بخش های مختلف امتحان بین المللی TestDaf

 
بخش های مختلف امتحان بین المللی TestDaf
آزمون زبان آلمانی TestDaf شامل قسمت های مختلفی است تا بتواند مهارت های مختلف آلمانی شما را بسنجد. شما میتوانید با مطالعه این مطلب درمورد نمرات هر سطح آزمون تست داف بدانید و در آزمون موفق شوید.

دریافت مدرک زبان آلمانی

اگر به هر دلیلی تمایل به دریافت مدرک زبان آلمانی خود هستید، باید در یکی از آزمون های بین المللی شرکت کرده و نمره حد نصاب را به دست آورید. در آزمون  TestDaf آلمانی مهارت های مختلفی از شما سنجیده میشود تا سطح تان به درستی و دقت مشخص شود. سپس نمره شما مشخص خواهد شد. با توجه به نمره دریافتی تان، در یکی از سطوح TDN 3 یا TDN4 یا TDN 5 قرار میگیرید. شما میتوانید در ادامه مطلب درمورد این مطالب بیشتر بخوانید.

نمرات آزمون TestDaf آلمانی

سطح تست داف 3 برای مراکز کاری کاربردی تر است اما شما با دریافت مدرک تست داف 4 میتوانید در دانشگاه های آلمانی زبان پذیرفته شوید و به تحصیل بپردازید. این سطح معادل b1 زبان المانی است. TDN 5 بالاترین سطح از امتحان بین المللی تست داف است. این سطح بدان معناست که افراد توانایی تحصیل در مقاطع بالا را در دانشکاه های آلمانی زبان دارند.

جالب است بدانید که ساختمان تست داف مقاطع و سطوح پایین تر از TDN 3 را نمره بندی نمیکند. در صورتی که فرد آزمون دهنده نمره پایین تر از این سطح را دریافت کرده باشد، بیان می شود که شرکت کننده آزمون به سطح ورودی امتحان آلمانی تست داف نرسیده است.

آزمون های زبان آلمانی

سنجش مهارت های مختلف امتحان بین المللی تست داف

همه آزمون های زبان آلمانی به گونه ای طبقه بندی شده اند تا مهارت های مختلف خوانداری، نوشتاری، شنیداری و در آخر مکالمه را از شما بسنجند. بهتر است بدانید که مهارت گرامری شما به صورت جداگانه و در یک بخش دیگر از شما سنجیده نخواهد شد. اما مسلط بودن به گرامر آلمانی برای پاسخ دادن به بخش های مختلف آژمون کمک زیادی به شما خواهد کرد.

آزمون بخش شنیداری TestDaf

در این بخش لازم است تا پادکست ها و متون صوتی مربوط به دانشگاه ها را به خوبی متوجه شوید. برای شما سه متن صوتی با مشکلات مختلف پخش میشود که شما باید آن مشکلات را تشخیص داده و سپس به سوالات مربوطه پاسخ درست دهید تا از این بخش نمره مطلوب را دریافت کنید. این قسمت از آزمون 40 دقیقه زمان دارد.

قسمت نوشتاری امتحان تست داف آلمانی

این بخش از تست داف 60 دقیقه زمان میبرد و شما باید یک متن منسجم و به وضوح ساختار یافته در مورد یک موضوع خاص بنویسید. بخش نوشتاری آزمون، شامل دو قسمت متفاوت است. درقسمت اول باید یک تصویر گرافیکی را توصیف کنید و متنی در به صورت توصیفی در رابطه با آن بنویسید. برای قسمت دوم نیز باید نظر خود را درمورد سوالی که از شما میشود در قالب متنی نوشتاری بیان کنید.

بخش خوانداری تست داف

این مرحله از آزمون شامل 3 بخش مختلف می شود. که در کل 60 دقیقه زمان برای آن در نظر گرفته شده است. در این بخش شما باید متن ها را با دقت بخوانید و درک کنید. سپس به سوالات پرسیده شده پاسخ دهید.

سنجش مکالمه در آزمون TestDaf زبان آلمانی

این قسمت از امتحان بین المللی تست داف 7 بخش دارد که شامل طرح هفت وظیف مختلف با دشواری های متغیر است و در کل 30 دقیقه زمان میبرد. در این بخش باید نشان دهید که میتوانید در موقیت های روزمره تا دانشگاهی به خوبی صحبت کنید یا صحبت دیگران را متوجه شوید. در یکی از بخش ها از شما خواسته میشود که یک مکالمه تلفنی انجام دهید و در بخش دیگر باید شرایط یا عکسی را توصیف کنید و مواردی از اینچنینی.

پس لازم است تا مکالمه زبان آلمانی خود را به خوبی تقویت کنید و سپس در آزمون شرکت کرده تا نمره مطلوبی به دست آورده و مدرک خود را دریافت کنید.

آزمون های زبان آلمانی بین المللی

تقویت مهارت های زبان آلمانی در سپانو

برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی باید به اندازه کافی به مطالب مسلط باشید تا بتوانید در زمان محدود به سوالات پاسخ دهید. برای انحام این کار باید ابتدا آموزش خود را تکمیل کنید و در کانار آن به تمرین و تکرار بپردازید. شما میتوانید برای گذراندن این دوره مهم به آکادمی زبان آلمانی سپانو مراجعه کرده و زبان خود را تقویت کنید. علاوه بر این سپانو برای آماده و موفق شدن شما در آزمون های آلمانی، دوره های آمادگی ازمون برگزار میکند تا بتوانید بهترین پاسخ را به سوالات آزمون بدهید.

برای شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، وارد سایت موسسه شوید یا به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنید. اگر سوالی درمورد هر کدام از دوره ها دارید، جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید. یا با شماره 09215231719  با ما در واتس اپ آکادمی آلمانی سپانو صحبت کنید.

  33330595_013

32330596-7_013

 فراموش نکنید که اینستاگرام موسسه سپانو ، توییتر آموزشگاه و فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید