آموزشگاه زبان آلمانی برتر رشت، سپانو

 
آموزشگاه زبان آلمانی برتر رشت، سپانو
دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو برگزار می‌شود.این دوره ها با هدف موفقیت زبان آموزان و موفقیت در آزمون های آلمانی برای شما عزیزان وجود دارد.

بهترین موسسه آلمانی در رشت

موسسه زبان آلمانی سپانو با تجربه ای که در زمینه آموزش دارد و با کمک اساتید آلمانی مجرب، به شما در یادگرفتن زبان آلمانی کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این سپانو، ویژگی های مثبت زیادی نسبت به سایر آموزشگاه های زبان دارد که شما را به یادگرفتن ترغیب می‌‌کند. اگر قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، حتما ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید این مسیر را به راحتی طی کنید.

بهترین مدرس آلمانی رشت در سپانو

 مدرسین زبان آلمانی در سپانو، از بهترین اساتید این زبان هستند و می توانند با به کار گیری روش های آموزشی، آلمانی را به شما آموزش دهند. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان آلمانی را تحت نظر بهترین اساتید بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید. علاوه بر این اساتید سپانو توانایی تدریس درانواع دوره ها و همچنین سطوح مختلف را دارند و کمک زیادی به شما در مسلط شدن به این زبان و آماده شدن در آزمون های آلمانی می کند.

بهترین دوره آلمانی در رشت

منابع معتبر برای آموزش آلمانی

از دیگر دلایلی که نشان می دهد، آلمانی را باید در سپانو بیاموزید این است که در دوره های آموزش آلمانی سپانو شما این زبان را با کمک بهترین منابع آموزشی یاد خواهد گرفت. برای مثال برای سطوح A1  و A2 وB1  از کتاب آلمانی اشتارتن ویا و برای آموزش در سطح B2 از کتابSicher  «زیشر» استفاده می شود. انتخاب این کتاب ها بر اساس تجربه چندین و چند ساله سپانو و اساتید آن است در طی این سال ها انواع منابع سنجیده شده است تا بهترین آن ها به شما تدریس شود.

دوره های آموزشی آلمانی سپانو

 کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد در تمامی موقعیت ها مناسب باشد و زبان آموزان بتوانند بدون به وجود امدن محدودیتی، به یادگرفتن بپردازند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

موفقیت در سپانو

اگر هنوز هم نسبت به آموزش زبان آلمانی در سپانو اطمینان ندارید، بهتر است اطاعاتی درمورد زبان آموزان موفق سپانو به دست آورید. لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران

بعد از آموزش زبان آلمانی باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  شامل جنبه های عملی و کاربردی آلمانی می باشد که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، در آن شرکت کنید. قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید با ورود به سایت سپانو و تکمیل فرم مشاوره، از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.

ثبت نام در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

اگر قصد شرکت در آزمون آلمانی ecl را دارید، می‌توانید با مراجعه به موسسه آلمانی سپانو و ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید به صورت تلفنی یا پیام در واتس اپ با ما در میان بگذارید.

   33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید