ترفند آموزش لغات زبان آلمانی_ بهترین آکادمی زبان آلمانی در رشت

 
ترفند آموزش لغات زبان آلمانی_ بهترین آکادمی زبان آلمانی در رشت
برای یادگرفتن لغات زبان آلمانی باید چند ترفند ساده به کار ببرید. آموزش واژگان زبان آلمانی در رشت کار ساده ای هستش که در آموزشگاه سپانو صورت میگیره.

یادگرفتن لغات آلمانی

اگه در حال آموختن زبان آلمانی هستی و میخوای به این زبان مسلط بشی و در آزمون های زبان آلمانی مثل آزمون گوته، dsh و خیلی از آزمون های دیگه موفق بشی، این مطلب رو بخون. چون توی این مطلب میخوام رمز موفقیت در این آزمون ها رو یا چند تا ترفند ساده بهت بگم.

موفقیت در آزمون های آلمانی

موفق شدن و گرفتن یه نمره عالی در آزمون ها زبان آلمانی یه راه حل ساده داره. و اون اینه که لغات زبان آلمانی رو به صورت کامل مسلط بشی. بعد باید بری سراغ بقیه مهارت ها و به تقویت اون ها بپردازی. چون قبل از مسلط بودن به لغات، تمرین مهارت های دیگه کار سختی محسوب میشه. اما این نکته رو فراموش نکن که باید تمرین بقیه مهارت ها رو در کنار یادگرفتن لغات انجام بدی. وگرنه وقت زیادی رو بدون هیچ نتیجه ای از دست میدی.

آزمون ecl آلمانی در رشت

راه حل های ساده برای تسلط به لغات زبان آلمانی

در این مطلب میخوام بهت چند تا راه حل ساده رو معرفی کنم که با انجام دادنشون خیلی سریع زبان آلمانی رو یاد بگیری و روز به روز به موفقیت نزدیک تر بشی.

تکرار لغات زبان آلمانی

یکی از روش هایی که برای آموزش یه مهارت جدید مخصوصا زبان آلمانی خیلی جواب میده اینه که مطالب آلمانی رو هر روز تکرار کنی. یعنی هر روز با آلمانی وقت بگذرون و تمرین کن. برای تمرین واژگان هم باید هر روز حدود 4 یا 5 تا لغت یاد بگیری و اون ها هر روز تکرار کنی اینطوری بعد از یه مدت کوتاه میتونی کاملا کلمات رو بلد بشی.

مترادف کلمات آلمانی

بعد از تمرین لغات سعی کن برای این واژگان جدید، مترادف پیدا کنی. اینطوری علاوه بر کلمه های قبلی، واژه های جدید تری هم یاد میگیری. در واقع این یعنی آموزش هوشمند زبان آلمانی که باعث موفقیت تو میشه و تو رو سریع تر به هدف میرسونه.

استفاده از واژه های آلمانی

اگه دقت کرده باشی، دقیقا از همون کلماتی که استفاده میکنی، بیشتر تو ذهنت میمونه. چون رمز به یاد آوردن واژه های جدید اینه که از اون ها زیاد استفاده کنی تا زمانی که بهشون احتیاج داری، بتونی به یاد بیاری. برای این کار باید در طول روز از کلماتی که همون روز و روز های قبل یاد گرفتی، استفاده کنی و باهاشون جمله بسازی. حتی میتونی با کمک اون واژه ها با اعضای خانواده، دوست و یا حتی حیوون خونگی ات صحبت کنی.

فایل صوتی زبان آلمانی

بهترین راه بعد از انجام این موارد، اینه که به فایل های صوتی، پادکست ها و موزیک زبان آلمانی گوش بدی. با انجام این کار هم به تقویت مهارت شنیداری ات میردازی و هم لغات جدید میشنوی. اگه مابین واژه های که در این فایل های صوتی میشنوی، یکی از کلماتی که چند روز گذشته یاد گرفتی باشه، اون واژه در ذهنت مرور میشه. اینطوری بیشتر در ذهنت میمونه و درآینده میتونی سریع تر به یادشون بیاری.

تقویت مهارت شنیداری

آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

بعد از انجام این موراد باید به یه آموزشگاه خوب مراجعه کنی. چون با انجام دادن این کار ها نمیتونی به نتیجه ای برسی. اما اگه این موراد رو در کنار دوره های زبان آلمانی در یه آکادمی زبان آلمانی انجام بدی، مفید و موثره.

 اگه در رشت زندگی میکنی پس حتما سپانو رو میشناسی. چون سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شهر رشت هستش. این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، اساتید زبان آلمانی، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

موسسه زبان آلمانی سپانو

 آکادمی زبان آلمانی سپانو زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، چینی ، کره ای ، ایتالیایی و... رو بهت آموزش میده. این یعنی تو هر زمانی که خواستی زبان دیگه ای هم یاد بگیری، میتونی همزمان و در کنار زبان آلمانی اون رو آموزش ببینی. علاوه بر این در سپانو دوره های مختلف زبان آلمانی برگزار میشه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش این زبان پر کاربرد بپردازن. مثلا افراد زیادی از شهر های دیگه استان گیلان مثلا  لاهیجان، انزلی، لنگرود، آستانه، صومعه سرا، شفت و شهر های دیگه در دوره های حضوری و آنلاین ما شرکت میکنن. و زبان آلمانی رو در کنار  اساتید حرفه ای سپانو یاد میگیرن.

ثبت نام در آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های زبان آلمانی و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه که به سپانو مراجعه کنی. اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید