برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت

 
برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت
کلاس های فشرده زبان آلمانی سپانو در رشت برگزار می شود. شما می توانید با ثبت نام در این دوره ها خود را برای مهاجرت های تحصیلی و کاری آماده کرده و در کوتاه ترین زمان آلمانی بیاموزید.

مهاجرت تحصیلی و کاری به آلمان

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید یا به هر دلیلی تصمیم به آموزش این زبان گرفته اید، باید بدانید که راه های زیادی برای یادگرفتن زبان المانی وجود دارد. اما قطعا بهترین و کوتاه ترین راه برای آموزش آلمانی، این است که در دوره ها و کلاس های زبان شرکت کنید. شما با ورود به این کلاس ها می توانید مطالب را از اساتید بیاموزید، از کتاب و منبع آموزشی تمرین کنید و سپس با شرکت در آزمون های آلمانی، مدرک خود را دربافت کنید.

موسسه زبان آلمانی سپانو

آکادمی زبان سپانو برای اولین بار در ایران آزمون ecl آلمانی را برگزار می کند. شما با شرکت در این آزمون می توانید مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کرده و به هدف خود برسید. اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت های کاری و تحصیلی به آلمان مدت زمان محدودی برای دریافت مدرک آلمانی خود دارید، می توانید با شرکت در دوره های فشرده و فوق فشرده آلمانی در کوتاه ترین زمان ممکن، زبان بیاموزید.

برگزاری دوره های آلمانی به صوت فشرده و فوق فشرده

کلاس های زبان آلمانی در سپانو به صورت های متنوعی برای زبان آموزان برگزار می شود تا افراد با هر شرایطی بتوانند آلمانی بیاموزند و به هدف خود از آموزش برسند. یکی از آن ها، دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو است. این دوره ها معمولا برای افرادی مناسب است که زمان محدودی برای آموزش دارند و باید طی مدت کوتاهی، آلمانی را تا سطح مورد نر خود بیاموزند. دوره های فشرده آلمانی در سپانو 2 روز در هفته برگزار می شود و هر جلسه 2 ساعت و 40 دقیقه به طول می انجامد.

در این دوره ها افراد هر سطح را طی 3 ماه تمام می کنند. این بدان معناست که شما در مدت سه ماهه اول سطح a1 و سپس سطح a2 را می خوانید و همینطور ادامه خواهید داد تا به سطح مورد نظر خود برسید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

کلاس های ترمیک آلمانی در رشت

در کلاس های ترمیک و گروهی آلمانی مدت آموزش شما بیشتر از دوره های فشرده طول می کشد. این دوره ها هم برای گروه نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار می شود. اگر زمان محدودی برای گذراندن آموزش آلمانی خود ندارید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک، آلمانی را به صورت آهسته تر بیاموزید.

دوره خصوصی زبان آلمانی

در کلاس های خصوصی زبان آلمانی تایم کلاس ها بر اساس تایم آزاد شما و استادتان برنامه ریزی خواهد شد. بنابراین اگر به دلیل مشغله کاری یا تحصیلی و توانایی شرکت در دوره های ترمیک آلمانی را ندارید، می توانید در کلاس های خصوصی آلمانی بیاموزید. این دوره ها معمولا 2 روز در هفته برگزار می شود و هر جلسه از آن نیز 1 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد. شما با رکت در کلاس های خصوصی می توانید زمان کوتاه تری برای آموزش خود نیز صرف کنید. چون این دوره ها بر اساس آموختن شما پیش خواهد رفت. پس اگر مطلبی را به خوبی متوجه شده اید از آن سریع تر عبور خواهد کرد و یا اگر نتوانستید، بخشی از درس را درک کنید، از استاد خواهش کنید که آن را دوباره برای شما توضیح دهد. در این صورت آموزش با کیفیتی را نیز تجربه خواهید کرد.

برای شرکت در دوره های سپانو، به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. در صورتی که از ما سوالی دارید، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

می توانید سوالات خود را در واتس اپ نیز از طریق لینک مستقیم واتس اپ یا شماره 09215231719 از ما بپرسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید