مدرک آزمون زبان آلمانی ecl

 
مدرک آزمون زبان آلمانی ecl
برای شرکت در آزمون ecl به سپانو مراجعه کنید. سپانو اولین و تنها برگزار کننده آزمون ecl در ایران است. این موسسه با برگزاری دوره های و تعین سطح های دقیق آلمانی به شما در موفقیت در آزمون کمک میکند.

شرکت در آزمون ecl زبان آلمانی در ایران

اگه به فکر مهاجرت به المان و یا کشور های آلمانی زبان هستی. اگه میخوای در دوره های فنی اوسبیلدونگ در آلمان شرکت کنی و هم زمان با تحصیل در آلمان کار کنی و درآمد کسب کنی. یا حتی اگه به هر دلیل دیگه ای به مدرک زبان آلمانی احتیاج داری، نگران نباش. چون ما در سپانو همراهت هستیم تا بتونی در دوره های مختلف به یادگرفتن این زبان جالب بپردازی و در آزمون مهم ecl شرکت کنی و مدرک زبان آلمانی بگیری.

برگزاری آزمون ecl در ایران

آزمون ecl زبان آلمانی برای اولین بار در ایران توسط آموزشگاه سپانو برگزار میشه. این موسسه با برگزار کردن این آزمون مهم زبان آلمانی به افراد زیادی که به این مدرک احتیاج دارن، کمک میکنه. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگه قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری و یا به هر دلیل دیگه ای میخوای در این آزمون شرکت کنی، این مطلب رو تا انتها بخون.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

همه چیز در مورد ازمون ای سی ال

 سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه رو ارائه میده اما یک یاز مهم ترین زبان هایی که برگزار میشه، آزمون زبان آلمانی ecl هستش. این آزمون ها برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش میشه.

این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخورداره. چون نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون رو تایید کردن. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) هم معتبر و مورد تاییده. آزمون ECL بخش های مختلفی رو شامل میشه که میتونه به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد رو در هر مهارت مورد بررسی قرار بده.

موفق شدن در آزمون ECL زبان آلمانی

موفق شدن در آزمون های بین المللی راه حل میانبری نداره. و تو تنها کاری که باید برای قبولی در این آزمون زبان آلمانی انجام بدی، اینه که خیلی تلاش و تمرین کنی تا کاملا به این زبان مسلط بشی. البته باید این رو هم بدونی که تمرین کردن به تنهایی کار ساز نیست. ولی شرکت کردن در کلاس های زبان آلمانی و همچنین کلاس های آمادگی آزمون اگه در کنار تمرین و تلاشت باشه، میتونه کمک بسیار زیادی بهت کنه. اما نکته مهم اینجاست که در چه کلاس هایی باید شرکت کنی تا بتونی موفق بشی؟

شرکت در کلاس های آلمانی سپانو در رشت

اگه هدف خودت رو گرفتن نمره بالا و خوبی تعیین کردی، شرکت در کلاس هایی برات مناسبه که بتونه باعث تقویت همه مهارت های زبان آلمانی ات به صورت همزمان بشه. برای شرکت در چنین کلاس هایی بهت سپانو رو معرفی میکنیم. تو در سپانو میتونی  با توجه به شرایط خودت در کلاس های فشرده یا ترمیک زبان آلمانی شرکت کنی. همچنین در سپانو میتونی انواع زبان های دلخواه خودت رو یاد بگیری و از آموزش زبان لذت ببری. اما قبل از هر چیز لازمه چند تا نکته مهم رو راجع به موفقیت زبان آموزانی که آلمانی شون رو در سپانو یاد گرفتن بدونی.

آموزش زبان آلمانی در رشت

موفقیت در زبان آلمانی در سپانو

 خوبه که بدونی زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیدن، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین زبان آلمانی آموزشگاه سپانو رضایت کامل داشتن. برای اثبات این امر لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کردن و در اونجا ساکن هستن. یعنی در اون کشور ها در حال تحصیل، کار و یا تحصیل در کنار کار با حضور در دوره های فنی آوسبیلدونگ هستن. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. در واقع این چیزی فراتر از موفقیته. پس وقت رو از دست نده و هر چه سریع تر به سپانو بیا تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان رو شروع کنی.

ثبت نام در آزمون ecl و شرکت در دوره های آلمانی سپانو

 برای ثبت نام و شرکت در آزمون ecl کافیه هر زمان که تصمیم خودت رو گرفتی، با شماره رو به رو تماس بگیری و ثبت نام کنی.   09120079048

اگه دوست داری قبل از شرکت در آزمون به آموزش زبان آلمانی بپردازی، میتونی در یکی از دوره های سپانو شرکت کنی و آموزش رو هر چه سریع تر شروع کنی. برای ثبت نام کافیه به ما مراجعه کنی یا وارد سایت سپانو بشی. اما قبل از ثبت نام اگه سوالی درمورد کلاس ها داری میتونی با شماره های زیر تماس بگیری.

 

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنی.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید