مهاجرت تحصیلی به آلمان

 
مهاجرت تحصیلی به آلمان
اگر قصد دارید در یکی از دانشگاه های زبان آلمانی تحصیل کرده و سپس در یکی از کشور های آلمانی‌‌زبان مشغول به کار شوید، باید در آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و مدرک آلمانی دریافت کنید.

تحصیل در دانشگاه های آلمان

اگر قصد مهاجرت های تحصیلی به آلمان را دارید و می خواهید در یکی از دانشگاه های آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان تحصیل کنید، باید مدرک داشته باشید. افراد غیر آلمانی زبان برای مهاجرت های کاری و تحصیلی و انجام هر کار دیگری که احتیاج به دانستن زبان آلمانی دارد، باید مدرک آلمانی داشته باشند. برای دریافت چنین مدرکی لازم است تا در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و در آن نمره مطلوبی به دست آورید.

شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی

آزمون های زبان آلمانی به اندازه کافی زیاد هستند و شما باید از بین آن ها بهترین را برای صورت گرفتن هدف تان انتخاب کنید. برای مثال گفته می شود که برای مهاجرت های تحصیلی باید مدرک آزمون های تست داف 4 ، DSH ، گوته C2 و یا تلک C1 را داشته باشید. زیرا دانشگاه های آلمانی زبان این مدارک را از شما قبول خواهند کرد و در اکثر مواقع مدرک دیگر آزمون ها مورد قبول نیست. اما برای مهاجرت های کاری و هر هدف دیگری می توانید مدرک آزمون های دیگری را مثل امتحان بین المللی ECL ، ÖSD و .. را داشته باشید و پذیرفته شوید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

اولین قدم برای اینکه در آزمون های زبان آلمانی نمره خوبی به دست آورید، این است که این زبان را در یکی از موسسات آلمانی و توسط مدرسی مجرب این زبان، بیاموزید و خود را برای به دست آوردن نمره حدنصاب آماده کنید. اگر در رشت یا شهرستان های استان گیلان زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت یعنی سپانو، این زبان را یادگرفته و به آن مسلط شوید.

برای یادگرفتن آلمانی در سپانو دوره های مختلفی برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است تا بتوانند با هر شرایطی این زبان را بیاموزند. مثلا برای افرادی که زمان محدودی برای آموزش دارند، دوره های فشرده پیشنهاد می‌شود. اما برای افراد با محدودیت زمان که به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی شرایط حضور در کلاس ها را ندارند، کلاس های خصوصی بهترین گزینه است. علاوه بر این موارد کلاس های ترمیک آلمانی هم برگزار می‌شود که شما می‌توانید در هر کدام شرکت کنید.

شرکت در تعیین سطح آلمانی

اگر زبان آلمانی را قبلا تا حدی آموخته اید و حالا قرار است آن را در آموزشگاه سپانو ادامه دهید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح آلمانی شرکت کنید تا با توجه به آموخته هایتان، در بهترین کلاس قرار گرفته و ادامه مطالب را بیاموزید.

برگزاری دوره های آلمانی در رشت

ثبت نام در سپانو

اگر هنوز نسبت به ثبت نام در کلاس های سپانو شک دارید، مطلب «بهترین موسسه آلمانی در رشت، سپانو» را بخوانید. سپس برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا سوالات خود را در واتس اپ با ما در میان بگذارید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید برای مشاهده پست های اینستاگرام سپانو، صفحه ما را دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید