معرفی دوره های آموزش آلمانی در رشت_ آلمانی در سپانو

 
معرفی دوره های آموزش آلمانی در رشت_ آلمانی در سپانو
قبل از شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو لازم است تا با کلاس ها زبان آلمانی آشنا شوید. شما با ثبت نام در کلاس های ترمیک، فشرده و خصوصی می‌توانید، خود را برای آزمون های بین المللی مانند ECL آماده کنید.

به آلمان پرواز کنید.

اگر قصد سفر یا مهاجرت به آلمان یا دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید، پس حتما می‌دانید که آلمان یکی از کشور های صنعتی بزرگ در دنیاست. علاوه بر این، آلمان از با کمبود نیروی کار زیادی مواجه است و این موضوع باعث شده است تا مقصد مهم و با اهمیتی برای عده زیادی از افراد باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر مهاجرت کاری یا تحصیلی به آلمان را در سر می‌پرورانید، پس حتما با ما تا ادامه مطلب همراه باشید.

دریافت مدرک زبان آلمانی

اولین قدم برای مهاجرت این است که مدارک لازم را فراهم کنید. پاسپورت و شناسنامه و عکس و.... اما از همه مهم تر داشتن مدرک زبان آلمانی است. برای اینکه مدرک زبان آلمانی خود را بگیرید، لازم است تا در یکی از آزمون های بین المللی آلمانی شرکت کرده و به سوالات پاسخ های درستی بدهید. در این صورت با کسب نمره خوب می‌توانید مدرک خود را گرفته و به ادامه مسیر فکر کنید.

اما گرفتن مدرک آلمانی اینقدر ها هم آسان نیست. البته تا زمانی که با آزمون آلمانی ECL آشنا نشده اید. آزمون ecl آلمانی، امتحانی بین المللی است که به زبان های مختلفی برگزار می‌شود. در ایران و در رشت برای اولین بار توسط آکادمی سپانو، آزمون ecl به زبان آلمانی برگزار می‌شود. این امتحان بین المللی شباهت هایی به آزمون های بین المللی آلمانی مانند گوته و osd و تست داف و... دارد. اما علاوه بر این، تفاوت هایی با آزمون های آلمانی دارد که افراد زیادی را به شرکت در ecl مشتاق می‌کند.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

جنبه های عملی آزمون آلمانی ecl

 آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند. شما میتوانید در مورد این جنبه های عملی در مقاله «بخش های مختلف آزمون ecl آلمانی در رشت» مطالبی بخوانید. اگر بعد از مطالعه مطلب مورد نظر همچنان در مورد این آزمون بین المللی و نحوه برگزاری آن در رشت سوال و ابهامی دارید، با مراجعه به سایت سپانو، اطلاعات خود را جهت مشاوره آزمون ecl تکمیل کنید تا مشاور تخصصی آموزشگاه با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ دهد.

موفقیت در آزمون آلمانی در سپانو

   تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند. اگر مایل هستید که شما هم جزو این افراد موفق در زمینه آموزش آلمانی باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

شرکت در دوره های زبان آلمانی در رشت

برای موفق شدن در زبان آلمانی لازم است تا این زبان را توسط بهترین آموزشگاه آلمانی رشت بیاموزید. سپانو، بهترین کانون زبان آلمانی در رشت و حتی استان گیلان است که به شما در یادگرفتن انواع زبان ها اعم از فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، ایتالیایی و... و همچنین به صورت تخصصی آلمانی می‌پردازد. به همین خاطر دوره های متنوعی را برای آموزش دادن زبان آلمانی به شما علاقه مندان برگزار می‌کند.

کلاس ترمیک آموزش آلمانی

دوره های آموزش زبان آلمانی برای افراد با شرایط متفاوت به اشکال مختلفی برگزار خواهد شد تا افراد با هر شرایطی بتوانند به هدف خود از یادگیری زبان برسند. برای مثال پیشنهاد مشاور آموزشگاه سپانو به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

آلمانی فشرده در رشت

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

دوره های آموزش آلمانی در رشت

کلاس خصوصی زبان آلمانی در سپانو

 اگربه دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

بهترین مدرس زبان آلمانی رشت

لازم است بدانید که مدرسین زبان آلمانی و سایر زبان ها در سپانو، از بهترین اساتید آلمانی رشت هستند. پس اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، بدون از دست دادن وقت به سپانو مراجعه کرده و در دوره ها و کلاس های ما ثبت نام و شرکت کنید.

ثبت نام در سپانو

برای ثبت نام در آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت، می توانید به صورت حضوری به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده یا ورود به سایت ثبت نام کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به ما در واتس اپ پیام دهید.

  33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید