اعتماد به نفس، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما در آزمون آیتلس

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

اعتماد به نفس در اسپیکینگ آیلتس
بخش اسپیکینگ آیلتس را مصاحبه تشکیل میدهد. اگر شاغل باشید، میدانید که مصاحبه چقدر در رسیدن شما به شغل مورد نظر مهم است. تصور کنید که با حالتی ناامید برای مصاحبه حاضر شده‌اید و مدام نگران
 نظر مدیر بخش درباره‌تان هستید. به زمین خیره میشوید و یا آرام و نامشخص صحبت میکند. طبیعی است اگر مصاحبه‌گر حرف های شما را درست نشنود و نسبت به شما اطمینان پیدا نکند.

مصاحبه‌ ی آیلتس هم همینطور است. به همان اندازه نیاز دارید تا کلمات را بلند و شمرده تلفظ کنید ، سرتان را بالا بگیرید و با اعتماد به نفس صحبت کنید. باید در واقع، مصاحبه ی آیلتس را مانند مصاحبه ی شغلی در نظر بگیرید که به آن خواهید رسید.

اعتماد به نفس در رایتینگ آیلتس

برای اینکه مقاله ی آیلتس را با اطمینان بنویسید، به کلمات متنوع و ساختار های دستوری مناسب نیاز دارید. اما یادتان باشد که کلمات را بیش از حد تکرار نکنید و یا کلماتی که نسبت به آن‌ها مطمئن نیستید را به کار نبرید.

اگر لحن خود را تغییر داده و از کلمات بسیار دشوار و مبهم و ساختار های پیچیده استفاده کنید، به نظر میرسد که به مهارت نوشتن خود اعتماد ندارید. استفاده از کلمات طبیعی آیلتس بسیار بهتر جلوه میکند. تغییر و پیچیده کردن لحن علاوه بر این که ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد، مقاله‌تان را غیر طبیعی ساخته و به نمره‌ی رایتینگ آیلتس شما آسیب میرساند.



دو بخش دیگر آیلتس

داشتن اعتماد به نفس، باعث میشود شما در تمام بخش های آزمون آیلتس خونسردی خود را حفظ کنید. احتمال دارد متن‌ های ریدینگ پر از کلمات ناآشنا باشند و یا فایل صورتی لیسنینگ شما را ابتدا سردرگم کند. اگر اعتماد به نفس خود را حفظ کنید به راحتی میتوانید تمام توان خود را به کار بگیرید تا بخش های مختلف آزمون آیلتس را با موفقیت پشت سر بگذارید. 

  منبع :.ieltstoday 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید