زبان آلمانی در رشت را کجا بیاموزیم؟

 
زبان آلمانی در رشت را کجا بیاموزیم؟
اگه قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی در آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را داریدو یا به هر دلیلی مجبور به آموزش زبان آلمانی هستید، آلمانی را در رشت در سپانو بیاموزید.

زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

 

قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری؟ میخوای به این کشور ها سفر کنی؟ علاقه مند به انجام فعالیت های فنی هستی و دوست داری در دوره های فنی آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنی؟ پس باید زبان آلمانی رو یاد بگیری. اما یادگرفتن این زبان شیوه های مخصوص به خودش رو داره. 

اما یکی از مهم ترین راه حل ها اینه که آموزش رو در یه آموزشگاه معتبر و کاربلد یاد بگیرید و زیر نظر اساتید برجسته آموزش رو شروع کنی و تا هر سطحی که دوست داری، ادامه بدی. برای انجام این کار ها آموزشگاه سپانو بهترین گزینه است. میپرسی چرا؟ این مطلب رو تا انتها بخون تا بهت بگم.

آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

سپانو یه آموزشگاه توی شمال ایران یعنی استان گیلان و شهر رشت هستش. پس اگه در شهر رشت یا هر جای استان گیلان زندگی میکنی، در سپانو ثبت نام کن. چون این آموزشگاه دوره های مختلفی رو برای تمامی افراد برگزار میکنه تا بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان بپردازن.

تو میتونی در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. اما سپانو بیشتر از 10 سال در آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی بهتر از هر جای دیگه ای میتونه در یادگرفتن این زبان کمکت کنه. اگه میخوای بدونی که چرا باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری، اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون.

دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت در سپانو:

قبل از ثبت نام لازمه تا اطلاعاتی درمورد دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو به دست بیاری. چون این آموزشگاه دوره های مختلفی رو برای علاقه مندان به زبان آلمانی در نظر گرفته تا افراد بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان بپردازن. سپانو دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی داره تا افراد با توجه به فرصت زمانی که دارن، بتونن از کلاس ها بهره ببرن. همچنین هر کدوم از این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشه. پس زمانی که در سپانو ثبت نام کردی، دیگه از هیچ نظری نگرانی نداشته باش.

منابع آموزش در سپانو

اساتید در آموزشگاه سپانو از بهترین منابع برای آموزش هر زبانی استفاده میکنن. چون هر کدوم از این کتاب ها رو مدت ها مورد بررسی قرار دادن، نحوه آموزش منابع و کابرد اون ها برای هر زبان رو می سنجن. کتاب ها رو از نظر تمرین های درست و کاربردی بررسی میکنن و در آخر به نتیجه درست و قابل قبولی میرسن. بعد، از این تجربه برای آموزش بهتر و با کیفیت تر برای افراد علاقه مند به آموزش زبان های مختلف استفاده میکنن. مثلا برای آموزش زبان آلمانی از کتاب starten wir بهره میگیرن و علت های متفاوتی هم برای این انتخاب دارن.

چطوری در سپانو ثبت نام کنم؟

تو در سپانو میتونی انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... رو آموزش ببینی و یادگرفت زبان لذت ببری. راستی سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش هم هست پس میتونه به موفقیت تو در آزمون آیلتس هم کمک زیادی کنه. فقط کافیه که به سپانو مراجعه کنی و اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید