بهترین آکادمی آموزش زبان آلمانی در رشت

 
بهترین آکادمی آموزش زبان آلمانی در رشت
برترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت، سپانو است. شما می توانید با مراجعه به موسسه آلمانی سپانو به آموزش زبان بپردازید و خود را برای شرکت در آزمون بین المللی ecl آلمانی آماده کنید.

بهترین مرکز آموزش آلمانی رشت

اگر تصمیم دارید، زبان آلمانی بیاموزید، به موسسه سپانو در رشت مراجعه کنید. موسسه زبان آلمانی سپانو، بهترین آموزشگاه رشت است و برای این ادعا دلایل متفاوتی دارد که میتوانید فقط چند مورد از آن ها را در ادامه این مطلب بخوانید.

چرا آلمانی بیاموزم؟

قبل از آموزش آلمانی لازم است هدف خود را از یادگرفتن این زبان بدانید. چون در این صورت می توانید مسیر انجام این راه را برای خود تصور کرده و با انرژی و علاقه بیشتری، ادامه این مسیر را طی کنید. برای مثال اگر زمان کوتاهی برای آموزش دارید و برای دریافت مدرک و آموزش فرصت محدودی داریدف پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های فشرده و خصوصی است. اما اگر این زبان را برای علاقه ای که به این زبان دارید می آموزید، کلاس های ترمیک می توانید برای شما مناسب باشد.

برگزاری دوره های آلمانی در رشت

آموزش آلمانی آنلاین یا حضوری؟

 لازم است بدانید که هر کدام از این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می شود. اگر در شهرستان های نزدیک رشت ساکن هستید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی، ترمیک یا فشرده آلمانی به صورت حضوری، از آموزش بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند دور بودن مسیرتان از ما، قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستید، می توانید هر کدام از دوره های نام برده را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که کلاس های آنلاین سپانو به دلیل اینکه در فضای اسکای روم برگزار می شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و اساتید در این کلاس ها سعی می کنند تا آن را بسیار مشابه دوره های حضوری برگزار کنند.

علاوه بر این دوره ها شما می توانید آموزش خود را با شرکت در دوره های هیبرید سپری کنید. دوره های هیبرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود. شما بعد از ثبت نام در این دوره ها می توانید تصمیم بگیرید که هر جلسه از آموزش خود را به چه صورتی سپری کنید. بدین صورت که بعد از اتمام هر جلسه، تصمیم خود را مبنی نوع آموزش جلسه بعدی (آنلاین یا حضوری) می گیرید. این بدان معناست که شما با شرکت در این دوره ها هم از آموزش آنلاین و هم حضوری بهره مند خواهید شد.

آلمانی در رشت در سپانو

موفقیت زبان آموزان سپانو در رشت

از دیگر دلایلی که به شما ثابت می کند باید زبان آلمانی خود را در سپانو بیاموزید، موفقیت زبان آموزان ماست. اکثر زبان آموزانی که در سپانو آلمانی اموخته اند یا در حال حاضر به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مهاجرت کرده اند یا در دیگر آموزشگاه های رشت در حال تدریس آلمانی هستند. در واقع این موضوع نشان می دهد که این افراد تنها با یادگرفتن زبان توانسته اند کسب درآمد کرده و مشغول به کار شوند و در هر صورت آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

برگزاری آزمون تعیین سطح قبل از شروع دوره

اگر تصمیم به ادامه آموزش خود در سپانو دارید و قبلا این زبان را تا حدی خوانده اید، باید قبل از ورود به کلاس ها در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سطح خود را مشخص کنید. سپس با توجه به آموخته های قبلی خود، ادامه مطالب را یاد بگیرید. در این صورت مطالب تکراری برای شما تدریس نخواهد شد تا هم وقت و هزینه بیشتری از شما تلف شود و هم مطالب اضافه تری از سطح شما برایتان در نظر گرفته نمی‌شود تا از آلمانی خسته و زده شوید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

آزمون جامع در انتهای سطوح

بعد از اینکه هر سطح از زبان آلمانی خود را پشت سر گذاشتید، باید در آزمون جامع شرکت کنید. در این صورت از آموخته های خود مطمئن شده و ادامه زبان آلمانی خود را با اطمینان تحصیل خواهید کرد. لازم است بدانید تا زمانی که در آزمون نمره مطلوبی کسب نکنید، نمی توانید به سطوح بعدی وارد شوید.

 برای ثبت نام در سپانو به موسسه مراجعه کرده و در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک روبه رو با ما در واتس اپ صحبت کنید.    ورود به واتس اپ موسسه

فراموش نکنید که ما را در توییتر آموزشگاه، اینستاگرام آکادمی سپانو دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید