بهترین موسسه آموزش زبان فرانسوی در رشت

 
بهترین موسسه آموزش زبان فرانسوی در رشت
برای یادگرفتن زبان فرانسوی، باید بهترین آموزشگاه زبان را انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به آکادمی سپانو، به آموزش زبان فرانسوی بپردازید.

مهاجرت به فرانسه

اگر قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی به فرانسه را دارید و یا اگر قرار است به هر دلیل دیگری مثل علاقه ای که به این زبان دارید، فرانسوی بیاموزید، باید بدانید که روش های متداولی برای یادگرفتن زبان وجود دارد. برای مثال شما می توانید فرانسوی را با کمک کتاب های خود آموز یا اپلیکیشن های آموزشی بیاموزید. اما بهترین روش شرکت در کلاس های آموزشگاهی معتبر برای یادگرفتن فرانسوی است.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت

اگر در شهر رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان زندگی می کنید، برای یادگرفتن زبان فرانسوی می توانید با مراجعه به بهترین موسسه زبان فرانسوی در رشت یعنی آکادمی زبان سپانو، آموزش خود را شروع کنید. شما با ثبت نام در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی یا هر زبان دیگری در سپانو، می توانید آموزش خود را شروع کرده و با کیفیت هر چه تمام تر ادامه دهید. اگر نمی دانید که چرا باید موسسه سپانو را برای آموزش فرانسوی و زبان های دیگر مانند آلمانی، ترکی استانبولی و.... انتخاب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برترین اساتید فرانسوی در سپانو

در صورتی که تمایل دارید زبان فرانسوی خود را از مدرسین مسلط و کاربلدی آموزش دیده و یاد بگیرید، به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان فرانسوی سپانو از بهترین مدرسین و اساتید رشت و حتی استان گیلان هستند. بنابراین می توانند با به کارگیری روش های متنوع آموزشی شما را به آموزش مشتاق و یادگرفتن را تا حد زیادی تسهیل کنند. اما صورت گرفتن چنین اتفاقی در حالی است که شما در کنار آموزش به اندازه کافی تمرین کنید. در غیر این صورت پیشرفتی را شاهد نخواهید بود.

آموزش فرانسوی در رشت در سپانو

استفاده از بهترین منابع آموزشی

اساتید سپانو با تجربه ای که در زمینه آموزش دارند، بعد از مدت ها تدریس، به این نتیجه رسیده اند که کتاب فرانسوی alter ago بهترین منبع آموزشی برای یادگرفتن زبان فرانسوی است. چون این کتاب ویژگی های مثبت زیادی دارد که چند مورد از آن ها را در ادامه بیان میکنیم:

  • هر درس صفحه ای داره که همون درس رو همراه با عکس معرفی میکند.
  • در این کتاب صفحاتی وجود داره که زبان آموزان را برای آزمون DELF زبان فرانسوی آماده میکند.
  • واژه نامه هر درس به انتهای کتاب اضافه شده است.
  • راهنمای کامل دستور زبان در انتهای کتاب وجود دارد.
  • گرامر پایه به طور منظم، دقیق و درس به درس آموزش داده می شود.
  • متن ترک های صوتی در پایان کتاب وجود دارد.
  • و.....

کتاب alter ego

 دوره های متنوع زبان فرانسوی در سپانو در رشت

زبان فرانسوی در رشت در دوره های متنوعی برگزار می شود. شما متیوانید زبان فرانسوی را در سپانو در کلاس های خصوصی و ترمیک بگذرانید. اگر میخواهید که روز و ساعت کلاس ها بر اساس تایم خالی شما و اساتید تنظیم شود و همچنین تمام تمرکز استاد در کلاس به شما باشد، در دوره های خصوصی سپانو شرکت کنید. اما اگر آموزش به صورت دسته جمعی را بیشتر می پسندید، میتوانید در دوره های ترمیک شرکت کنید.

لازم است بدانید که هر کدام از دوره های ترمیک و خصوصی، به صورت آنلاین، حضور و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشود.و شما می توانید با توجه به سلیقه و شرایط خودتان یکی از این دوره ها را برای ثبت نام و شرکت در آن ها جهت آموزش انتخاب کنید.

ثبت نام در کلاس های فرانسوی

برای ثبت نام در دوره ها می توانید وارد سایت شوید یا به صورت حضوری به مرکز موسسه بیایید. در صورتی که سوالی در مورد دروه ها و کلاس های فرانسوی یا زبان دیگری در سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 

فراموش نکنید که اینستاگرام سپانو را دنبال کنید و از پست های ما دیدن کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید