دوره های زبان فرانسوی رشت در مرکز سپانو

 
دوره های زبان فرانسوی رشت در مرکز سپانو
برای یادگرفتن زبان فرانسوی در رشت به موسسه آموزشی سپانو مراجعه کنید. این دوره ها به صورت ترمیک و فشرده و آموزشگاه برتر سپانو و با حضور اساتید مجرب برگزار میشود.

بهترین موسسه آموزشی زبان فرانسوی در رشت، سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید زبان فرانسوی یاد بگیرید، به سپانو مراجعه کنید. لازم است بدانید که آکادمی زبان سپانو، با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش فرانسوی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند در کنار دغدغه های کاری و تحصیلی آموزش را ادامه داده و از یادگرفتن لذت ببرند. دوره های آموزش آلمانی در سپانو در رشت، به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با ثبت نام در کلاس های آموزش فرانسوی خصوصی در سپانو، تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوره فرانسوی خود را به صورت حضوری، آنلاین یا هیبرید می‌گذرانید.

دور ترمیک زبان فرانسوی در رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی حضور در کلاس ترمیک آموزش فرانسوی را ندارند. به اینگونه از افراد دوره های خصوصی پیشنهاد می‌شود.

 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت، سپانو

کلاس خصوصی فرانسوی در سپانو، رشت

 گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های گروهی زبان فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی زبان فرانسوی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

مدرس برتر زبان فرانسوی رشت، در آکادمی سپانو

یکی از مهم ترین مواردی که در آموزش شما تاثیر بسیار زیادی دارد، استاد خوب است. اما هنگام ثبت نام در موسسه سپانو، نگران مدرس زبان خود نباشید. زیرا اساتید زبان فرانسوی و دیگر زبان ها در سپانو، همگی از مدرسین برتر رشت و استان گیلان هستند. اساتید سپانو می‌توانند با به کارگیری روش های آموزشی و با کمک گرفتن از کتاب های آموزش زبان فرانسوی، این زبان را به شما آموخته و شما را به این زبان علاقه‌مند کنند. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان فرانسوی را تحت نظر بهترین اساتید بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت، سپانو

ثبت نام در کلاس های آکادمی زبان فرانسوی سپانو

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان فرانسوی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه فرانسوی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید