ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت، سپانو

 
ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت، سپانو
آکادمی زبان های خارجه سپانو، تخصص ویژه ای در زمینه تدریس زبان آلمانی داره. این آموزشگاه بهترین موسسه آلمانی در رشت هستش. برای یادگرفتن آلمانی در سفر، آلمانی برای مهاجرت و .. به سپانو مراجعه کن.

تدریس زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی راه های زیادی وجود داره. اما قطعا بهترین راه، که تو رو سریع تر به هدفت میرسونه، اینه که این زبان رو با کمک یه آموزشگاه زبان آلمانی پیش ببری. برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، آموزشگاه زبان آلمانی سپانو بهترین گزینه است. پس از همین اول بهت میگم که اگه د ررشت یا هر کدوم از شهرستان های دیگه استان گیلان مثل لاهیجان، لنگرود، انزلی، تالش، لشت نشا، خمام و .... زندگی میکنی، برای آموزش آلمانی ات به سپانو مراجعه کن.

ویژگی های موسسه سپانو برای آموزش آلمانی به روشی آسان

آموزشگاه زبان آلمانی ویژگی های مهمی داره که اون رو به بهترین آکادمی زبان آلمانی تبدیل کرده. از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه اینه که در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره. در واقع سپانو در طی این سال ها تونسته از بین تمامی اساتید، دوره ها، منابع آموزشی، آزمون ها و ... از بهترین موراد برای تدریس آلمانی به تو و افرادعلاقه مند به این زبان اسفاده میکنه.

آموزش آلمانی در خمام _ آلمانی در سپانو

بهترین اساتید زبان آلمانی گیلان در سپانو

 اساتید زبان آلمانی سپانو و حتی زبان های دیگه با تسلطی که بر روی مطالب دارن، توانایی تدریس در همه دوره های زبان آلمانی مثل دوره های فشرده، دوره های زبان آلمانی خصوصی و همچنین ترمیک زبان آلمانی رو دارن. تو بعد از ثبت نام در سپانو نگران نحوه آموزش آلمانی از طرف اساتید نباش. و اطمینان داشته باش که اگه بعد از آموزش در کلاس، توی خونه هم هر روز تمرین و تکرار کنی، مطالب کاملا در ذهنت میمونه و در کوتاه ترین زمان به تسلط کافی میرسی. در این صورت میتونی با خیال راحت در هر کدوم از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنی و موفق بشی.

برگزاری تعین سطح دقیق زبان آلمانی در انتهای سطوح

اگه قبلا زبان آلمانی رو جایی نخوندی و میخوای از صفر شروع کنی، بهتره که این زبان رو در سپانو یاد بگیری تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببینی. اما اگه یه مدتی زبان آلمانی رو در آموزشگاه دیگه ای آموزش دیدی یا مدت ها قبل در سپانو این زبان رو یاد گرفتی و الان میخوای آموزش رو ادامه بدی، باز هم به سپانو بیا. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار میکنه. در این صورت افراد کاملا میتونن از سطحشون مطمئن باشن و به آموزش زبان آلمانی شون ادامه بدن.

دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های زبان آلمانی سپانو در رشت

 سپانو در رشت برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکنه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش زبان آلمانی بپردازن. برای مثال، سپانو برای افرادی که زبان آلمانی رو برای علاقه آموزش میبینن و فرصت محدودی برای آموزش ندارن، دوره های ترمیک برگزار میکنه. اما برای افرادی که برای آموزش زبان آلمانی و دریافت مدرک شون عجله دارن، دوره های فشرده برگزار میکنه. همچنین افرادی که توانایی شرکت در این کلاس ها رو به هر دلیلی ندارن، میتونن در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنن.

راستی همه این دوره ها به سه صورت، آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشه. و تو برای آموزش زبان آلمانی میتونی با توجه به علاقه خودت، یک راه رو از بین این همه روش آموزشی انتخاب کنی.

بهترین منابع و کتاب آموزش آلمانی

 اساتید در سپانو زمان زیادی رو صرف کردن تا بتونن بهترین منابع رو برای آموزش زبان های مختلف انتخاب کنن. مثلا از کتاب starten wir برای آموزش زبان آلمانی استفاده میکنن. چون این کتاب برای آموزش در همه دوره های زبان آلمانی مثل دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی یا حتی آنلاین و حضوری هم کاربردیه.

 زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

برگزاری آزمون جامع در انتهای سطوح

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو نسبت به بقیه موسسات زبان آلمانی اینه که آزمون های جامع بسیار دقیق در انتهای هر سطح برگزار میکنه. در آموزشگاه سپانو همه افراد بعد از تموم کردن یکی از سطوح، باید در آزمون اون سطح شرکت کنن. این افراد تنها در صورتی میتونن به سطح بعدی راه پیدا کنن و آموزش رو ادامه بدن که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبول رو به دست بیارن. در غیر این صورت باید روش های دیگه ای رو امتحان کنن.

1. اگه نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشه یا از قبول شدن شون مطمئن هستن، میتونن دوباره در این آزمون شرکت کنن تا نمره ای که لازمه رو به دست بیارن.

2. بعضی دیگه از افراد هم نمیتونن حد نساب نمره رو برای قبولی به دست بیارن، لازمه تا چند جلسه جبرانی بردارن تا بتونن سطح خودشون رو به سطح مورد نظر برسونن.

3.گاهی ممکنه افراد به هر دلیلی نتونسته باشن مطالب رو به خوبی یاد بگیرن و مسلط بشن. در این صورت، نمره خیلی پایینی در این آزمون کسب میکنن. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید اون سطح رو دوباره بگذرونن و بعد از اتمام دوره دوباره در آزمون شرکت کنن.

موفقیت زبان آموزان سپانو در زبان آلمانی

خوبه که بدونی زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیده ان، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین این آموزشگاه رضایت کامل داشتن. برای اثبات این امر لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کردن و در اونجا ساکن هستن. یعنی در اون کشور ها در حال تحصیل به زبان آلمانی، کار و یا تحصیل در کنار کار با حضور در دوره های فنی آوسبیلدونگ هستن. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان آلمانی هستن. در واقع این چیزی فراتر از موفقیته. پس وقت رو از دست نده و هر چه سریع تر به سپانو بیا تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان رو شروع کنی.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

ثبت نام در موسسه زبان آلمانی سپانو

برای ثبت نام در یکی از دوره های آلمانی در سپانو و آموزش این زبان و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. چون در سپانو انواع زبان های خارجه بهت تدریس میشه. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید