شرکت در دوره های آلمانی در رشت

 
شرکت در دوره های آلمانی در رشت
اگر قصد شرکت در آزمون های زبان آلمانی در رشت را دارید و می خواهید مدرک زبان آلمانی دریافت کنید، می توانید با مراجعه به بهترین موسسه زبان آلمانی سپانو، آموزش خود را تکمیل کنید.

مهاجرت به آلمان

آلمان کشوری صنعتی است و در موقعیت های شغلی بسیاری وجود دارد. علاوه بر این، در کشور های المانی زبان نظیر سوییس و اتریش دانشگاه های معتبر زیادی هستند. پس این کشور ها می توانند مقصد بسیاری از افراد باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قرار است به یکی از این کشور ها مهاجرت کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. اولین قدم برای انجام دادن این کار، یادگرفتن زبان آلمانی است.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. برای مثال می توانید این زبان را از روی کتاب های خود اموز مثل کتاب German Demystified زبان آلمانی بیاموزید. همچنین می‌توانید آن را از اپلیکشن های آموزشی یاد‌بگیرید. اما قطعا بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی، مراجعه به موسسات زبان است. اگر در شهر رشت یا شهرستان های نزدیک آن زندگی می‌کنید، میتوانید به آکادمی زبان آلمانی سپانو، به عنوان بهترین اموزشگاه زبان آلمانی مراجعه کنید. این موسسه ویژگی های زیادی دارد که میتواند شما را به یادگرفتن زبان آلمانی مشتاق کند. از مهم ترین ویژگی های سپانو، برای آموزش زبان این است که شما اکثر زبان های خارجه را می توانید در این آموزشگاه یادگرفته و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید چند مورد از ویژگی های سپانو را بخوانید تا با قطعیت تصمیم خود را مبنی بر آموزش آلمانی بگیرید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

موفقیت زبان آموزان سپانو در زبان آلمانی

 بیش از نیمی از افرادی که این زبان را در سپانو آموخته اند، در حال حاضر در آلمان مشغول به کار یا تحصیل هستند. بسیاری از زبان آموزان آلمانی سپانو نیز در حال تدریس این زبان در موسسات آلمانی دیگر هستند. همچنین سپانو افتخار دارد که زبان آلمانی را به بیش از 6300 نفر زبان آموز در دوره های مختلف آموخته است به طوری که 95% آن ها در عرصه های مختلف موفقیت کسب کرده اند. این اتفاق فقط یک علت ندارد. بلکه تمامی موارد دست به دست هم داده اند تا سپانو بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت شود و به شما در موفقیت در آزمون های آلمانی کمک کند.

دوره‌های مختلف آلمانی در سپانو

سپانو برای افراد با شرایط مختلف، دوره های متنوعی برگزار می‌کند. در این صورت زبان آموزان می‌توانند با توجه به هدف خود از آموزش، مدت زمانی که برای اموزش فرصت دارند، شرایط زندگی شان و... در یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی شرکت کرده و این زبان را یاد بگیرند. دوره های فشرده( مناسب افرادی که فرصت کمی برای آموزش دارند)، دوره های خصوصی و ترمیک. لازم است بدانید که هر کدام از این دوره ها به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می‌شود.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

تعیین سطح بسیار دقیق آلمانی قبل از شروع دوره ها

 اگر تصمیم به ادامه آموزش خود در سپانو دارید و قبلا این زبان را تا حدی خوانده اید، باید قبل از ورود به کلاس ها در آزمون تعیین سطح آلمانی شرکت کرده و سطح خود را مشخص کنید. سپس با توجه به آموخته های قبلی خود، ادامه مطالب را یاد بگیرید. در این صورت مطالب تکراری برای شما تدریس نخواهد شد تا هم وقت و هزینه بیشتری از شما تلف شود و هم مطالب اضافه تری از سطح شما برایتان در نظر گرفته نمی‌شود تا از آلمانی خسته و زده شوید.

برگزاری آزمون جامع زبان آلمانی در رشت

در انتهای هر سطح از آموزش زبان آلمانی در آکادمی سپانو، آزمون جامع برگزار خواهد شد. یرگزاری آزمون جامع بدین خاطر است تا موسسه از یادگرفتن زبان آلمانی شما اطمینان حاصل کند و شما بتوانید به راحتی وارد سطوح بعدی آموزش شوید. اما اگر حد‌نصاب نمره را در این آزمون به دست نیاورید، باید دوباره در آزمون شرکت کرده و اگر نمره شما بسیار پایین تر از حد مطلوب باشد، باید چند جلسه جبرانی کلاس بردارید و مطالب را مرور کنید. اگر تصمیم دارید، زبان آلمانی را بیاموزید، بهتر است در مورد آزمون جامع زبان آلمانی در سپانو اطلاعات بیشتری داشته باشید.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

ثبت نام در دوره های آلمانی سپانو در رشت

حالا که تصمی خود را گرفته اید و قصد دارید آلمانی را در سپانو بیاموزید، میتوانید برای ثبت نام به موسسه مراجعه کرده و در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک روبه رو با ما در واتس اپ صحبت کنید.   ورود به واتس اپ موسسه سپانو 

فراموش نکنید که ما را در توییتر آموزشگاه سپانو و  اینستاگرام آکادمی زبان سپانو دنبال کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید