یادگیری آلمانی رشت در سپانو

 
یادگیری آلمانی رشت در سپانو
دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به صورت ترمیک، خصوصی و فشرده برگزار می‌شود. برای یادگرفتن زبان آلمانی به موسسه سپانو مراجعه کرده و خود را برای آموزش آماده کنید.

بهترین آموزشگاه زبان المانی در رشت کجاست؟

آموزشگاه سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی رشت است که با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع، شرایط لازم را برای آموزش زبان به افراد فراهم می‌کند. علاوه بر این، مدرسین سپانو، بهترین اساتید آلمانی رشت بوده و از تجربه و توانایی بالایی در امر آموزش برخوردارند. بنابراین اگر دوست دارید که این زبان را با لذت بیاموزید و از انتخاب آموزشگاه خود پشیمان نشوید، هر چه سریع تر به سپانو مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس ها و آموزش باشید.

موسسه زبان آلمانی سپانو

لازم است بدانید که در سپانو، علاوه بر زبان آلمانی، زبان های خارجه دیگری مانند فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی، کره ای، عربی، روسی و.... برگزار می‌شود که شما می‌توانید آن ها را تحت نظر اساتید حرفه ای سپانو و با کمک بهترین منابع آموزشی یاد بگیرید. اگر تصمیم دارید که زبان آلمانی بیاموزید و در شهر رشت زندگی می‌کنید، سپانو بهترین گزینه برای شروع آموزش شماست. برای اطمینان یافتن از اینکه باید سپانو را برای آموزش انتاب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

مدرسین مجرب آلمانی رشت

اساتید زبان آلمانی سپانو و حتی زبان های دیگر با تسلطی که بر روی مطالب دارند، توانایی تدریس در همه دوره های زبان آلمانی مانند دوره های فشرده، خصوصی و همچنین ترمیک زبان آلمانی را دارند. بنابراین بعد از ثبت نام در سپانو نگران نحوه آموزش آلمانی از طرف اساتید نباشید. و اطمینان داشته باشید که اگر بعد از آموزش در کلاس، در خانه هم تمرین داشته باشید، مطالب کاملا در ذهن شما تثبیت خواهد شد و در کوتاه ترین زمان به تسلط کافی خواهید رسید. در این صورت میتوانید با خیال راحت در هر کدام از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و موفق شوید.

برگزاری دوره های آموزش آلمانی در سپانو

دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی در سپانو متعدد هستند و به شما کمک می‌کنند تا با هر شرایط کاری و تحصیلی و در کنار مشغله های دیگر زندگی تان به آموز زبان بپردازید. دوره ها آموزش زبان آلمانی در سپانو برای بزرگسالان و هم نوجوانان برگزار می شود. اما نکته مهم تر اینجاست که این دوره ها مناسب تمامی افراد خواهد بود. برای مثال اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه مند بودن به آن می آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. همچنین اگر برای آموزش و رسیدن به سطح خاصی از آلمانی عجله ندارید، شرکت در کلاس های ترمیک کمک زیادی به شما خواهد کرد. چون این دوره ها به صورت آهسته، مطالب را به شما می آموزند و جلو می برند.

آلمانی در دوره های فشرده

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان کلاس های فشرده آلمانی می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.

دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس خصوصی آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس آلمانی تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون تعیین سطح آلمانی

اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید و حالا تصمیم به ادامه دادن آموزش خود گرفته اید، لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بعد از شروع آموزش، مطالب برای شما تکراری نباشد و به راحتی بتوانید به ادامه دادن آموخته هایتان بپردازید.

قبل از اینکه یادگرفتن آلمانی را درسپانو شروع کنید،لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ موسسه پیام دهید.

 

33330595_013

32330596-7_013

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید