چه میزان از زمان خود را صرف آمادگی برای آزمون آیلتس کنم؟ (بخش اول)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

فرض کنیم  در برنامه‌‌ی هفتگی‌تان توانستید ساعاتی خالی پیدا کنید، چه‌ اندازه‌ای از آن را باید صرف یادگیری زبان کرد؟ چه مقدار کافی است؟

متاسفانه، برای این سوال پاسخ صریحی وجود ندارد. میتوان ادعا کرد هر چقدر بیشتر بر روی آمادگی خود برای آیلتس سرمایه گذاری کنید، نتیجه بهتری میگیرید. این موضوع حقیقت دارد و نمی‌توان  آن را رد کرد.

اما بیایید طور دیگری به این قضیه نگاه کنیم. اگر میتوانستیم تمام وقت خالی روزمان را صرف یادگیری زبان و آمادگی برای آیلتس کنیم، من احتمالا این مقاله را نمی‌نوشتم و شما مطمئنا آن‌ را نمیخواندید.

در واقع ما میخواهیم به برنامه‌ای برسیم که عملکرد به آن امکان پذیر باشد و در عین حال سطح زبان ما را برای آزمون آیلتس بالا ببرد.

 

آیا یک ساعت در روز کافی است؟

بله، چرا که نه. اگر بتوانید در این یک ساعت تلاش خود را بر یادگیری زبان انگلیسی متمرکز کنید پس از مدتی سطح زبان شما به طور چشم‌گیری بالا میرود. اگر میتوانید زمان بیشتری به یادگیری اختصاص دهید، چه بهتر!

اگر این میزان را به سه ساعت افزایش دهیم چطور، سریع‌تر به هدفمان میرسیم؟ شاید، اما برای یادگیری زبان خارجه، باید به نکات دیگری نیز توجه کرد.


 
کمیت و کیفیت

میزان زمانی که برای یادگیری زبان انگلیسی صرف میکنید تنها موضوعی نیست که بر پیشرفت شما تاثیر می‌گذارد. پیدا کردن  روال عادی و موثر بسیار مهم‌تر و واجب تر از این است که خود را ناگهان مقابل حجم زیادی از مطالب جدید قرار دهید و منتظر نتیجه زود هنگام باشید.

پیدا کردن تکنیک های یادگیری و مهارت های مربوط به زبان خود چالش دیگری است. پیشنهاد من این است که روش هایی که قبلا در مدرسه یا دانشگاه برای شما پاسخ‌گو بودند را دنبال کنید.

 

در مقاله‌ی دوم درباره‌ی حداقل زمان مطالعه و راهکار های پیشنهادی صحبت خواهیم کرد.

منیع : ieltstoday
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید