مهارت های آزمون ecl _ یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

 
مهارت های آزمون ecl _ یادگرفتن زبان آلمانی در رشت
چه مهارت هایی در آزمون ecl مورد بررسی قرا می گیرد؟ دریافت چه نمره ای در هر بخش من را به قبولی در این آزمون نزدیک می کند؟ چگونه موفق شوم؟

بخش های آزمون ecl زبان آلمانی:

آزمون ECL آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های مختلف برگزار می شود. یکی از زبان های مورد ارزیابی در این آزمون، آلمانی است. سازمان های مختلف اعم از Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. لازم به ذکر است که مهارت های مختلفی در آزمون ECL مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر میخوهید در مورد این مهارت ها و نحوه نمره دهی به آن ها در آزمون اطلاعاتی کسب کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

مهارت های آزمون ECL:

آزمون آلمانی ecl در گیلان

آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند.

SPEAKING(بخش گفتاری آزمون ECL):

در بخش اسپیکینگ امتحان، هر جفت آزمون دهنده ای که وارد جلسه امتحان می‌شوند، از قبل مرتب و دسته بندی شده‌اند. یعنی این افراد به‌طور تصادفی انتخاب نمی‌شوند و هر متقاضی در آزمون شریک خود را انتخاب می کند. این روش باعث کاهش فشار بر آزمون دهندگان می شود. در این حالت هیچ کس با یک شریک تصادفی در اتاق امتحان اسپیکینگ وارد نمی شود.

جنبه عملی: در این امتحان سعی می‌شود از تاکتیک‌هایی که آزمون دهندگان در سایر گواهینامه‌ها برای «خودنمایی» در مقابل شریک تصادفی خود استفاده می‌کنند، اجتناب کند. در واقع شرکا می توانند رویکرد خود را قبل از امتحان واقعی نیز تمرین کنند.

مهارت صحبت کردن در آزمون ECL
در مهارت صحبت کردن آزمون ECL، هر فرد آزمون دهنده شریک خود را قبل از آزمون انتخاب می کند.

WRITING(بخش نوشتاری آزمون ECL):

در قسمت نوشتن آزمون دهندگان می توانند با فرهنگ لغت وارد آزمون شوند. فرهنگ لغت می تواند آلمانی به آلمانی یا آلمانی به هر زبان دیگری باشد. اما نکته ای که باید به آن دقت شود این است که این لغت نامه یا دیکشنری باید کاغذی باشد، و نه دیجیتال. همچنین باید فرهنگ لغت عمومی باشد نه موضوعی. یعنی دیکشنری های تخصصی در زمینه خاصی مجاز نیستند. قانون بعدی این است که هیچ چیزی نباید به صورت دستی در فرهنگ لغت نوشته شود چون در غیر اینصورت تقلب محسوب خواهد شد.

جنبه عملی: در زندگی واقعی، اگر در حین نوشتن یک مقاله از یک یا دو کلمه مطمئن نیستید، ممکن است از فرهنگ لغت استفاده کنید. حالا که این موضوع در دنیای واقعی وجود دارد چرا در امتحان نه.

LISTENING(بخش شنیداری آزمون ECL):

در بخش گوش دادن، 2 قسمت وجود دارد که هرکدام دو بار تکرار می شوند. این یک نکته مثبت است که آزمون ECL نسبت به بقیه آزمون ها دارد. چون در دیگر آزمون های بین المللی، زمان گوش دادن بیش از دو برابر آزمون ECL است در حالی که قسمت ها تکرار نمی شوند.

جنبه عملی: در زندگی واقعی، اگر کسی از شما سوالی بپرسد و شما سوال او را متوجه نشوید، از او درخواست می کنید تا سوال خود را مجدد تکرار کند. همچنین اگر شما از کسی سوالی بپرسید یا چیزی به کسی بگویید و آن شخص متوجه حرف تان نشود، جمله خود را دوباره تکرار می کنید. پس باید این موضوع در چنین آزمون کاربردی هم وجود داشته باشد.

تقویت مهارت شنیداری

READING(بخش خوانداری آزمون ECL):

در بخش خواندن، همه پاسخ ها می توانند کوتاه و دقیق باشند و لازم نیست جملات کامل و طولانی بنویسید. این در مقایسه با امتحانات دیگر خیلی بهتر است زیرا در آزمون های دیگر تنها زمانی پاسخ های شما کامل به نظر می رسد که جملات کامل و بلند بنویسید.

جنبه عملی: در واقع این بخش بر روی درک مطلب تمرکز دارد نه مهارت های نوشتاری شما. پس پاسخ های کوتاه را می توان برای اثبات درک این بخش ها پذیرفت. چون زمانی فرد توانایی دارد پاسخ کوتاه به سوالات بدهد که منظور متن را فهمیده باشد. و در صورتی که متن را درک نکند جواب خود را حتی در قالب جملات طولانی نیز نمی تواند بیان کند.

قبول شدن در آزمون ecl

برای قبول شدن در کل آزمون باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون ECL را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. اما در آزمون های دیگر چنین چیزی وجود ندارد. و بدین معناست که شما دو مهارت را پاس نشده اید. این یعنی شانس قبولی شما در آزمون ECL بسیار بیشتر از سایر آزمون هاست.

موفقیت در آزمون زبان آلمانی 

آزمون ECL مهارت را در 2 گروه مختلف، دسته بندی می کند. مهارت های WRITING و READING در یک گروه قرار می گیرند. در حالی که مهارت های LISTENING و SPEAKING در گروه دیگری هستند. زمانی که شما نتوانید یکی از مهارت ها را در یک گروه پاس کنید و قبول شوید، باید هر دو مهارت آن گروه را دوباره تکرار کنید. مثلا اگر در بخش WRITING شکست بخورید، باید هم WRITING و هم READING را دوباره آزمون دهید.

آموزش آلمانی در رشت در سپانو

برای دریافت نمره خوب در این آزمون لازم است تا همه مهارت های زبان آلمانی خود را تقویت کنید. برای انجام این کار شرکت در کلاس های آموزش زبان آلمانی به شما کمک زیادی میکند. شما برای شرکت در چنین کلاس هایی می توانید به سپانو مراجعه کنید. شما در سپانو میتوانید انواع زبان های دلخواه خود را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید. برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید