کلاس خصوصی زبان فرانسوی در رشت در سپانو

 
کلاس خصوصی زبان فرانسوی در رشت در سپانو
زبان فرانسوی را در بهترین موسسه فرانسه رشت بیاموزید و از یادگرفتن زبان فرانسوی لذت ببرید. آکادمی سپانو با حضور بهترین اساتید فرانسوی، تدریس فرانسه را به خوبی بر عهده می‌گیرد.

آموزش زبان فرانسوی را در سپانو تجربه کنید.

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید این زبان را توسط بهترین استاد زبان فرانسوی شهر خود بیاموزید، سپانو را برای یادگرفتن انتخاب کنید. چنانچه می‌خواهید زبان فرانسوی را به خوبی آموخته و در کنار لذت بردن، به مطالب مسلط شوید، سپانو برای شما دوره های متفاوتی برگزار می‌کند تا به راحتی فرانسوی بیاموزید.

برگزاری دوره های آموزشی فرانسوی در رشت

اولین مورد که باید درمورد آن بدانید و به خوبی توجه کنید این است که در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزشی فرانسوی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و در کنار دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان فرانسوی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.


بهترین دوره آموزش زبان فرانسوی در رشت

دوره آموزش فرانسوی ترمیک رشت در سپانو

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش فرانسوی به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره دیگری در نظر گرفته شده است. پس اگر یکی از شرایط زیر را دارا هستید، دوره های آموزشی ترمیک آلمانی مناسب شماست:

_ زمان کافی برای آموزش دارید و می‌خواهید زبان فرانسوی را به آرامی و با تمرکز بخوانید.
_ آموزش در گروه را بیشتر از آموزش خصوصی می‌پسندید.
_ هزینه های مربوط آموزش فرانسوی برایتان اهمیت دارد.

_ و....

 

آموزش فرانسوی در رشت در سپانو

یادگرفتن فرانسوی در کلاس خصوصی در رشت

 حتما برایتان پیش آمده که بعد از ثبت نام در دوره ای، به دلیل محدودیت زمان و یا دغدغه های متعدد روزمره، از شرکت در کلاس جا مانده باشید. اما نگران نباشید. در سپانو  برای افرادی که به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای  هماهنگ شدن در کلاس  های ترمیک را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی، کلاس های خصوصی مناسب خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید  برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید.

استاد خوب فرانسوی در آکادمی سپانو

از مهم ترین مواردی که در آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است، آموزش زبان توسط مدرس خوب فرانسوی است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان فرانسوی خود نباشید. اساتید زبان فرانسوی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کار گیری شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما این زبان را می‌آموزند.

 

آموزش زبان فرانسوی در رشت

ثبت نام در دوره های فرانسوی سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان فرانسوی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه زبان فرانسوی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید