آموزش فرانسوی در رشت

 
آموزش فرانسوی در رشت
برای آموزش زبان فرانسوی در رشت به سپانو مراجعه کنید. آموزشگاه سپانو در کنار اساتید با تجربه زبان فرانسوی رو به صورت با کیفیت به شما تدریس میکنه.

یادگرفتن زبان فرانسوی در رشت

خیلی از افراد مثل تو علاقه مند به آموزش زبان فرانسوی هستن و از یادگرفتن این زبان جالب لذت میبرن. زبان فرانسوی تقریبا زبان آسونی محسوب میشه و یادگرفتنش هم خیلی لذت بخشه. این موضوع رو هر کسی که این زبان رو یاد میگیره به بقیه افراد میگه. پس اگه تو هم تصمیم داری این زبان رو یاد بگیری ولی احساس میکنه ممکنه از پس این کار بر نیای، بهت میگم که اگه در رشت زندگی میکنی، هرچه زود تر به سپانو بیا و آموزش این زبان جالب رو شروع کن.

آموزش زبان فرانسوی در سپانو

آموزشگاه سپانو، آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت هستش که انواع زبان های خارجه مثل زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی و زبان های دیگه رو هم آموزش میده. این موسسه علاوه بر این زبان ها، زبان فرانسوی رو به صورت تخصصی و در کنار اساتید حرفه ای و کاربلد به شما آموزش میده. سپانو علاوه بر این، ویژگی های دیگه ای هم داره که شما رو از هر لحاظی مطمئن میکنه تا هم زبان فرانسوی و هم زبان های دیگه رو در کنار اساتید ما آموزش ببینید.

آموزش زبان فرانسوی در سپانو در رشت

اساتید زبان فرانسوی در سپانو

اساتید زبان فرانسوی در سپانو از این جهت معتبر و مطمئن هستن که از منابع و کتاب های مناسب برای آموزش زبان فرانسوی استفاده میکنن. علاوه بر این با توجه به شرایط افراد، هر کسی رو به دوره مخصوص به خودش راهنمایی میکنن. در کنار همه این موارد، اکثر این اساتید چندین و چند سال د راین زمینه تجربه دارن و میتونن با بهترین روش شما رو به آموزش درست راهنمایی کنن.

کتاب های زبان فرانسوی

اساتید سپانو برای آموزش زبان فرانسوی از کتاب alter ego استفاده میکنن. علت این موضوع هم اینه که این کتاب ویژگی های مثبت زیادی داره. مثلا با تمرین های کاربردی و متعددی که داره، میتونه شما رو برای آزمون های مهم بین الملل مثل آزمون DELF آماده کنه. با من همراه باشید تا چند مورد از ویژگی های مهم این کتاب رو با هم بخونیم:

کتاب alter ego

  • هر کتاب حدود 9 الی 10 درس داره و هر درس تقریبا 18 صفحه کامل و پرمحتوا رو شامل میشه.
  • هر درس صفحه ای داره که همون درس رو همراه با عکس معرفی میکنه.
  • واژه نامه هر درس به انتهای کتاب اضافه شده.
  • راهنمای کامل دستور زبان در انتهای کتاب وجود داره.
  • گرامر پایه به طور منظم و دقیق و درس به درس آموزش داده میشه.
  • متن ترک های صوتی در پایان کتاب وجود داره.
  • صفحات ضمیمه Annexes برای تمرین های آواشناسی در این زبان هست.

دوره های زبان فرانسوی

آموزشگاه سپانو برای راحت تر شدن تصمیم گیری برای افراد، دوره های مختلفی رو به اون ها پیشنهاد میکنه. شما میتونین زبان فرانسوی رو در رشت در سپانو به صورت دوره های ترمیک، فشرده و یا خصوصی بگذرونید. همچنین هر کدوم از این دوره ها رو هم میتونین به انتخاب خودتون در کلاس های آنلاین، حضوری یا هیبرید ( تلفیقی از کلاس های آنلاین و حضوری) یادبگیرید.

موفقیت زبان آموزان فرانسوی در سپانو

بهتره بدونین که بسیاری از زبان آموزان سپانو در حال حاضر یا در کشور های دیگه ساکن هستن و به اون کشور های مهاجرت کردن یا اینکه در کشور خودمون و در آموزشگاه های دیگه ای درحال تدریس زبان هستن. این موضوع نشون دهنده اینه که اکثریت زبان آموزان در سپانو، با موفقیت دوره ها پشت سر  گذاشتن و آموزش با کیفیتی روتجربه کردند.

ثبت نام در سپانو

برای ثبت نام درکلاس ها و دوره های آموزشگاه سپانو می تونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید