چند تمرین ساده برای آموزش زبان آلمانی

 
چند تمرین ساده برای آموزش زبان آلمانی
برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت به موسسه زبان آلمانی سپانو مراجعه کن. در سپانو میتونی در کنار بهترین اساتید آلمانی به یادگرفتن زبان آلمانی بپردازی.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

برای یاد گرفتن زبان آلمانی دلایل مختلفی وجود داره. مثلا وقتی که قصد مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان رو داری و میخوای در یکی از کشور های آلمانی زبان تحصیل کنی یا به کار مشغول بشی. بعضی از افراد هم این زبان رو برای علاقه و یا گاهی کسب درآمد یاد میگیرن. غیر از این موارد، زبان آلمانی کاربرد های دیگه ای هم داره. مثل وقتی که قصد مسافرت به آلمان رو داری. حتی خیلی از افراد هم به دلیل علاقه ای که به زبان آلمانی جالب دارن، تصمیم به آموزش میگیرن. اما در حالت کلی این رو بدون که بعد از مسلط شدن به این زبان میتونی کاربرد هاش رو بهتر و بیشتر متوجه بشی. پس بیا تا بهت بگم چطوری این زبان رو یاد بگیری.

چند راهکار ساده برای آموزش زبان المانی

 میدونی که شروع کردن هرکاری سخته اما زمانی که به انجام دادنش عادت کنی، میتونی راحت تر از پسش بر بیای. به قول معروف :«کار نیکو کردن از پر کردن است». پس یکی از راهکار هایی که یادگرفتن این زبان رو برات راحت تر میکنه، تمرین و تکرار هر روزه زبان آلمانی هستش. اما باید بدونی که چطوری تمرین کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری و تلاشت بیهوده نباشه.

ورود به دنیای آلمانی

 اگه متن یا نوشته ای رو توی تلویزیون، روزنامه، یا توی فضای مجازی دیدی که به زبان آلمانی بود، اون رو با صدای بلد بخون. سعی کن اون مطلب رو ترجمه کنی و منظورش رو بفهمی. سعی کن خودت رو توی دنیای آلمانی نگه داری. یعنی هر روز حتی چند دقیقه فیلم ببین. کتاب بخون. یا اگه فرصت این کار ها رو نداری داستان کوتاه بخون. اینطوری کلمات جدیدی رو بخونی، ببینی، بشنوی و یاد بگیری. البته باید یه ترفند هم برای یادگرفتن لغات جدید به کار ببری.

آموزش آلمانی در رشت

آموزش کلمات آلمانی به بهترین روش

اگه تو هم مثل خیلی از افراد وقتی معنی یه کلمه رو نمیدونی، از دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده میکنی، دیگه هرگز این کار رو نکن. حالا اگه بعد به وجود اومدن مشکلی در لغات سریعا به دیکشنری آلمانی به آلمانی مراجعه میکنی، کارت درسته اما بعدش باید یه ترفند به کار ببری.

از این بعد هر زمانی که توی فیلم، کتاب، موزیک یا هر جای دیگه کلمه ای رو دیدی که برات نا آشنا بود اول اون رو توی دیکشنری پیدا کن. بعد سعی کن دنبال هم معنی برای اون بگردی. یعنی از بین کلمه هایی که بلد بودی، یک یا چند مترادف براش پیدا کنی. حتی میتونی با کلماتی که بلدی اون رو در قالب یک یا چند جمله توصیف کنی. اینطوری علاوه بر اینکه اون کلمه رو یاد میگیری و کاملا به ذهن میسپری، کلماتی که قبلا بلد بودی رو هم مرور میکنی. این یعنی تمرین و تکرار که کلید آموزش درست لغات زبان آلمانی هستش.

با زبان آلمانی تفریح کن.

لازم نیست آموزش زبان آلمانی رو همیشه محدود به کلاس کنی. چون در این صورت اصلا به نتیجه خوبی نمی رسی. باید یادگرفتن آلمانی رو به چشم یه تفریح ببینی. یعنی اوقاتی که خونه هستی، به زبان آلمانی فیلم ببین یا داستان کوتاه آلمانی بخونی. یا زمان هایی که تو راهی و داری به سمت محل کار یا محل تحصیلت حرکت میکنی، موزیک آلمانی گوش بده. شاید ندونی ولی این موارد کوچیک، تاثیر زیادی روی پیشرفت زبانت داره.

آموزش زبان آلمانی در رشت

با خودت صحبت کن.

تنها راه تقویت مکالمه زبان آلمانی صحبت کردنه. اگه میتونی کسی رو مثلا یه دوست برای صحبت کردن پیدا کردی حتما باهاش مکالمه کن. تا هم مکالمه زبان آلمانی خودت و هم دوستت رو تقویت کنی. اما اگه هیچکس رو برای این کار پیدا نکردیم، با خودت حرف بزن. هر روز یه موضوع جدید و جالب انتخاب کن و چند دقیقه جلوی آینه بایست و با خودت حرف بزن. بعد از گذشت یه مدت خودت پیشرفت رو به چشم میبینی و لذت میبری.

تمام این مورادی که خوندی زمانی کارسازه که این زبان رو تا حدی بلد باشی. تنها در این صورته که میتونی خودت تمرین کنی و زبان آلمانیت رو تقویت کنی. پس قبل از هر چیزی باید توی یه آموزشگاه ثبت نام کنی و آموزش رو شروع کنی. حالا نکته اینجاست که کجا زبان آلمانی یادبگیرم؟

بهترین اموزشگاه زبان آلمانی رشت، سپانو

برای آموزش زبان آلمانی به برترین آکادمی زبان آلمانی رشت و استان گیلان یعنی سپانو مراجعه کن. چون سپانو علاوه اینکه بیشتر از 10 سال در زمینه اموزش آلمانی تجربه داره، ویژگی هایی برای آموزش زبان آلمانی به زبان آموزان علاقه مند داره که این موسسه رو منحصر به فرد میکنه.

پس هر زمان که تصمیم گرفتی زبان آلمانی یاد بگیری به سپانو مراجعه کن تا این زبان رو به بهترین روش و تا سطح دلخواهت یاد بگیری. فقط کافیه به صورت حضوری به سپانو مراجعه کنی یا وارد سایت بشی. اگه قبل از ثبت نام هم سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها داشتی، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

 لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید