موفقیت در آموزش زبان آلمانی در رشت

 
موفقیت در آموزش زبان آلمانی در رشت
برای کسب موفقیت در آموزش زبان آلمانی باید به بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت مراجعه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سپانو، در دوره های فشرده، ترمیک یا خصوصی آلمانی شرکت کنید.

مهاجرت به آلمان با مدرک زبان

اگر در فکر مهاجرت به آلمان هستید و قرار است به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مهاجرت کنید، لازم است تا ابتدا خود را برای انجام دادن این کار آماده کنید. در واقع شما باید ابتدا مدارک لازم را برای مهاجرت آماده کرده و زبان خود را نیز تقویت کنید. یکی از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشید، مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی است. حتما می‌دانید که بدون داشتن این مدرک، باید هدف خود را به کلی فراموش نکنید. اما نگران نباشید؛ چون شما می‌توانید زبان آلمانی را در سپانو به راحتی و با بالاترین کیفیت آموزش ببینید.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

شما می‌توانید با شرکت در آزمون زبان آلمانی ECL در رشت، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید. آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهرستان رشت در حال اجراست. ecl، امتحانی بین المللی است که توسط آموزشگاه سپانو در رشت و به واسطه مرکز آزمون ecl برگزار می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون سفر کردن به یکی از کشور های برگزار کننده در سپانو در آزمون شرکت کنید.

آموزش زبان در سپانو

علاوه بر دریافت مدرک باید به این زبان کاملا آگاه باشید. دریافت مدرک از آن جهت الزامی است که شما را مجبور می‌کند تا این زبان را آموخته و از یادرفتن آن مطمئن باشید. زیرا این اتفاق باعث می‌شود که شما بدون به وجود آمدن مشکلی بتوانید به این زبان صحبت کرده و در آنجا زندگی کنید. بنابراین لازم است تا این زبان را با کیفیت هر چه تمام تر بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

برای آموختن آلمانی لازم است بهترین آموزشگاه شهرستان خود را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید. اگر در رشت یا اطراف آن زندگی می‌کنید، باید بدانید که سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی رشت است و میتوانید کمک بسیار زیادی به شما کند. البته برای اثبات این امر لازم است درمورد ویژگی های مهم سپانو اطلاعاتی به دست آورید و خود را برای شرکت در دوره های اینجا آماده کنید.

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

استید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش میپردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی مسلط بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

آزمون تعیین سطح آلمانی

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

تدریس زبان توسط بهترین اساتید آلمانی رشت

برگزاری آزمون جامع آلمانی در انتهای سطوح

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو این است که آزمون های جامع بسیار دقیقی در انتهای سطوح برگزار می‌کند. در آموزشگاه سپانو افراد بعد از اتمام یکی از سطوح (برای مثال a1 و a2 و b1 و....) ، باید در آزمون همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی میتوانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبولی به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند تا موفق به دریافت نمره حد نصاب در آزمون شوند:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.

 آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

موفقیت زبان آموزان سپانو در آزمون های بین المللی

  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

برگزاری آزمون ecl آلمانی در ایران

سپانو اولین نماینده برگزاری آزمون ecl در ایران است و شما می‌توانید از این پس بدون هیچگونه زحمتی و بدون سفر به کشور به کشور های برگزار کننده این آزمون، در ایران در این امتحان بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را دریافت کنید. این آزمون ویژگی های مثبتی دارد که دریافت نمره حد نصاب را برای آزمون دهندگان راحت تر می‌کند. برای مثال برای پرسش سوالات آزمون، سعی کرده است تا از کاربرد زبان آلمانی در زندگی روزمره استفاده بیشتری داشته باشد و افراد را برای زندگی، کار و گاهی تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان آماده کند.

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

شرکت در امتحان بین المللی ecl در رشت

لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان در نظر سنجی آزمون های برگزار شده نمرات خوبی را در بخش های مختلف به آن اختصاص داده اند. زیرا قبل از شرکت در این امتحان بین المللی برای آزمون‌دهندگان دوره های آمادگی آزمون با حضور اساتید آلمانی‌زبان برگزار می‌شود. شرکت در این دوره ها به شما کمک زیادی خواهد کرد تا برای روز آزمون آماده شده و درمورد آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دوره آمادگی آزمون آلمانی سپانو

سپانو همچنین برای زبان آموزانی که قصد شرکت در هر کدام از آزمون های بین المللی را دارند، دوره های آمادگی آزمون با بهترین مدرسین زبان برگزار می‌کند شما می‌توانید با مراجعه به مرکز موسسه سپانو و شرکت در آن، خود را برای انواع آزمون های آلمانی نظیر تست داف، گوته، DSH و... آماده کنید.

برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو و سایر زبان ها مانند ترکی استانبولی، فرانسوی، انگلیسی « عمومی و تخصصی آیلتس»، چینی ، کره ای، ایتالیایی و دیگر زبان های خارجه به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. یا برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به واتس اپ کانون زبان آلمانی سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

لازم است بدانید که دوره های سپانو به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در دسترس شما خواهد گرفت و شما می‌توانید با توجه به درخواست و شرایط خودتان در یکی از این دوره ها شرکت کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید