پرسش های مکالمه ecl آلمانی سطح A2

پرسش های مکالمه ecl آلمانی سطح A2
برای بررسی نمونه سوالات speaking آزمون آلمانی ecl، این مطلب را بخوانید. برای شرکت در دوره های خصوصی آلمانی و تقویت مکالمه به آکادمی زبان سپانو مراجعه کنید.

تقویت مکالمه زبان آلمانی در رشت

 حتما میدانید که برای مهاجرت یا هر فعالیت دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید. برای دریافت چنین مدرکی هم لازم است تا در آزمون های زبان آلمانی نمره خوبی کسب کنید و موفق شوید. برای دریافت نمره قابل قبول باید در همه مهارت ها قوی باشید. پس اگر در مکالمه زبان آلمانی مشکل دارید، هر چه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و به آموزش زبان آلمانی و مکالمه بپردازید.

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید، این را هم بدانید که بعد از ساکن شدن در یک کشور آلمانی زبان باید بتوانید در هنگام خرید و انجام کوچک ترین کار های روزمره تان به زبان آلمانی صحبت کنید. باید بتوانید با افراد مختلف ارتباط بگیرید تا از موارد مختلفی آگاهی پیدا کنید. پس لازم است تا بتوانید همانند فرد بومی، آلمانی صحبت کنید.

چگونه آلمانی صحبت کنم؟

برای انجام دادن درست هر کاری باید در آن، تمرین و تکرار داشته باشید. پس اگر میخواهید زبان آلمانی را به نحوی احسن صحبت کنید، باید زیاد به این زبان صحبت کنید. اما نگران نباشید. شما میتوانید با انجام چند تمرین ساده برای مکالمه و همچنین شرکت در کلاس ها و دوره های زبان آلمانی، سطح خود را ارتقا دهید و به راحتی به این زبان صحبت کنید.

آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو

دوره های آلمانی در آکادمی سپانو

یکی از مهم ترین راه حل ها برای تقویت یکی از مهارت های زبان المانی این است که این زبان را به صورت خصوصی نزد یکی از اساتید مجرب سپانو بیاموزید. شما در دوره های خصوصی میتوانید هر کدام از مهارت های این زبان را که در آن ضعف دارید، بیاموزید و با تمرکز هر چه تمام تر در کلاس حاضر شوید. برای شرکت در هر کدام از دوره های زبان آلمانی در سپانو میتوانید به سایت سپانو مراجعه کنید یا به موسسه سپانو در رشت بیایید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

شرکت در آزمون ای سی ال

حالا که تمامی مهارت های خود را تقویت کرده اید، باید برای اثبات این ادعا مدرکی داشته باشید. پس در آزمون زبان آلمانی ecl شرکت کنید. برای  شرکت در آزمون میتوانید با شماره زیر تماس گرفته و ثبت نام کنید.  09120079048

برای اینکه با اطمینان کامل در آزمون شرکت کنید، بهتر است سوالات مشابه آزمون را بررسی کرده و مطالعه کنید. برای اطلاع از نمونه سوالات بخش speaking آزمون ecl، میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر، آن را دانلود کرده و بررسی کنید. شما همچنین میتوانید ویدیو نمونه سوالات مکالمه سطح A2 را در صفحه سپانو در آپارات مشاهده کنید.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید