سپانو، آموزشگاه برتر زبان آلمانی در رشت

 
سپانو، آموزشگاه برتر زبان آلمانی در رشت
برای آموزش زبان آلمانی باید به بهترین موسسه آلمانی مراجعه کنید. اساتید سپانو، بهترین مدرسین رشت و استان گیلان هستند و با بهره گیری از بهترین منابع آموزش آلمانی به شما در موفقیت در آزمون های زبان المانی کمک میکند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در شهر رشت یا شهرستان های نزدیک این شهر زندگی می کنید و قرار است به آموزش زبان آلمانی بپردازید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. شما می توانید با مراجعه به بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در سپانو، در این زبان مسط شوید و خود را برای هدف تان آماده کنید. اما لازم است بدانید که چرا آموزشگاه سپانو بهترین موسسه آلمانی رشت است.

سپانو، آکادمی برتر زبان آلمانی در رشت

این موسسه با برگزاری دوره های متنوع برای شما عزیزان، آلمانی را توسط بهترین اساتید آلمانی استان به شما می آموزد. پس اگر دنبال مدرس و استاد خوب برای یادگرفتن زبان آلمانی هستید، آموزشگاه سپانو در اختیار شماست. بهترین اساتید زبان آلمانی در رشت در سپانو تدریس می کنند و شما میتوانید با شرکت در یکی از دوره های سپانو، از آموزش توسط آن ها بهره‌مند شوید. علت این امر بر می گردد به اینکه اساتید سپانو، تجربه بالایی در این زمینه دارند و علاوه بر این از منابع درست و صحیح آموزشی استفاده می کنند.

آلمانی در رشت در سپانو

دوره های آلمانی در سپانو

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک مناسب آموزش آلمانی هستند. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگری در نظر گرفته شده است.

برای مثال گاهی افراد مجبور هستند تا زبان آلمانی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت دوره های فشرده در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند. در این صورت کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

زبان آموزان آلمانی موفق سپانو

مورد دیگری که شما را مجاب می کند تا زبان آلمانی را در آموزشگاه سپانو بیاموزید، این است که بیش از نیمی از افرادی که این زبان را در سپانو آموخته اند، در حال حاضر در آلمان مشغول به کار یا تحصیل هستند. بسیاری از زبان آموزان آلمانی سپانو نیز در حال تدریس این زبان در موسسات آلمانی دیگر هستند. همچنین سپانو افتخار دارد که زبان آلمانی را به بیش از 6300 نفر زبان آموز در دوره های مختلف آموخته است به طوری که 95% آن ها در عرصه های مختلف موفقیت کسب کرده اند.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموخته اید، لازم است تا در تعیین سطح بسیار دقیق آلمانی سپانو شرکت کنید. در این صورت بعد از مشخص شدن سطح زبان آلمانی تان، می توانید مشاوره شده و در یکی از دوره ها شرکت کنید. اما اگر این زبان را تا به حال نیاموخته اید، میتوانید با مراجعه به مرکز موسسه سپانو، ثبت نام کرده و منتظر شروع کلاس تان باشید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های ما دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید یا با ما در واتس اپ موسسه سپانو صحبت کنید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید با کلیک بر روی لینک اینستاگرام، پست های ما را در فضای مجازی مشاهده کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید