مدرس برتر فرانسوی در رشت

 
مدرس برتر فرانسوی در رشت
اساتید زبان فرانسوی در رشت در سپانو بهترین مدرسین فرانسوی هستند که با بهره گرفتن از منابع معتبر آموزشی، این زبان را به شما عزیزان می‌آموزد.

چرا فرانسوی بیاموزیم؟

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخش است و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرند تا این زبان را آموزش ببینند و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرند. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش میگیرند. مثلا گاهی اوقات افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی می‌کنند تا در حد ابتدایی این زبان را بیاموزند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اما عده ای بسیاری از زبان آموزان به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام کرده و زبان فرانسوی را می‌آموزند.

بهترین روش آموزش زبان فرانسوی

برای یادگرفتن زبان فرانسوی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید.

 بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت، سپانو

بهترین روش آموزش زبان فرانسوی این است که این زبان را در آموزشگاهی مناسب و توسط استاد مسلط و با تجربه این زبان بیاموزید. تدریس زبان فرانسوی در رشت توسط اساتید مجرب صورت می‌گیرد و شما می‌توانید بغذ از ثبت نام در دوره ها از کیفیت آموزش خود مطمئن باشید.

دوره های آموزشی فرانسوی در رشت

در سپانو دوره های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد با هر شرایطی توانایی حضور در دوره ها و کلاس های آموزشی را داشته باشند. این دوره ها با توجه به شرایط افراد به آن ها پیشنهاد خواهد شد و افراد می‌توانند بعد از ثبت نام در دوره ها، آموزش خود را شروع کنند.

کلاس ترمیک آلمانی سپانو

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگری در نظر گرفته شده است.


آموزش فرانسوی در رشت در سپانو

کلاس خصوصی زبان فرانسوی در رشت

 گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک گروهی فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

فرانسوی آنلاین یا حضوری؟

لازم است بدانید که شما می‌توانید دوره های خود را به صورت آنلاین یا حضوری بگذرانید. البته کیفیت دوره های آنلاین تفاوتی با دوره های حضوری نداشته و شما مطالب را به صورت کامل خواهید آموخت در صورتی که هنگام شرکت در تمامی کلاس ها (چه حضوری و چه آنلاین) به اندازه کافی  تمرین و تلاش کنید.

 

زبان فرانسوی در رشت

ثبت نام در کلاس فرانسوی سپانو

 برای ثبت نام در در دوره ها و کلاس های سپانو، به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را به صورت حضوری تکمیل کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی از ما دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید سوالات خود را به صورت تایپی در واتس اپ از ما بپرسید و همچنین به شماره 09215231719 به واتس اپ ما پیام دهید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید