آلمانی صحبت کن. _ تقویت مكالمه زبان آلمانی در رشت

 
آلمانی صحبت کن. _ تقویت مکالمه زبان آلمانی در رشت
اگه به هر دلیلی دوست داری بتونی به آلمانی روان و سلیس صحبت کنی و از مکالمه به این زبان لذت ببری، این مطلب رو بخون.

مکالمه زبان آلمانی در رشت

حتما مدتی میشه که زبان آلمانی رو یادگرفتی اما نمیتونی به این زبان مکالمه کنی. یا میخوای آموزش آلمانی رو شروع کنی و هدفت از یادگرفتن زبان آلمانی فقط اینه که به راحتی و بدون هیچ مشکلی به این زبان صحبت کنی. اگه به هر دلیلی دوست داری بتونی به آلمانی روان و سلیس صحبت کنی و از مکالمه به این زبان لذت ببری، این مطلب رو تا انتها بخون.

چرا باید بتونم قشنگ آلمانی صحبت کنم؟

خیلی از افراد به قصد مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان، تصمیم به آموزش آلمانی میگیرن. خیلی ها هم از روی علاقه شروع به یادگرفتن میکنن. اما در هر صورتی، هدف هر دوی این افراد یکی هستش و اون چیزی نیست جز اینکه بتونن آلمانی رو به صورت روان صحبت کن. علت این قضیه هم اینه که یکی از کاربردی ترین مهارت ها، مهارت گفتاری و مکالمه به زبان آلمانی هستش.

چون اگه قصد مهاجرت داشته بشی، قبل از هر چیز باید مدرک زبان آلمانی بگیری. برای گرفتن این مدرک هم لازمه تا نرمه خوبی در آزمن کسب کنی. یکی از مهارت هایی هم که در آزمون مورد ارزیابی قرار میگیره، مهارت گفتاری هستش. حتی اگه این مرحله از آزمون رو بگذرونی، باز هم موقع زندگی یا کار و انجام هر کاری دیگه ای در اون کشور باید با مردم ارتباط بگیری و صحبت کنی. پس قبل از هر چیزی باید روی مهارت گفتاری ات کار کنی.

چطوری مهارت گفتاری ام رو تقویت کنم؟

برای تقویت این مهارت راه حل های زیادی وجود داره که میتونی توی خونه انجام بدی و تمرین کنی. اما لازمه این رو هم بدونی که با انجام دادن این تمرین ها، تو فقط میتونی مکالمه ات رو تقویت کنی. اما نمیتونی چیزی یادبگیری. همونطوری که حتام خودت هم میدونی، قبل از آموزش نمیتونی به تمرین کردن بپردازی. پس لازمه تا این مهارت رو در یه آموزشگاه مطمئن و تحت نظر یه استاد خوب و مسلط به زبان آلمانی یاد بگیری.

مکالمه آلمانی

کجا میتونم مکالمه زبان آلمانی رو یاد بگیرم؟

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود داره. مثلا میتونی یکی از هزاران برنامه مرتبط با زبان آلمانی رو دانلود کنی و روی گوشیت نصب کنی و آموزش رو شروع کنی. یا میتونی خودت یه معلم خصوصی بگیری و ازش خواهش کنی تا این زبان رو بهت آموزش بده. یا میتونی یه کتاب آموزش زبان آلمانی بخری و سعی و تلاش کنی تا از رو ی اون مطالب رو یاد بگیری. اما هیچ کدوم از این موارد، راه حل کار تو نیست. برای یادگرفتن زبان آلمانی هم بهترین راه، شرکت در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در یه آموزشگاهی هستش که در این زمینه تخصص داره. اما چنین آموزشگاهی کجاست؟

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت:

اگه در رشت یا هر کدوم از شهر های دیگه استان گیلان زندگی میکنی، بهت تبریک میگم. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود داره که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار متخصصه. تو میتونی در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری.

چرا باید مکالمه زبان آلمانی را در سپانو یاد بگیرم؟

این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره و این یعنی در این 10 سال انواع کتاب ها، اساتید و دوره های مختلف زبان آلمانی رو بررسی کرده و از بین اون ها بهترین ها رو انتخاب کرده. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری درمورد سپانو به دست بیاری، و مطمئن بشی که چرا لازمه تا زبان آلمانی رو در آموزشگاه سپانو یاد بگیری، اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون.

این آموزشگاه بهترین انتخاب برای آموزش مکالمه زبان آلمانیه. چون برای زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکنه. یکی از این دوره ها، دوره خصوصی زبان آلمانیه. تو در این دوره ها میتونی هر کدوم از مهارت هات رو که از بقیه ضعیف تره، به صورت تخصصی یاد بگیری و تمرین کنی. به خاطر همین اگه در مکالمه زبان آلمانی مشکل داری، هر چه سریع تر به سپانو مراجعه کن.

برای ثبت نام در سپانو چه کار کنم؟

هر زمان که تصمیم گرفتی زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری، قبل از هر چیز در مورد دوره ها مختلف زبان آلمانی در این آموزشگاه بخون. بعد به سپانو مراجعه کن و یا با ما تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید