معرفی آزمون های زبان آلمانی _ بهترین موسسه آلمانی در رشت

 
معرفی آزمون های زبان آلمانی _ بهترین موسسه آلمانی در رشت
برای شرکت در ازمون های زبان آلمانی و موفقت در آزمون ها به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت یعنی سپانو مراجعه کنید تا آموزش زبان آلمانی را شروع کنید.

دریافت مدرک آزمون های زبان آلمانی

اگه قصد مهاجرت های کاری یا تحصیلی به آلمان یا کشور های آلمانی زبان مثل سوییس و اتریش رو داری، باید بدونی که شرط اصلی پذیرفته شدن در این کشور داشتن مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی هستش. اما گرفتن مدرک به این راحتی ها نیست چون شرط اصلی دریافت مدرک شرکت در آزمون و کسب یه نمره خوبه. یعنی نمره ای برای موسسات تحصیلی یا کاری کشور مد نظرت، مورد قبول باشه. پس باید راه موفق شدن در آزمون رو بدونی و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنی. اما قبل از هر چیز باید اطلاعات کافی درمورد آزمون های مهم زبان آلمانی به دست بیاری تا بتونی تصمیم بگیری که در کدوم آزمون شرکت کنی.

آزمون گوته زبان آلمانی

یکی از مهم ترین آزمون های زبان آلمانی آزمون گوته است. این آزمون در بین مردم بیشتر جا افتاده و گوش همه افرادی که زبان آلمانی رو تا حدی یاد گرفتن به اسم این آزمون آشناست. گرفتن مدرک آزمون گوته در واقع به منزله دریافت گواهینامه سطح B1 هستش که به‌عنوان ششمین سطح از مرجع مشترک سطوح زبان در اروپا هست. افرادی که در آلمان زندگی می‌کنن و یا قصد مهاجرت به این کشور رو دارن، می‌تونن با شرکت در این آزمون، دانش و مهارت زبانی خودشون رو به مؤسسات آلمانی اثبات کنن. چون افرادی که دارای سطح زبان آلمانی B1 هستن می‌تونن درمورد مسائل تخصصی در زمینه تحصیلی و کاری خود با اتباع آلمانی بدون مشکل تبادل‌نظر کنن.

مهلت اعتبار مدرک این آزمون 2 ساله است و بعد از این مدت باطل میشه. آزمون زبان آلمانی گوته، سطوح مختلفی رو هم شامل میشه باید درموردشون بدونی.

آزمون آلمانی ای سی ال

برگزاری آزمون TestDaF

 این آزمون برای متقاضی هایی هست که قصد کار، اشتغال و یا تحصیل در آلمان و یا کشورهای آلمانی زبان رو دارن. پس اگه تو هم قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری باید بدونی که آزمون تست داف براتون خیلی مهمه. چون اگه مدرک این آزمون رو در کشور خودت نگرفته باشی و موقع مهاجرت مدرک رو نداشته باشی، باید در کشور مبدا مثلا آلمان این آزمون رو بدی.

آزمون DSH آلمانی

این آزمون تقریبا شبیه آزمون TestDaF هستش. این آزمون فقط در کشور آلمان برگزار میشه. پس اگه قصد شرکت در اين آزمون رو داری، باید حتما به آلمان سفر کنی. آزمون DSH دو بخش مختلف کتبی و شفاهی داره که هر کدوم در یک روز جداگانه برگزار میشه. البته فقط کسایی که در آزمون کتبی قبول بشن، میتونن در آزمون شفاهی شرکت کنن.

آزمون ecl زبان آلمانی

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی هستش که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار میشه. این آزمون مدت اعتباری نا محدود داره و به همین دلیل افراد میتونن تا هر زمانی مدرک این آزمون شون رو به موسسات و مراکز کاری و تحصیلی ارائه بدن. البته این رو هم بدون که بعضی از مراکز بعد از مدت چند ساله ای این مدرک رو معتبر نمیدونن. پس بعد از دریافت مدرک باید هر چه سریع تر اقدام کنی. جالبه بدونی که جنبه های عملی آزمون ecl باعث میشه که حل سوالاتش راحت تر از بقیه آزمون ها باشه.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

شرکت در آزمون  تلک «TELC» 

آزمون تلک مثل آزمون ECL به زبان های مختلف انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی ، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، لهستانی و عربی برگزار میشه. البته مهم ترین زبان برگزاری این آزمون برای افرادی مثل تو قطعا زبان آلمانیه. مهلت اعتبار مدرک این آزمون هم مثل مدت زمان آزمون ecl مادام العمر است و تو هر زمانی که بخواهی میتونی اون رو به دانشگاه ها یا مراکز تحصیلی و کاری ارائه بدی.

برگزاری آزمون ÖSD

این آزمون شباهت زیادی به آزمون گوته داره. اما برخلاف گوته، مهلت اعتبار این آزمون مادام العمره. این آزمون هم در کشور های خارجی و هم در ایران برگزار میشه. پس برای شرکت در ÖSD لازم نیست که حتما به کشور دیگه ای سفر کنی. جالبه بدونی که چون این آزمون یکی از آزمون های زبان آلمانی اتریشی هستش، به مدرکی که از این آزمون به دست میاد، دیپلم زبان آلمانی اتریشی هم میگن. اگه قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های آلمانی زبان رو داری این رو بدون که بعضی از دانشگاه ها داشتن این مدرک رو یه امتیاز محسوب میکنن. ولی بعضی دیگه از دانشگاه ها این مدرک رو برای پذیرفتن افراد لازم و ضروری میدونن.

آزمون ÖSD زبان آلمانی

موفقیت در آزمون زبان آلمانی

بعضی از افراد ممکنه به خاطر داشتن سطح زبان آلمانی بالا، انتظار داشته باشن تا برای بار اول در آزمون ها با نمره بالا قبول بشن. اما اصلا این طور نیست چون موفق شدن در آزمون نیازمند دونستن تکنیک هایی برای قبول شدنه. در واقع افرادی در این آزمون ها موفق میشن که این تکنیک ها رو بلد باشن و تسلط کامل روی هر کدوم از مهارت ها داشته باشن.

برای مسلط شدن به مطالب هم لازمه تا تحت نظر یه استاد خوب که به زبان آلمانی مسلط باشه، آموزش ببینی. اما نگران پیدا کردن چنین استادی نباش. چون آموزشگاه های خوب، اساتید برجسته ای رو برای آموز به افراد انتخاب میکن. حتما الان فکر یکنی که باید دنبال یه آموزشگاه مناسب برای زبان آلمانی بگردی. اما نگران نباش. من بهت سپانو رو معرفی میکنم.

ثبت نام در سپانو

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و هر رشت هستش که به افراد در آموزش هر زبان خارجه ای مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی و... کمک میکنه. اما تخصص اصلی سپانو بر آموزش زبان آلمانیه. چون سابقه ای 10 ساله در این زمینه داره و انواع دوره ها رو برای افراد علاقه مند به زبان آلمانی برگزار میکنه.پس زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیر. راستی سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هم هست. پس هر زمانی که دوست داشتی تا در آزمون آیلتس هم شرکت کنی، به سپانو مراجعه کن و یا با این شماره تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید