تدریس زبان فرانسوی در رشت

 
تدریس زبان فرانسوی در رشت
زبان فرانسوی از آن دسته از زبان هاست که افراد زیادی به افراد زیادی به یادگرفتن آن علاقه مند هستند اگر شما هم تصمیم به یادگرفتن زبان فرانسوی گرفته اید، می توانید آن را در کنار بهترین اساتید فرانسوی رشت بیاموزید.

آموزش زبان فرانسوی در بهترین موسسه رشت

اگر به فکر مهاجرت به فرانسه هستید و یا قرار است این زبان را به دلیل علاقه ای که دارید، بیاموزید بهترین روش این است که به آموزشگاه زبان فرانسوی مراجعه کنید. شما در آموزشگاه های زبان می توانید در کنار اساتید مسلط به آموزش بپردازید و از یادگرفتن لذت ببرید.

بهترین آموزشگاه فرانسوی رشت، سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های نزدیک به آن زندگی می‌کنید، به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری دوره های متنوع فرانسوی به زبان آموزان در یادگیری کمک می‌کند. سپانو علاوه بر این موارد، ویژگی های دیگری نیز دارد که شما را به یادگرفتن زبان فرانسوی و همچنین زبان های دیگر مانند آلمانی، روسی، ایتالیایی، چینی، کره ای و ... مشتاق می‌کند.

موفقیت زبان آموزان سپانو در جهان

قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی لازم است تا در مورد تجربه زبان آموزان گذشته آنجا اطلاعاتی به دست آورید. سپس با اطمینان کامل خود را برای یادگرفتن زبان آماده کنید. قبل از ثبت نام در آموزشگاه سپانو نیز لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان فرانسوی این آموزشگاه در حال حاضر به کشور فرانسه مهاجرت کرده اند و توانسته اند نمرات خوبی در آزمون های بین المللی فرانسوی مانند DELF به دست آورند.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت، سپانو

بهترین اساتید فرانسوی رشت در سپانو

علت موفقیت زبان آموزان سپانو در زبان فرانسوی این است که آن ها این زبان زیبا را توسط اساتید مجرب و مسلط به فرانسوی آموزش دیده اند. مدرسین سپانو از بهترین اساتید فرانسوی رشت هستند. بنابراین اگر برایتان مهم است که این زبان را توسط چه کسی و با چه روشی آموزش ببینید، به سپانو اعتماد کنید.

برگزاری دوره های متنوع فرانسوی

سپانو برای آموزش زبان فرانسوی به زبان آموزان علاقه مند، دوره های مختلفی برگزار میکند. اگر قصد دارید که زبان فرانسوی را به دلیل علاقه ای که به آن دارید، بیاموزید و هیچگونه محدودیت زمانی برای آموختن آن ندارید، پیشنهاد سپانو به شما، شرکت در دوره های ترمیک فرانسوی است.

اما اگر قصد مهاجرت به فرانسه و دیگر کشور های فرانسوی‌زبان را دارید، بهتر است با ثبت نام و شرکت در دوره های خصوصی، در مدت کوتاه ترین این زبان را بیاموزید و خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنید. در کلاس های خصوصی، منبع آموزشی، نحوه تدریس و حتی روز و ساعت کلاس ها بر اساس نظر و زمان های خالی شما و استادتان تنظیم خواهد شد و آموزش طبق نظر شما پیش خواهد رفت.

لازم است بدانید که این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد سد و نحوه برگزاری کلاس نیز به عهده شما خواهد بود.

زبان فرانسوی در رشت

ثبت نام در کلاس های آموزش زبان فرانسه

برای شرکت در کلاس های زبان فرانسوی باید ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت نام با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شده و در اختیار تان قرار گیرد. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013 

شما همچنین می‌توانید با وارد شدن به واتس اپ آکادمی سپانو، سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید