استاد زبان آلمانی در رشت

 
استاد زبان آلمانی در رشت
برای آموزش زبان آلمانی در کنار بهترین اساتید زبان آلمانی در رشت، به سپانو مراجعه کنید. زبان آلمانی را در موسسه سپانو بیاموزید.

بهترین اساتید آلمانی در رشت در سپانو

آموزش آلمانی در رشت

راه های زیادی برای آموزش زبان آلمانی وجود داره. مثلا میتونی یکی از برنامه های آموزش زبان رو توی موبایل خودت نصب کنی و شروع کنی یا اینکه یادگرفتن زبان آلمانی رو از روی کتاب های خودآموز انجام بدی. یا میتونی از یه استاد مسلط خواهش کنی تا این زبان رو بهت آموزش بده. اما این راهکار ها، هیچکدوم راه حل مناسبی برای تو نیست. بهترین روش برای یادگرفتن یه زبان جدید، شرکت در کلاس های یه آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه آموزشه.

آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی باید به یه آموزشگاه معتبر و با تجربه مراجعه کنی. اگه در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستی، نگران یادگرفتن زبان آلمانی ات نباش. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت هستش. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگه رو هم به افراد علاقه مند آموزش میده. سپانو در زمینه آموزش آلمانی بسیار متخصصانه عمل میکنه. به طوری که با دونستن چند تا از ویژگی های اون، مطمئن میشی که باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.


آموزش در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

بهترین اساتید آلمانی در سپانو

اساتید زبان آلمانی در سپانو، زبان آلمانی رو به صورت حرفه ای بهت تدریس میکنن. چون این اساتید برای آموزش زبان آلمانی از منابع و کتاب های معتبری استفاده میکنن. اساتید سپانو قبل از برگزاری کلاس ها، از افرادی که قبلا زبان آلمانی یادگرفتن، تعیین سطح میگیرن تا افراد رو مستقیما در سطح خودشون و در کلاس مخصوص به خودشون قرار بدن. در این صورت افراد مطالب رو با توجه به سطح خودشون آموزش میبینن و از آموزش لذت میبرن. اساتید در سپانو همچنین با توجه به موقعیت و توانایی افراد در زمینه آموزش آلمانی، هر کسی رو به دوره مخصوص به خودش راهنمایی میکنن. 

دوره های مختلف آلمانی در سپانو

علاوه بر این سپانو برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی رو برگزار میکنه تا افراد با توجه به شرایط و علاقه خودشون بتونن در کلاس های آلمانی به هر صورتی که هست، شرکت کنن. سپانو دوره های خصوصی، فشرده و ترمیک داره. علاوه بر این هر کدوم از این دوره ها رو به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میکنه. این یعنی تو با هر شرایطی که داشته باشی، میتونی در سپانو آلمانی یاد بگیری.

تجربه سپانو در آموزش آلمانی

  یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آموزشگاه سپانو داره اینه که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

بهترین دوره آلمانی در رشت

زبان آموزان موفق سپانو

لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر در سپانو، با نمره عالی در آزمون های زبان آلمانی قبول شده ان. و بعد از دریافت مدرک شون، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در اونجا ساکن هستن. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. این موارد بهت نشون میده که سپانو با آموزش زبان آلمانی به افرادی مثل تو، قدم به قدم شما رو به موفقیت نزدیک تر میکنه و به هدف تون میرسونه.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می تونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید