هر روز با زبان آلمانی _ آموزش زبان آلمانی در رشت

 
هر روز با زبان آلمانی _ آموزش زبان آلمانی در رشت
برای تقویت زبان آلمانی باید هر روز مهارت های این زبان رو تمرین کنید. علاوه بر اون شرکت در کلاس های آلمانی در رشت در آموزشگاه سپانو به شما کمک میکنه.

زبان آلمانی رو هر روز یاد بگیر.

فکر کن یه روز صبح از خواب بیدار بشی و دیگه اصلا چیزی از زبان فارسی یادت نمونده باشه. هنوز میدونی که یه روزی به یه زبانی حرف می زدی اما الان اصلا یادت نمیاد که اون زبان چی بوده. چون تو حتی داری به یه زبان دیگه ای فکر میکنی. بلند میشی و از خونه بیرون میری تا شاید از کسی سوالی بپرسی.

اما میفهمی که همه مردم دارن به زبان تو صحبت میکنن و از اون زبانی که یادت نیست کسی خبر نداره. وحشتناکه؛ نه؟ اینکه تو تا دیروز به یه زبانی حرف بزنی ولی امروز اصلا یادت نیاد که اون زبان چیه. البته باید کم کم خوشحال بشی. چون تو دیگه به اون زبان احتیاجی نداری و کم کم باید به زبان جدید عادت کنی.

چطوری ممکنه؟

این ماجرا دقیقا حکایت امروز توئه؛ البته با کمی تفاوت. تو باید از امروز به زبان آلمانی بنویسی، صحبت کنی و حتی فکر کنی. اما تفاوت داستان تو با داستان بالا اینه که تو همچنان به زبان فارسی احتیاج داری و قرار نیست هرگز اون رو از یاد ببری. اما باید کم کم تمرین کنی که به آلمانی مسلط بشی. حالا اگه میخوای بدونی برای تسلط پیدا کردن چی لازمه، بیا تا بهت بگم.

آلمانی روزانه
اگر هر روز آلمانی بخونی، ذهنت به این روند عادت میکنه و یادگرفتن این زبان برات آسون تر میشه.

یه نکته مهم:

اگه جدیدا یادگرفتن زبان آلمانی رو شروع کردی، و میخوای توی مدت زمان کوتاهی به تسلط زیادی برسی، باید بهت بگم که این غیر ممکنه. چون انجام دادن هر کاری احتیاج به زمان مخصوصی داره. اما اگه تلاش و تمرکزت رو روی یادگرفتن بذاری، میتونی خیلی سریع پیشرفت کنی و به هدفت برسی. اما باید از تکنیک هایی استفاده کنی که بتونی این مسیر رو راحت تر طی کنی.

باید چی کار کنم؟

قبل از شروع لازمه بدونی که باید هر روز تمرین کنی تا به نتیجه برسی. تمرین کردن هر روز و دقیقا راس ساعت مشخصی به مغز شما عادت یادگرفتن میده. و اگه هر روز دقیقا همون زمان، آلمانی یاد بگیری، ذهنت آلمانی فکر میکنه و این بهت کمک میکنه تا بهتر و بیشتر این زبان رو یاد بگیری.

برای یادگرفتن روزانه آلمانی از تکنیک ها استفاده کن.

اگه دوست داری هر روز زبان آلمانی رو تمرین کنی تا کاملا بهش مسلط بشی، باید از را های میانبر و تکنیک هایی استفاده کنی تا بتونی سریع تر به هدفت برسی. تو میتونی توی ادامه این مطلب چند تا از تکنیک های یادگرفتن این زبان رو بخونی تا موفق بشی.

هر روز حداقل 2 کلمه یاد بگیر.

حتما الان با خودت میگی دو تا کلمه که چیزی نیست. من میتونم روزی بیست تا یادبگیرم. اما از اونجایی که میدونیم «عجله کار شیطونه»، پس تو هم عجله نکن. چون اگه روزی بیست تا لغت یاد بگیری ، نمیتونی همه اون ها رو خوب و درست به ذهن بسپری. اما تو باید فردا اون کلمات رو دوباره تمرین کنی و علاوه بر اون بیست تا کلمه جدید هم یاد بگیری. اینطوری میشه 40 تا کلمه. و این تعداد هر روز زیاد و زیادتر میشه ولی تو به احتمال زیاد نمیتونی به همه اون ها مسلط بشی. اما برای اینکه همه کلمات رو خیلی خوب یاد بگیری، باید این مرحله هایی که میگم رو طی کنی.

  1. روزی دو یا سه تا کلمه یاد بگیر.
  2. بعد از چند بار تمرین کردن، با هر کدوم از کلمه ها، چند تا جمله بساز و بنویس.
  3. در طول اون روز سعی کن، ازشون استفاده کنی و توی جمله هایی که میگی ازشون استفاد کن.
  4. فردای اون روز قبل از اینکه کلمات جدید یاد بگیری، کلمات روز قبل رو تکرار کن.
  5. یادت نره که هر 5 روز یکبار هم دوباره کلمات گذشته رو بخونی و بنویسی و تمرین کنی تا دقیق و درست توی ذهنت ثبت و طبقه بندی بشه.

روزانه آلمانی بنویس.

برای تقویت مهارت نوشتاری تون باید هر روز چیزی بنویسید. برای اینکه به این کار مجبور بشید، میتونین خاطرات هر روزتون رو به آلمانی بنویسید. لازم نیست از جملات خیلی حرفه ای هم استفاده کنی. اما همین که ذهنت دنبال کلمه بگرده و سعی کنه متنی رو تولید کنه، یعنی در حال آموزش هستی. همچنین میتونی برنامه روزانه ات رو به این زبان بنویسی. اینطوری هم اول صبح که برنامه رو مینویسی، درگیر این زبان میشی، و هم هر زمانی در طول روز که برنامه رو دوباره و چند باره میخونی.

هر روز آلمانی بخون و بخون و بخون.

برای اینکه بتونی متن های قوی رو هم بخونی، باید هر روز خوندن رو تمرین کنی. برای تمرین کردن، هم میتونی از کتاب ها و داستان های کوتاه استفاده کنی، و هم میتونی مجله ها و هفته نامه ها رو دنبال کنی تا این کار برات جذاب تر باشه.

خوب گوش کن.

تا زمانی که خوب گوش ندی، نمیتونی خوب صحبت کنی. برای اینکه بتونی تمرین گوش دادن آلمانی رو انجام بدی، هر روز فیلم ببین و موزیک گوش بده تا گوشت به این زبان عادت کنه. اگه میخوای فیلم دیدن رو شروع کنی، این مطلب رو بخون تا بتونی با فیلم دیدن، آلمانی یاد بگیری.

آلمانی روزانه
اگه هر روز به موزیک و پادکست آلمانی گوش بدی، میتونی به این زبان بیشتر مسلط بشی.

کلاس ثبت نام کن.

حتما خودت میدونی که انجام دادن این کارها توی خونه، زمانی که چیزی از این زبان نمیدونی، کار خیلی سختیه. اما زمانی که این تکنیک ها رو در کنار شرکت توی کلاس های زبان آلمانی انجام بدی، این کار برات تا حد زیادی آسون تر میشه. و میتونه تاثیر خیلی زیادی روی روند یادگرفتن زبان آلمانی شما بذاره.

کجا کلاس ثبت نام کنم؟

برای یادگرفتن هر زبانی، باید به یه آموزشگاه معتبر مراجعه کنی، تا بتونی توی کلاس های اونجا ثبت نام کنی و یادگرفتن زبان رو شروع کنی. اگه در رشت زندگی میکنی و میخوای آلمانی یاد بگیری، ما به شما سپانو رو معرفی میکنیم. چون سپانو در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره و ویژگی های زیادی داره تا شما رو متقاعد کنه تا در این آموزشگاه در رشت آلمانی یادبگیرید. اگه دوست داری در مورد سپانو بیشتر بدونی، اینجا کلیک کن و این مطلب روبخون. توی سپانو میتونی علاوه بر زبان آلمانی زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و …. رو آموزش ببینی و ازیادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی میتونی به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره تماس بگیری. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی به این شماره توی واتس اپپیام بدی و سوالاتت رو از ما بپرسی. 09215231719 و یا اینجا کلیک کنید و مستقیما با ما در واتس اپ صحبت کنید.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

پس اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما داشته باشی اینجا کلیک کن و وارد سایت ما شو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید