون کافی نیست بلکه باید بتوانید نمره خوبی هم در این آزمون به دست آورید.

موفق شدن در آزمون های زبان آلمانی

راه های زیادی برای موفقیت وجود دارد. اما سپری کردن تمامی راه ها به تلاش تان بستگی دارد. شما در نهایت متوجه این موضوع خواهید شد که برای دریافت نمره خوب در هر آزمونی باید تلاش و  تمرین کنید. اما باید درست و حساب شده تمرین کنید تا به نتیجه برسید. برای این کار باید روش های تمرین کردن را به خوبی یاد بگیرید. اگر میخواهید که چند مورد از این روش ها را بدانید، مطلب « چند تمرین ساده برای آموزش زبان آلمانی » را بخوانید. 

حالا باید از بین آزمون های مختلف زبان آلمانی نظیر گوته و امتحان DSH و تست داف و ... یکی را انتخاب کنید تا در آن شرکت کنید و بعد از دریافت نمره مد نظرتان، مدرک خود را دریافت کنید. حالا در این مطلب میتوانید درمورد یکی از مهم ترین آزمون های زبان آلمانی را که مورد تایید موسسات معتبری قرار گرفته است، بخوانید.

کانون زبان آلمانی در رشت

آزمون آلمانی ecl در ایران

 آزمون ECL زبان آلمانی، به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های مختلف برگزار می شود. در این آزمون انواع مهارت های زبان آلمانی افراد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگیرد. در این صورت سطح زبان آلمانی آزمون دهندگان کاملا دقیق سنجیده خواهد شد.

اعتبار ازمون ای سی ال آلمانی

 آزمون ecl از اهمیت و اعتبار زیادی در کل دنیا برخوردار است. نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. بنابر این اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید. چون ارائه این مدرک به هر کدام از موسسات کاری و تحصیلی نظیر دانشگاه های بزرگ دنیا نیز، بدون مشکل و گاه لازم است.

اگر تا این لحظه تصمیم خود را نگرفته اید و در شرکت در این آزمون اندکی شک دارید، بهتر است ادامه این مطلب را نیز بخوانید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

سوالات آزمون ecl آلمانی

سوالات بخش های مختلف آزمون ecl بدین گونه است که هر کدام از مهارت ها شامل 20 سوال است. هر مهارت آزمون آلمانی شامل دو بخش است که آزمون دهندگان باید در هر بخش به 10 سوال پاسخ دهند. هر سوال شامل 1.25 نمره است و در حالت کلی آزمون از 100 نمره بررسی خواهد شد.

برای قبول شدن در کل آزمون باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون ECL را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. اما در آزمون های دیگر چنین چیزی وجود ندارد. و بدین معناست که شما دو مهارت را پاس نشده اید. این یعنی شانس قبولی شما در آزمون ECL بسیار بیشتر از سایر آزمون هاست.

برای آگاهی از سطح سوالات آزمون مقاله «نمونه سوالات بخش خوانداری سطح A2 آزمون ecl » را بخوانید.

زمان ثبت نام آزمون ecl

افراد برای شرکت در این آزمون میتوانند تا یک ماه قبل از برگزاری آزمون، ثبت نام خود را انجام داده و نهایی کنند. اما در اکثر مواقع ، مرکز برگزاری آزمون، این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. لازم است به این موضوع دقت کنید که ثبت نام بعد از زمان مقرر با پرداخت هزینه اضافی صورت میگیرد. پس اگر قصد شرکت در آزمون را دارید و مایل به پرداخت هزینه اضافه تری از مبلغ ازمون نیستید، ثبت نام خود را هر چه سریع تر و در زمان مقرر انجام انجام دهید.

برگزاری آزمون ای سی ال

  هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. با این توضیحات اگر کسی در یک ماه شکست بخورد، لازم نیست مدت زیادی تا امتحان بعدی صبر کند. در برخی از محل‌های امتحان، تاریخ امتحان شفاهی و مهارت‌های ارزیابی شده در نوشتار (درک خواندن و شنیدن و ارتباط نوشتاری) ممکن است متفاوت باشد. برای اطمینان از این موضوع میتوانید با مرکز برگزار کننده آزمون تماس بگیرید.

آزمون ecl آلمانی

ثبت نام در امتحان ecl المانی

برای شرکت در آزمون، کافیست هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

از آنجا که سپانو تنها برگزار کننده آزمون ecl در ایران است، بنابراین میتواند کمک زیادی نیز به موفق شدن شما در آزمون کند. سپانو با برگزار آزمون های تعیین سطح بسیار دقیق، ابتدا سطح شما را در زبان آلمانی میسنجد و سپس با توجه به شرایط شما، انواع دوره های آلمانی را معرفی کرده و در اختیار شما قرار خواهد داد.

شرکت در دوره های آلمانی سپانو

شما در سپانو میتوانید انواع زبان های دلخواه خود را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید. اما یکی از مهم ترین زبان هایی که میتوانید در سپانو بیاموزید، قطعا زبان آلمانی است. چون سپانو تخصص ویژه ای در آموزش المانی به علاقه مندان به این زبان دارد. برای اثبات این امر میتوان به زبان آموزان موفقی اشاره کرد که در سپانو به یادگرفتن آلمانی پرداخته اند. برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید یا وارد  سایت سپانو  شوید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید