ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان آلمان رشت، سپانو

 
ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان آلمان رشت، سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت، باید بهترین دوره آلمانی را انتخاب کرده و آموزش را شروع کنید. زبان آلمانی در رشت را، در آموزشگاه برتر المانی، سپانو بیاموزید.

آموزش زبان المانی در بهترین موسسه آلمانی رشت

اگر قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، باید بدانید که آموزش هر زبانی، نیازمند تلاش و تمرین فراوان از طرف خود شماست. اما قطعا یک همراه در این مسیر می‌تواند کمک زیادی به شما کند. بهترین همراه در آموزش زبان آلمانی، یک موسسه آلمانی معتبر، مناسب و متخصص است. پیدا کردن چنین آموزشگاهی شاید سخت به نظر برسد اما بعد از خواندن این مطلب قطعا کار راحتی خواهد بود.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید و قصد دارید زبان آلمانی بیاموزید، بهتر است هر چه سریع تر به موسسه زبان آلمانی سپانو مراجعه کنید. آموزشگاه سپانو، برای یادگرفتن این زبان از اساتید مجرب و حرفه ای رشت کمک گرفته است تا آموزش زبان را برای شما لذت بخش کند. پس اگر در یادگرفتن زبان آلمانی، به مدرس تان اهمیت می‌دهید، سپانو را برای آموختن انتخاب کنید.

بهترین دوره آلمانی در رشت

استاد خوب آلمانی رشت

 اگر به دنبال استاد خوب برای آموزش زبان المانی می‌گردید، می‌توانید چندین مورد از آن ها را در سپانو بیابید. چون مدرسین سپانو از بهترین اساتید آلمانی رشت هستند و می‌توانند با تدریس این زبان در دوره های مختلف شما را به آموزش علاقه مند کرده و برای سطوح مختلف آزمون های بین المللی آماده کنند. مدرسین سپانو، برای اطمینان از اینکه زبان آلمانی را به خوبی آموخته اید و می‌توانید به سطح بعدی راه بیابید، با کمک آموزشگاه آزمون جامع برای هر سطح برگزار می‌کند. بعد از اینکه شما سطحی از زبان آلمانی را آموختید، لازم است در آزمون جامع شرکت کرده و پس از دریافت نمره حد نصاب، به سطح بعدی راه پیدا کنید.

آزمون جامع آلمانی در رشت

در آموزشگاه سپانو افراد بعد از اتمام یکی از سطوح (برای مثال a1 و a2 و b1 و....) ، باید در آزمون همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی می‌توانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبولی به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند تا موفق به دریافت نمره حد نصاب در آزمون شوند:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

شرکت در دوره آلمانی بهترین موسسه رشت

 برای شرکت در دوره ها لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس به کلاس ها بپیوندید. اما قبل از انجام این کار بهتر است درمورد  موفقیت زبان آموزان سپانو نیز بدانید تا با اطمینان در کلاس ها شرکت کنید.

موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو

  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید با شماره های زیر تماس بگیرید یا سوالات خود را با ما در واتس اپ در میان بگذارید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید