دوره آموزش آلمانی خصوصی

 
دوره آموزش آلمانی خصوصی
کلاس های خصوصی زبان آلمانی در رشت به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می‌شود. شما می‌توانید برای شرکت در دوره های آموزشی خصوصی آلمانی به سپانو در رشت مراجعه کنید.

زبان آلمانی را در بهترین آموزشگاه رشت بیاموزید.

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از روش هایی که به شما کمک می‌کند تا زبان آلمانی را به بهترین نحو با بالاترین کیفیت بیاموزید، این است که آن را در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شهر رشت یعنی سپانو بیاموزید. پس اگر در رشت یا شهرستان های اطراف ان زندگی می‌کنید و قصد آموزش زبان را دارید، بهتر است هر چه سریع تر به سپانو مراجعه کرده و ثبت نام کنید. شما می‌توانید در شهرستان های دیگر استان گیلان مانند انزلی، صومعه سرا، لشت نشا و لاهیجان و... به آموزش آلمانی بپردازید. البته قبل از ثبت نام بهتر است درمورد موفقیت افرادی که در سپانو زبان آموخته اند، اطلاعاتی به دست آورید تا بتوانید با شرکت در دوره ها و همچنین تلاش هر چه بیشتر خودتان، شما هم جزو افراد موفق سپانو در آینده ای نزدیک باشید.

موفقیت زبان آموزان سپانو

  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند. اگر مایل هستید که شما هم جزو این افراد موفق در زمینه آموزش آلمانی باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت

برگزاری دوره های آموزش آلمانی سپانو در رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی برای افراد با شرایط متفاوت به اشکال مختلفی برگزار خواهد شد تا افراد با هر شرایطی بتوانند به هدف خود از یادگیری زبان برسند. برای مثال پیشنهاد مشاور آموزشگاه سپانو به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

کلاس خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگربه دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

آموزش آلمانی در گیلان

بهترین مدرس زبان آلمانی رشت در سپانو

اگر قصد دارید که زبان آلمانی را توسط بهترین اساتید ّاستان گیلان و شهر رشت بیاموزید، باید در سپانو ثبت نام کنید. شما با شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت، می‌توانید این زبان را تحت نظر اساتید مجرب آلمانی در رشت بیاموزید. اساتید سپانو  با کمک گرفتن از روش های آموزشی متفاوت، شما را به آموزش علاقه مند می‌کنند. در سپانو از بهترین منابع آلمانی برای آموزش به شما عزیزان استفاده خواهد شد تا مطالب را کاملا صحیح بیاموزید و خود را برای آزمون های بین المللی زبان آلمانی و دریافت مدرک آماده کنید.

ثبت نام در کلاس خصوصی آلمانی

برای ثبت نام در دوره های زبان آلمانی سپانو، چه به صورت خصوصی، ترمیک و فشرده باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها و دوره های خود باشید. لازم است بدانید که سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران، به زبان آموزان آلمانی کمک زیادی کرده است تا مدرک خود را دریافت کنند و به هدف خود از این زبان برسند.

اگر مایل هستید در آزمون ecl شرکت کنید، وارد لینک ثبت نام ecl شده و برای مشاوره زمان دریافت کنید. در این صورت مشاور آموزشگاه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را درمورد این آزمون بین المللی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به ما در واتس اپ پیام دهید.

  33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید