تاییدیه ALTE ( انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا )

 
تاییدیه ALTE ( انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا )
کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن یکی از شرکت های وابسته به ALTE است. آزمون ecl با داشتن تاییدیه ALTE معتبر است و اعتباری جهانی دارد.

انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ):

 با درک نیاز به یک رویکرد منسجم در آزمون زبان، ALTE (ASSOCIATION OF LANGUAGE TESTERS IN EUROPE ) به معنی انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا در سال 1989 توسط دانشگاه های کمبریج و سالامانکا تاسیس شد. هدف اولیه ایجاد استانداردهای مشترک برای آزمون زبان در سراسر اروپا بود، در نتیجه از چند زبانگی حمایت کرد و به حفظ میراث غنی زبانی اروپا کمک کرد. همچنین بسیار حیاتی بود که داوطلبان آزمون فردی مدرک زبانی را کسب کنند که ارزیابی منصفانه و دقیقی از توانایی زبانی آنها باشد، مدرکی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و می تواند به طور دقیق با مدارک تحصیلی در زبان های دیگر مقایسه شود.

کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن یکی از شرکت های وابسته به ALTE است.

ALTE (انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا)

آزمون آلمانی ECL:

آزمون ecl آزمونی بین المللی است که در به زبان های مختلفی برگزار میشود.  این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. در واقع این موضوع نشان دهنده این است که آزمون ecl آلمانی اعتبار زیادی در سطح جهانی دارد. بنابراین شما با خیال راحت میتوانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را به هر نهاد دانشگاهی یا کاری جهت تحصیل یا اشتغال ارائه کنید.

همه چیز درمورد آزمون ای سی ال

 آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این برای سنجش آزمون ecl، جنبه های عملی مهارت های مختلف زبان آلمانی هم مورد توجه قرار گرفته. بررسی این موضوع کار را برای افراد آزمون دهنده تا حد زیادی آسان تر کرده است. و این امر باعث شده تا افرادی که به این زبان مسلط هستند، بتوانند به راحتی آزمون را با نمره خوب پشت سر بگذارند.

مهلت اعتبار آزمون ecl آلمانی

  بیشترین نگرانی افراد در مورد مهلت اعتبار آزمون های زبان آلمانی است. اما اگر قصد شرکت در هر کدام از آزمون  ECL را دارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. چون باید دو مورد را مد نظر داشته باشید اولین مورد اینکه همانطور که گفته شد، این ازمون از اعتباری جهانی برخوردار است و مورد تایید ارگان های مهم اروپایی نیز هست. و مورد دوم هم اینکه مدت اعتبار مدرک آزمون آلمانی ecl، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

آزمون ecl آلمانی

نحوه ثبت نام در آزمون ecl آلمانی

 سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران هستش. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. از آنجا که مهلت اعتبار مدرک آزمون ecl مادام العمر است، شما میتوانید تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنید.

برای شرکت در آزمون کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

مهلت ثبت نام در آزمون ای سی ال

به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

زمان برگزاری آزمون

هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. با این توضیحات اگر کسی در یک ماه شکست بخورد، لازم نیست مدت زیادی تا امتحان بعدی صبر کند.

موفق شدن در آزمون ecl

برای موفق شدن در آزمون باید به قدر کافی تمرین کنید تا به مطالب آلمانی مسلط شوید. اما نکته اصلی اینجاست که باید قبل از تمرین مطالب را در اموزشگاه زبان آلمانی آموزش ببینید و برای انجام این کار هم میتوانید به موسسه زبان خارجه سپانو مراجعه کنید. چون سپانو اکثر زبان های خارجه را به شما علاقه مندان تدریس میکند. علاوه بر این تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی به مشتاقان این زبان دارد. این موسسه در تدریس زبان آلمانی بیشتر از  10 سال تجربه دارد. اساتید زبان آلمانی در سپانو با استفاده از بهترین منابع، این زبان را به افراد می آموزد و به موفقیت افراد در آزمون های زبان آلمانی کمک میکند.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ثبت نام در دوره های آکادمی زبان سپانو

برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره های زبان آلمانی دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید