هزینه کلاس زبان آلمانی در رشت

 
هزینه کلاس زبان آلمانی در رشت
برای شرکت در بهترین دوره های زبان آلمانی در رشت به موسسه آلمانی سپانو مراجعه کنید. سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی رشت بوده و با کمک اساتید حرفه ای به شما در موفقیت کمک می‎‌کند.

کلاس های آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید و قصد دارید که آلمانی بیاموزید و در آینده ای نزدیک موفق شوید، بهتر است به آموزشگاهی مناسب مراجعه کرده و این زبان را با کمک اساتید آنجا بیاموزید. پیداکردن آموزشگاه مناسبی برای آموزش مستلزم این است که شما در آن آموزشگاه تحصیل کرده باشید و حداقل چند ترم آموزش دیده باشید تا بتوانید از مزایا و معایب آن، مطلع شوید.

در این باره یک راه میانبر وجود دارد و آن این است که از تجربه زبان آموزان گذشته هر آموزشگاهی اطلاع پیدا کنید و از آن ها نظر بخواهید. ما برای موفقیت در آموزش زبان آلمانی، آموزشگاه سپانو را معرفی می‌کنیم. علت آن هم موفقیت زبان آموزان سپانو است.

آموزش زبان آلمانی در رشت

همه چیز درمورد زبان اموزان موفق آلمانی در سپانو

 شما می‌توانید نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

برگزاری دوره های آلمانی در رشت

 کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد در تمامی موقعیت ها مناسب باشد و زبان آموزان بتوانند بدون به وجود امدن محدودیتی، به یادگرفتن بپردازند.

 

آموزش در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

هزینه دوره های آموزشی آلمانی سپانو

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

تعیین سطح آلمانی سپانو در رشت

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل زبان آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.


یادگیری آلمانی در رشت

برای اینکه زبان آلمانی را توسط بهترین اساتید سپانو بیاموزید لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و سپس منتظر شروع کلاس خود بمانید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی در مورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با مرکز آموزشگاه به شماره های زیر تماس بگیرید. و یا به واتس اپ آکادمی زبان سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام موسسه زبان سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید