استاد زبان فرانسوی خوب در رشت

 
استاد زبان فرانسوی خوب در رشت
کلاس های آموزش زبان فرانسوی در رشت، توسط بهترین مدرسین فرانسوی برگزار می‌شود. این دوره ها به صورت ترمیک و خصوصی در رشت در کانون زبان فرانسوی سپانو، برگزار خواهد شد.

بهترین موسسه آموزش زبان فرانسوی در رشت

برای یادگرفتن زبان فرانسوی لازم است روشی مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید آن ها را با کیفیت آموخته و فراموش نکنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، لازم است با ثبت نام در دوره های آموزشی ترمیک و خصوصی فرانسوی سپانو بیاموزید. شما می‌توانید اطلاعات کامل تر را در مورد این آموزشگاه متخصص، در ادامه مطلب بخوانید.

برگزاری کلاس های فرانسوی رشت در سپانو

کلاس های زبان فرانسوی و سایر زبان ها مانند زبان آلمانی، ترکی استانبولی و... به صورت متنوعی در سپانو برگزار می‌شود تا افراد با هر شرایطی بتوانند در دوره های آموزشی شرکت کرده و این زبان را به خوبی بیاموزند. دوره های آموزش زبان فرانسوی در رشت، به صورت ترميک و خصوصی برگزار می‌شود. لازم است بدانید که کلاس خصوصی سپانو، بر اساس نظر شما، به صورت آنلاین و حضوری یا تلفیقی از آن ها یعنی هیبرید برگزار می‌شود.


بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت، سپانو

فرانسوی ترمیک در موسسه سپانو، رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می‌گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی حضور در کلاس ترمیک آموزش فرانسوی را ندارند. به اینگونه از افراد دوره های خصوصی پیشنهاد می‌شود.

آموزش زبان فرانسوی خصوصی در رشت

 گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های گروهی زبان فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره خصوصی آموزش زبان فرانسوی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

 
بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت، سپانو

 

استاد خوب زبان فرانسوی در رشت

 یکی از مهم ترین مواردی که در آموزش شما تاثیر بسیار زیادی دارد، استاد خوب است. اما هنگام ثبت نام در موسسه سپانو، نگران مدرس زبان خود نباشید. زیرا اساتید زبان فرانسوی و دیگر زبان ها در سپانو، همگی از مدرسین برتر رشت و استان گیلان هستند. اساتید فرانسوی سپانو می‌توانند با به کارگیری روش های آموزشی و با کمک گرفتن از کتاب های آموزش زبان فرانسوی، این زبان را به شما آموخته و شما را به این زبان علاقه‌مند کنند. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان فرانسوی را تحت نظر بهترین اساتید بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

ثبت نام در مرکز آموزش فرانسوی سپانو

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان فرانسه را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون فرانسوی سپانو پیام ارسال کنید. یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید